Skocz do zawartości

Stożek i jego wpływ na przepływomierz


samochodzik

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam u siebie wloty odkryte i przepływka działa bez zarzutu. Wydaje mi się że w seryjnym dolocie przepływka jest szczelnie odizolowana i nie ma to wpływu.5000km na K&N to chyba jeszcze za mało żeby coś powiedzieć.Jestem raczej za teorią mówiącą o szkodliwym działaniu olejku do nasączania filtrów i większej przepustowości dla zanieczyszczeń.Nowy stożek lub wkładka które są fabrycznie nasączone i niezniszczone w miarę dobrze filtrują, a po jakimś czasie w trakcie kolejnych czyszczeń i nasączania filtr się niszczy i działa coraz gorzej-w końcu przepływka pada-ale to tylko moja teoria...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 109
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W takim razie jak dziala u ciebie bez zarutu to bede pisał jak by u mnie sie cos zmieniło:) mijmy nadzieje ze nie:d ......... a czy moze ma na to wplyw długos przewodu dolotowego, pomiewaz ja mam ten kit coold air intake w zderzaku, wiec storzek jest jeszcze bardziej narazony wiec powinien juz zaczac wariowac o ile wogole bedzie sam juz nie wiem......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę,że przy tuningu Imprezy GT99/00 gdzie przepływki są tak wrażłiwe dolot najlepiej zostawić sobie na sam koniec,ponieważ dolot seryjny na wiele pozwala.Warto wywalić silencer i odizolować wlot puszki od komory silnika + rura dolotu zimnego powietrza ze zderzaka,filtr seryjny i to wystarczy,a jak mocno pójdziesz w modyfikacje to wtedy inwestujesz w ECU standalone np.Autronic i wywalasz przepływkę i masz problem z głowy - wtedy możesz robić dolot wedle uznania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę,że przy tuningu Imprezy GT99/00 gdzie przepływki są tak wrażłiwe dolot najlepiej zostawić sobie na sam koniec,ponieważ dolot seryjny na wiele pozwala.Warto wywalić silencer i odizolować wlot puszki od komory silnika + rura dolotu zimnego powietrza ze zderzaka,filtr seryjny i to wystarczy,a jak mocno pójdziesz w modyfikacje to wtedy inwestujesz w ECU standalone np.Autronic i wywalasz przepływkę i masz problem z głowy - wtedy możesz robić dolot wedle uznania.

 

ECU standalone -> najprostsze ale i najdrozsze rozwiazanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak ale wszystko co najlepsze z reguły kosztuje i czasem warto zapłacić i mieć coś naprawdę sprawdzonego niż marnować kasę na półśrodki,które prędzej czy później i tak wychodzą drożej.Ja robię tak,że póki mnie nie stać na kawior to zostawiam serię,bo pasztet z reguły jest gorszy od serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety tak ale wszystko co najlepsze z reguły kosztuje i czasem warto zapłacić i mieć coś naprawdę sprawdzonego niż marnować kasę na półśrodki,które prędzej czy później i tak wychodzą drożej.Ja robię tak,że póki mnie nie stać na kawior to zostawiam serię,bo pasztet z reguły jest gorszy od serii.

 

 

dokładnie dac panu Piwka:D.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wykorzystać ten pomysł z rajstopą i np. zamontować stożek i jako dodatkowe zabezpieczenie włożyć rajstopę przed przepływkę :lol: czasami pasztet może zadziałać :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Hmm...no to musi być coś innego niż filtr powietrza. Może dobrze byłoby oddać przepływkę do ekspertyzy-może uda się ustalić przyczynę. Może jest jakiś zwarcie w instalacji elektycznej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...no to musi być coś innego niż filtr powietrza. Może dobrze byłoby oddać przepływkę do ekspertyzy-może uda się ustalić przyczynę. Może jest jakiś zwarcie w instalacji elektycznej?

 

właśnie tym tropem idę... czyli przegląd instalacji el.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego nie sprawdzisz czy Ci nie padnie przy seryjnym papierowym?

 

generalnie problemem są rury od FMIC ktore nalezaloby poprowadzic inaczej o ile jest mozliwe

 

rozmawialem wczoraj z gosciem jezdzacym na seryjnym fitrze i wymienil w tym roku 4 :!:

 

takze moze i filtr ma wpływ ale opinie są skrajne są auta jezdzace na stozku bez problemu i sa jezdzace na seyjnym z problemami

 

generalnie problemow nie ma jesli nie jest to 99/00

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma ładowanie do przepływki?

Ja mam 1,25 bara jeździłem 3 miesiące z wkładką Kingdragona i nic.

Teraz jeżdżę na serii. Braki efektów dźwiękowych zniwelowałem BOVem :mrgreen:

 

prazeplywka ogarnia do 1,5-1,6 bar potem przestaje ogarniac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co ma ładowanie do przepływki?

Ja mam 1,25 bara jeździłem 3 miesiące z wkładką Kingdragona i nic.

Teraz jeżdżę na serii. Braki efektów dźwiękowych zniwelowałem BOVem :mrgreen:

 

prazeplywka ogarnia do 1,5-1,6 bar potem przestaje ogarniac

 

ty to jest mysl bo w piku jest ok 1,5, a zawsze padlo przy maksymalnym obciazeniu!!!

 

moze Adamus bedzie tym ktory rozwikla ta zagadke, w koncu jezdzac normalnie czyt. wakacje zrobilem ponad 1000km i bylo ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli to nie ma powodu, aby po wymaksowaniu padała, chyba, że jakieś kulawe strasznie te przepływki.

 

przeplywki w 99< byly strasznie kulawe - bardzo wrazliwe na rozne dziwne rzeczy

 

powyzej 1,5 bara przeplywka juz nie pracuje i pozostaje tylko autronic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...