Azrael Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Kruk, to + to co napisał Abt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 . trzeba ustawić zapłon :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 wszyscy nie mozemy. normlanie zmowa niemocy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Czyli zbierając wszystko do kupy po odłączeniu aku na jakiś czas jest reset ECU i potem po podłączeniu aku trzeba ustawić zapłon ale nie odpalać silnika i czekać 1min. jak napisał wyżej Azrael i potem wyłączyć i odpalić i ECU jest gotowy do jazdy,tak? No nie do końca, odłaczając akum, owszem resetujesz ECU , po podłączeniu ECU ma zachowane dane fabr. , ewent. po , jakiś kombinacjach , jeżdzisz, a ECU się uczy nowych/starych parametrów ( to tak w dużym uproszczeniu ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 . trzeba ustawić zapłon :shock: Oj Dżizys...skrót myślowy no! Chodzi o zapłon IG w stacyjce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 poza tym ecu resetuje sie calkowicie przez komp diagnostyczny lub przez odlaczenie aku (ale na dluzszy czas), wiec nie zawsze trzeba go przyuczac od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Albo EcuExplorer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 ALEX, Ciiiiiiiii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 15 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2007 albo... no dobra ciii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Procedura zalecana przez serwis Subaru: na zimnym silniku przekrecic kluczyk, odczekac minute z wlaczonym zaplonem, zapalic, idczekac ok. 10 min az silnik osiagnie temperature i zalaczy sie wentylator chlodnicy (nie wolno dotykac pedalu gazu w tym czasie). Potem nalezy przejechac kilkadzesiat km w roznych warunkach drogowych. I mamy wyedukowane ECU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 16 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2007 poza tym ecu resetuje sie calkowicie przez komp diagnostyczny lub przez odlaczenie aku (ale na dluzszy czas),wiec nie zawsze trzeba go przyuczac od nowa. mozna tez odlaczyc ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się