Kruk Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Ja mam u siebie wloty odkryte i przepływka działa bez zarzutu. Wydaje mi się że w seryjnym dolocie przepływka jest szczelnie odizolowana i nie ma to wpływu.5000km na K&N to chyba jeszcze za mało żeby coś powiedzieć.Jestem raczej za teorią mówiącą o szkodliwym działaniu olejku do nasączania filtrów i większej przepustowości dla zanieczyszczeń.Nowy stożek lub wkładka które są fabrycznie nasączone i niezniszczone w miarę dobrze filtrują, a po jakimś czasie w trakcie kolejnych czyszczeń i nasączania filtr się niszczy i działa coraz gorzej-w końcu przepływka pada-ale to tylko moja teoria... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2007 W takim razie jak dziala u ciebie bez zarutu to bede pisał jak by u mnie sie cos zmieniło:) mijmy nadzieje ze nie:d ......... a czy moze ma na to wplyw długos przewodu dolotowego, pomiewaz ja mam ten kit coold air intake w zderzaku, wiec storzek jest jeszcze bardziej narazony wiec powinien juz zaczac wariowac o ile wogole bedzie sam juz nie wiem...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Myślę,że przy tuningu Imprezy GT99/00 gdzie przepływki są tak wrażłiwe dolot najlepiej zostawić sobie na sam koniec,ponieważ dolot seryjny na wiele pozwala.Warto wywalić silencer i odizolować wlot puszki od komory silnika + rura dolotu zimnego powietrza ze zderzaka,filtr seryjny i to wystarczy,a jak mocno pójdziesz w modyfikacje to wtedy inwestujesz w ECU standalone np.Autronic i wywalasz przepływkę i masz problem z głowy - wtedy możesz robić dolot wedle uznania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Myślę,że przy tuningu Imprezy GT99/00 gdzie przepływki są tak wrażłiwe dolot najlepiej zostawić sobie na sam koniec,ponieważ dolot seryjny na wiele pozwala.Warto wywalić silencer i odizolować wlot puszki od komory silnika + rura dolotu zimnego powietrza ze zderzaka,filtr seryjny i to wystarczy,a jak mocno pójdziesz w modyfikacje to wtedy inwestujesz w ECU standalone np.Autronic i wywalasz przepływkę i masz problem z głowy - wtedy możesz robić dolot wedle uznania. ECU standalone -> najprostsze ale i najdrozsze rozwiazanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Niestety tak ale wszystko co najlepsze z reguły kosztuje i czasem warto zapłacić i mieć coś naprawdę sprawdzonego niż marnować kasę na półśrodki,które prędzej czy później i tak wychodzą drożej.Ja robię tak,że póki mnie nie stać na kawior to zostawiam serię,bo pasztet z reguły jest gorszy od serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Racer Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Niestety tak ale wszystko co najlepsze z reguły kosztuje i czasem warto zapłacić i mieć coś naprawdę sprawdzonego niż marnować kasę na półśrodki,które prędzej czy później i tak wychodzą drożej.Ja robię tak,że póki mnie nie stać na kawior to zostawiam serię,bo pasztet z reguły jest gorszy od serii. dokładnie dac panu Piwka:D....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Racer, na forum Technicznym piszemy na temat. Potraktuj to jako ostrzeżenie przed ostrzeżeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 właśnie wymieniłem przeplywke i wstawiłem filtr Apexi od razu widać poprawę w płynnosci pracy samochodu, zobaczymy na jak dlugo starczy przepływka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Andrzej Spława-Nejman w lanosie (A6) miał fajny patent. Naciągnięta rajstopa na rurę, przymocowana trytytką wywalona puszka z filtrem. Najtańszy "stożek". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FAZA666 Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2007 Naciągnięta rajstopa na rurę, przymocowana trytytką wywalona puszka z filtrem. Znajomy miał takie same rozwiąznie w Vw Polo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2007 Można wykorzystać ten pomysł z rajstopą i np. zamontować stożek i jako dodatkowe zabezpieczenie włożyć rajstopę przed przepływkę czasami pasztet może zadziałać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 i stało się padła 3 przepływka w ciagu miesiąca przypominam że stożek zmieniłem na Apexi co może byc jeszcze przyczyną :?: :?: co zrobic zeby dalo sie jezdzic bez, ale zeby to nie byl np. Autronic :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Hmm...no to musi być coś innego niż filtr powietrza. Może dobrze byłoby oddać przepływkę do ekspertyzy-może uda się ustalić przyczynę. Może jest jakiś zwarcie w instalacji elektycznej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Hmm...no to musi być coś innego niż filtr powietrza. Może dobrze byłoby oddać przepływkę do ekspertyzy-może uda się ustalić przyczynę. Może jest jakiś zwarcie w instalacji elektycznej? właśnie tym tropem idę... czyli przegląd instalacji el. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Dlaczego nie sprawdzisz czy Ci nie padnie przy seryjnym papierowym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Dlaczego nie sprawdzisz czy Ci nie padnie przy seryjnym papierowym? generalnie problemem są rury od FMIC ktore nalezaloby poprowadzic inaczej o ile jest mozliwe rozmawialem wczoraj z gosciem jezdzacym na seryjnym fitrze i wymienil w tym roku 4 :!: takze moze i filtr ma wpływ ale opinie są skrajne są auta jezdzace na stozku bez problemu i sa jezdzace na seyjnym z problemami generalnie problemow nie ma jesli nie jest to 99/00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 ile Ci auto laduje :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 ile Ci auto laduje :?: 1,3 z malym haczykiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 A co ma ładowanie do przepływki? Ja mam 1,25 bara jeździłem 3 miesiące z wkładką Kingdragona i nic. Teraz jeżdżę na serii. Braki efektów dźwiękowych zniwelowałem BOVem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 A co ma ładowanie do przepływki?Ja mam 1,25 bara jeździłem 3 miesiące z wkładką Kingdragona i nic. Teraz jeżdżę na serii. Braki efektów dźwiękowych zniwelowałem BOVem prazeplywka ogarnia do 1,5-1,6 bar potem przestaje ogarniac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radex Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Nawet jeśli to nie ma powodu, aby po wymaksowaniu padała, chyba, że jakieś kulawe strasznie te przepływki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 samochodzik Czy robiłeś reset kompa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 A co ma ładowanie do przepływki?Ja mam 1,25 bara jeździłem 3 miesiące z wkładką Kingdragona i nic. Teraz jeżdżę na serii. Braki efektów dźwiękowych zniwelowałem BOVem prazeplywka ogarnia do 1,5-1,6 bar potem przestaje ogarniac ty to jest mysl bo w piku jest ok 1,5, a zawsze padlo przy maksymalnym obciazeniu!!! moze Adamus bedzie tym ktory rozwikla ta zagadke, w koncu jezdzac normalnie czyt. wakacje zrobilem ponad 1000km i bylo ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 jeszcze troche i zrobie post pt. nagroda dla znalazcy przyczyny obfitego padania przepływek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2007 Nawet jeśli to nie ma powodu, aby po wymaksowaniu padała, chyba, że jakieś kulawe strasznie te przepływki. przeplywki w 99< byly strasznie kulawe - bardzo wrazliwe na rozne dziwne rzeczy powyzej 1,5 bara przeplywka juz nie pracuje i pozostaje tylko autronic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się