Kruk Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Czy ktoś wie jakie są objawy jeśli wiskoza nie działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 samochod nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Wogóle nie jedzie czy tylko jedna oś odpada i robi się FWD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 wogole nie jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Adam., przesadzasz, z niesprawną wiskozą jeździ normalnie,dopiero poważne uszkodzenie obudowy wisko czy coś unieruchomi go. Chceż to Ci ppkażę Suba który ma padnięte wisko, a jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 normalnie na pewno nie jedzi. jesli nie dziala wiskoza to nie jezdzi. jesli dziala slabiej to jezdzi i tak jest w wielu przypadkach uszkodzenia wiskozy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 ...może się objawiać stukaniem podczas skręcania, np. manewry na parkingu, albo przy wrzuceniu wstecznego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Adam., dla mnie "nie działa" = brak szperymiędzyosiowej lub skokowe działanie szpery. I z tym można jeździć i nawet nie zauważyć przez dłuższy czas jak ktoś nie upala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 A te szpery co są w asortymencie nie-ASO na przód,centralny i tył to która jest zastępcza w stosunku do wiskozy - wydaje mi się że centralna ale nie jestem pewien.Chyba lepiej byłoby wsadzić taką szperę niż z powrotem seryjną wiskozę...oczywiście mam na myśli auto do ostrej jazdy a nie na codzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Centralna też jest wiskozą tylko o wyższym stopniu spięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 23 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Ciekawe czy jest też konstrukcyjnie mocniejsza od serii :neutral: skoro była montowana w niektórych Sti to pewnie trudniej ją zniszczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Jezdzi. Przy skreconych kolach szarpie. Idzie wtedy "skokami". Na wprost smiga bez zarzutu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 skoro jezdzi to wytlumaczcie mi przypadek dlaczego auto stoi kiedy obudowa wiskozy jest cala a wiskoza padnieta ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Adam., może jedno koło było w powietrzu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 nie bylo. stalo na rownej drodze asfaltowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Adam., w Subaru centralny dyferencjał jest w zasadzie zintegrowany z wiskozą, bycmoże zmieliłeś centralny dyfer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 azrael, wiem co uszkodzilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Adam., to może nam to wyjasnij bo ja szczerze mówiąc nie wiem co ma szpera międzyosiowa do braku napędu i aut z uszkodzoną (albo blokująca się/zblokowanąna stałe albo z kompletnie luźną) widziałem już sporo, nie tylko Subaru i wszystkie jechały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 ja tez nie wiem co ma ale mialem taka sytuacje. kompletnie luzna wiskoza i auto nie ruszalo z miejsca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Adam., wedle mojej wiedzy nie ma możliwości zeby bez jakiejś innej awarii to miało jakiś wpływ - może uszkodzony dyfer (on jest zabudowany z wiskozą w jednym pudełku, ale raczej się nie psuje), może coś jeszcze innego? W takiej sytuacji nawet ze sprawną wiskozą auto jechałoby bardzo bardzo słabo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 WRX 05 - uszkodzona wiskoza = 2WD, samochód jedzie i nic nie stuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi