Jump to content

Zmiany w dolocie


kogii

Z jakich roczników macie imprezy ?  

90 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jakis czas temu na forum obil mi sie o oczy temat o wymontowaniu jakiegos dodatka do obudowy filtra powietrza... mowa byla o tlumiku szmerow czy jakos tak (ja lajkonik jestem) a nie moge teraz tego znalesc - nawet aflinta nie wie :shock:

a wiec: mam wkladke kn w seryjnej puszce, podobno wystarczy zdemontowac jakas czesc i bedzie lepiej?

nie bijcie od razu :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

a troszke dokladniej, plz? jak wyglada i w ogole....

w sobote bede mial odkrecany ten blotnik do lakierowania, wiec przy okazji moge zajrzec :)

Link to comment
Share on other sites

kogii, w Turbo '99 wygląda dokładnie tak jak to z Legacy Turbo tylko jest czarne. Niestety nie wystarczy zdemontować i będzie lepiej, trzeba jeszcze zaślepić wszyskie otwory w wewnętrznej części błotnika, żeby silnik nie zasysał ciepłego powietrza z komory. Należaloby równierz zadbać o dobrowadzenie zimnego powietrza zza przedniego zderzaka.

 

U mnie to wygląda tak:

 

wlot powietrza w rurę aluminiową pod migaczem:

 

frontda5.jpg

 

izolacja od komory:

 

p5110050bf1.jpg

 

koszt całkowity ok. 80zł :wink:

Link to comment
Share on other sites

tutaj też są fotki (bez rejestracji na forum)

 

Czy przy takim rozwiązaniu jak ma Mati - nie ma ryzyka zassania wody np. z kałuży :?:

(gdyby pozostał rezonator by ją "zatrzymał" a tak wszystko leci na filtr ... ) :?:

Link to comment
Share on other sites

Jest duża średnica rury i wysoko jest podniesiona, musiałbyś chyba brodzić w jakiejś głębokiej kałuży.

A jak masz dolot pod maską bez rezonatora też woda leci? Tak jest chyba w oplach.

Link to comment
Share on other sites

 

wlot powietrza w rurę aluminiową pod migaczem:

 

 

migacz to Ty jestes bo sie od roboty migasz

 

to jest wlot do chlodzenia hamulcow i jest po KIERUNKOWSKAZEM :razz:

 

ale reszte dobrze opisales - trzeba blotnik odizolowac - najlepiej tajma termoizolacyjna - srebrna samoprzylepna ;)

mi zostalo juz tylko przyklajstrowanie rury do zderzaka ;)

Link to comment
Share on other sites

w sumie dotyczy straych imprez ktore maja milon kolanek i zwezek w dolocie

 

starych znaczy dokładnie jakich? Czy MY99 zalicza się do starych?

Link to comment
Share on other sites

Chyba chodzi o te do 96r czyli z turbiną z kolankiem.

Heh z moją myślą twórczą nie jest tak źle mam przerobiony dolot prawie identycznie jak podają w tym artykule, tzn tłumik szmerów zastąpiony rurką i zmienioną górną pokrywę puszki filtra (pasuje idealnie z wolnossącej 1,6) dzięki temu dolot jest ładnie wyprostowany. Zostało mi jeszcze powiększyć średnicę dolotu do puszki.

Link to comment
Share on other sites

Chyba chodzi o te do 96r czyli z turbiną z kolankiem.

Heh z moją myślą twórczą nie jest tak źle mam przerobiony dolot prawie identycznie jak podają w tym artykule, tzn tłumik szmerów zastąpiony rurką i zmienioną górną pokrywę puszki filtra (pasuje idealnie z wolnossącej 1,6) dzięki temu dolot jest ładnie wyprostowany. Zostało mi jeszcze powiększyć średnicę dolotu do puszki.

 

:)

 

a ja jeszcze mam kompa po remapie, jezdze na 1,1 - 1,15bar widac ze jest pieknie zestrojony na 98oktan, EGT nigdy nie przekracza mi 810°C.Musze teraz tylko pojechać na hamownie moja babcią, przypominam ze to MY95 :wink:

Link to comment
Share on other sites

tak z ciekawosci czy tzw tlumik wystepuje tylko w wersjach turbo czy w wolnychssakach tez?? mowie o imprezie po 97.....czyli mojej:)))

Link to comment
Share on other sites

cypis, w wolnossakach też

mati, masz gdzieś jakiś rysunek z wymiarami tej rury? bo bym sobie wygiął tak jak u Ciebie i wystarczyło by tylko jedno zdejmowanie błotnika

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Z tego co przeczytałem tu;

Polecam wszystkim ten artykuł:

 

http://autospeed.drive.co...05/article.html

 

w sumie dotyczy straych imprez ktore maja milon kolanek i zwezek w dolocie.

wynika że poprawia się reakcja na gaz na niskich obrotach.

Pytanie czy taka przeróbka ma sens w WRX'01 i jakie są efekty uboczne tego np akustyczne :razz:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...