Skocz do zawartości

Zmiany w dolocie


kogii

Z jakich roczników macie imprezy ?  

90 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 69
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kruk, znalazłem w dobrej cenie

 

Moim zdaniem efekt będzie tylko kosmetyczny.

 

lans musi być :mrgreen:

 

No to jak w dobrej cenie to może ja się też polansuję :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam,

ja mam wlasnie taka rurke i do tego caly dolot ARC (puszka indukcyjna czy jakos) i dalo bardzo duzo, zdecydowabie lepiej sie kreci od 5tys w gore, dolt tez jest lepszy ale mniej odczuwalne.

Zalozone w wrx 03'.

 

ps wrx na sprzedaz / allegro

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4425309

 

ps2 kupie downpipe do gt lub caly wydech. /gg43277

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja jeszcze mam kompa po remapie, jezdze na 1,1 - 1,15bar widac ze jest pieknie zestrojony na 98oktan, EGT nigdy nie przekracza mi 810°C.Musze teraz tylko pojechać na hamownie moja babcią, przypominam ze to MY95

 

mam nadzieję, że cały czas pamiętacie z Kubusiem o mnie :wink:

Ale tymi szperami toś mi klina zabił :roll:

http://www.allegro.pl/item300354738_imp ... ntake.html

A co sądzicie o tym??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wlot powietrza w rurę aluminiową pod migaczem:

 

 

migacz to Ty jestes bo sie od roboty migasz

 

to jest wlot do chlodzenia hamulcow i jest po KIERUNKOWSKAZEM :razz: (...)

teoretycznie :razz:

bo afaik faktycznie to ten wlot z chlodzeniem hamulcow niewiele ma wspolnego :mrgreen:

(to bylo bodajze pierwsze moje pytanie na Forum - okazalo sie, ze w MY'99-00 nie ma zadnych cooling duct'ow za tymi zaslepkami)

 

edit: o TU jest ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KWIATEK, zerknij na to . Co do opłacalności montażu w GT to pytaj specjalistów. Ja wiem ze po montażu stożka lubią padać przepływki (przynajmniej w GT99/00 tak jest).

 

generalnie problem jest tez przy wkladkach filtra, ale mokrych. Z suchymi filtrami nie ma problemu. ja juz jakis czas jezdze na HKSie hybrid - suchej wkladce filtra, wielowarstwowej

 

generalnie w planie mam tez zamontowanie tego dolotu apexi na suchym stozku, ale ja mam wytrzymalsza przeplywke ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego porównania wychodzi, że ten Apexi jest na prawdę dobry a na pewno skuteczny.Przyrost 14 koni to sporo nawet kosztem zwiększonego hałasu o którym wspominałkashmere,

Ciekawe co na ten temat ma do powiedzenia baczność Azrael spocznij :mrgreen:

 

ale ja mam wytrzymalsza przeplywke

 

co dokładnie masz na myśli??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

generalnie problem jest tez przy wkladkach filtra, ale mokrych.

 

ja mam wkładkę KN, zrobiłem do tej pory 5k i nie mam najmniejszych problemów.

 

Przyrost 14 koni

 

to przyrost "katalogowy". Nie sadze żeby aż tyle dawał.

 

kosztem zwiększonego hałasu o którym wspominałkashmere,

 

ale ten hałas jest fajny :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to przyrost "katalogowy". Nie sadze żeby aż tyle dawał.

 

Co do przyrostu mocy to jest to mniej ważne.Istotne jest to, że dokładnie oczyszcza powietrze i chyba stwarza mniejszy opór.A czy masz może wykresy z hamowni jak wygląda przebieg momentu przed i po założeniu filtra albo może wiesz w jaki sposób go zmienia? I czy dużo zmian trzeba wykonać w samochodzie aby go założyć. czy dobrze zrozumiałem, że się go tylko czyści?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
kogii, jak tam zmiany w dolocie? Mógłbyś opisać wrażenia po przeróbkach?

gdy zadawalem to pytanie, mialem jeszcze classica '99...

generalnie zrezygnowalem z modyfikacji, zarowno w classicu, jak i obecnym sti

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak podlaczajac sie pod temat - jest jakis sens wymieniac oryginalna plastikowa rure idaca od przeplywomierza do turbo na silikonowa?

Silikonowa sprawia wrazenie zrobionej z troche wiekszym przelotem, gdy oryginal jest nieco splaszczony w okolicach zbiornika plynu wspomagania kierownicy.

 

Przynajmiej w klasyku, bo new age zdaje sie ma zbiornik przeniesiony w strone blotnika, nieco nizej.

 

A i jeszcze jedno pytanie - w oryginalnym dolocie jak idzie rurka od pasa metalowego z przodu w nadkole - taka pod katem 90st. - to jest w niej zamocowany zdaje sie czujnik temperatury.

Po usunieciu tlumika szmerow i przy pobieraniu powietrza z nadkola to kolanko za bardzo potrzebne nie jest - usuwacie je i montujecie czujnik temperatury gdzies?

Jesli tak, to gdzie? Po prostu gdzies mocujecie w okolicy?

Czy tez jednak zwyczajnie zostawiacie to kolanko dalej i czujnik w nim?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest jakis sens wymieniac oryginalna plastikowa rure idaca od przeplywomierza do turbo na silikonowa?

 

podobno seryjna ma zdolności pękające i chociażby z tego faktu warto wymienić na silikonową.

 

Silikonowa sprawia wrazenie zrobionej z troche wiekszym przelotem, gdy oryginal jest nieco splaszczony

 

tak, ale np u mnie przy montażu spłaszczyła sie do seryjnego wymiaru:/ sposobem na to są podkładki pod kolektor ssący

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...