Skocz do zawartości

problem z akumulatorem i reset ecu w gt


b.

Rekomendowane odpowiedzi

Czyli zbierając wszystko do kupy po odłączeniu aku na jakiś czas jest reset ECU i potem po podłączeniu aku trzeba ustawić zapłon ale nie odpalać silnika i czekać 1min. jak napisał wyżej Azrael i potem wyłączyć i odpalić i ECU jest gotowy do jazdy,tak?

 

No nie do końca, odłaczając akum, owszem resetujesz ECU , po podłączeniu ECU ma zachowane dane fabr. , ewent. po , jakiś kombinacjach , jeżdzisz, a ECU się uczy nowych/starych parametrów ( to tak w dużym uproszczeniu )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Procedura zalecana przez serwis Subaru: na zimnym silniku przekrecic kluczyk, odczekac minute z wlaczonym zaplonem, zapalic, idczekac ok. 10 min az silnik osiagnie temperature i zalaczy sie wentylator chlodnicy (nie wolno dotykac pedalu gazu w tym czasie). Potem nalezy przejechac kilkadzesiat km w roznych warunkach drogowych. I mamy wyedukowane ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...