Skocz do zawartości

Jak rozpoznać uszkodzoną wiskozę?


Kruk

Rekomendowane odpowiedzi

A te szpery co są w asortymencie nie-ASO na przód,centralny i tył to która jest zastępcza w stosunku do wiskozy - wydaje mi się że centralna ale nie jestem pewien.Chyba lepiej byłoby wsadzić taką szperę niż z powrotem seryjną wiskozę...oczywiście mam na myśli auto do ostrej jazdy a nie na codzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy jest też konstrukcyjnie mocniejsza od serii :neutral: skoro była montowana w niektórych Sti to pewnie trudniej ją zniszczyć :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam., to może nam to wyjasnij bo ja szczerze mówiąc nie wiem co ma szpera międzyosiowa do braku napędu i aut z uszkodzoną (albo blokująca się/zblokowanąna stałe albo z kompletnie luźną) widziałem już sporo, nie tylko Subaru i wszystkie jechały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam., wedle mojej wiedzy nie ma możliwości zeby bez jakiejś innej awarii to miało jakiś wpływ - może uszkodzony dyfer (on jest zabudowany z wiskozą w jednym pudełku, ale raczej się nie psuje), może coś jeszcze innego? W takiej sytuacji nawet ze sprawną wiskozą auto jechałoby bardzo bardzo słabo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...