chojny Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Artykuł z Gazety Wyborczej, dodatek "Duzy format" i wiele mówiący tytuł " Blachara lubi się pokazać" dla tych co nie dotarli po weekendzie do gazet skan pomocniczy :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 "...Od kiedy masz to auto? Od pół roku. Wcześniej miałem żonę........" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Aż strach pomyśleć co jej zrobił. :shock: chojny, trochę to rozmazane i ciężko się czyta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Koledzy robimy z żute na podpalacza.... zaraz będzie wstyd na całą Europe :!: :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krebelka Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Koledzy robimy z żute na podpalacza.... zaraz będzie wstyd na całą Europe :!: :sad: Intak... No prosze Cie :!: :shock: Co robimy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Sewa to Sewa...ale czemu taki "gość" zajmuje w ogóle jakikolwiek wiersz, jakiegokolwiek artykułu w jakiejkolwiek gazecie. Czas umierać. G. PS. Generalnie jest WYPAS, gdyż mamy poniedziałek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Ołłłł jEEE! Seweryn gwiazdą. Rewelacja Cytat dnia: ''Lubię wypas'' PS. Wszedłem sobie na forum rodzimej grupy tuningowej Seweryna co by zobaczyć czy może okrzyknięto go już po tej publikacji medialną gwiazdą. Echa wywiadu z góru tuningu nie znalazłem ale znalazłem za to coś lepszego ;-) Relacja Seweryna z prób ''dryftu'': Dziś postanowiłem (to było silniejsze ode mnie - musiałem) podriftować trochę metodą skręcenia kierownicą w przeciwnym kierunku niż zakręt i omało się nie zesr..... jak zobaczyłem że auto leci mi bokiem na latarnie i krawężnik, ale na szczęscie cudem je opanowałem, stanąłem w poprzek jezdni, auta za mną się zatrzymały, chyba z 20 osób się gapiło bo straszny pisk opon był, śmierdziało gumą i odjechałem szczęśliwy. To naprawde było dobre. Panowie - musimy poważnie gdzieś sobie poćwiczyć te drifty, nieważne kto jaki napęd ma, da się każdym. oj bedzie się działo :shock: :shock: :shock: Widać, że niejedną muchę na bocznej szybie zabił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Wybiórcza łowi sensacje jak Fuckt. A może to był dodatek Wysokie Obcasy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 A któż to taki? Bo z wywiadu odczytałem tylko WRX i wypas... ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 podriftować trochę metodą skręcenia kierownicą w przeciwnym kierunku niż zakręt A to siakaś nowa technika :shock: i omało się nie zesr..... Ja też jak zobaczyłem jego samochód. ale na szczęscie cudem je opanowałem, stanąłem w poprzek jezdni, Nie ma to jak opanować samochód stając w poprzek jezdni. To naprawde było dobre. Ołł jeee. Intakwrx, podaj nr konta, to dorzucę się do "z żuty" (musiałem :razz: ) na jedyne słuszne rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 chojny, albo ja ślepy jestem, albo ten Twój skaner to w ruskiej komórce był... Ni chu chu odczytać tego załącznika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 A któż to taki? Bo z wywiadu odczytałem tylko WRX i wypas... ???? Oto ten wypas: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Ja pierd%$#@! WOW, masakra - świetne felgi wraz z odsadzeniem no i lusterka long M-look I ma nawet chorągiewki i wydłużenie mocowania anteny CB? WOW, też chce takiego! Macie też adres do jego tuning klubu? Muszę jeszcze spytać odnośnie 1 fotki - \ 1.oryg. klapke paliwa zostawił u lakiernika bo chciał domieszcać nowej farby? 2.felgi w rozmiarze 16? 3.4 wydechy to 4 puszki końcowe?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vero Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Ja pierd%$#@! WOW, masakra - świetne felgi wraz z odsadzeniem no i lusterka long M-look I ma nawet chorągiewki i wydłużenie mocowania anteny CB? WOW, też chce takiego! Macie też adres do jego tuning klubu? Raga, masz szansę... TO jest na sprzedaż :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 WOW, też chce takiego! Macie też adres do jego tuning klubu? www.allegro.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 A któż to taki? Bo z wywiadu odczytałem tylko WRX i wypas... ???? Oto ten wypas: Obrazek Obrazek Obrazek Prosiłem kurwagon nie zapodawać już tych FOT ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Jeżu! :shock: I chrom na wycieraczkach. Szkdoa, ze tylny spojler tak średnio z błotnikiem spasowany. Ale wieś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 http://moto.allegro.pl/item205527316_su ... 00_km.html Raga, cena conajmniej okazyjna! Za taki wypas możnaby chcieć wiele więcej a patrz jaki w środku wypas: PS. Prosiłem kurwagon nie zapodawać już tych FOT ! Ale Intak, kolega Raga ma chyba prawo wiedziec o czym mówimy, prawda? Bez tych blask osoby Seweryna jakiś taki blady by był. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 http://moto.allegro.pl/item205527316_subaru_impreza_wrx_2006_tuning_300_km.htmlRaga, cena conajmniej okazyjna! Za taki wypas możnaby chcieć wiele więcej a patrz jaki w środku wypas: Obrazek PS. Prosiłem kurwagon nie zapodawać już tych FOT ! Ale Intak, kolega Raga ma chyba prawo wiedziec o czym mówimy, prawda? Bez tych blask osoby Seweryna jakiś taki blady by był. No i poco brałem się teraz za wykończenie domu jak tu taka okazja Atak na serio to najlepsze są niebieskie peszle z czarnych oryg wężach gumowych i czerwone paski - gangsterka jakich mało PS: Ktoś testował Podtlenek azotu w bokserze? ciekawe jak to idzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 I do tego Seweryn tłumaczy, że subaru się nie nadaje, bo po pierwsze pali jak smok,a po drugie, został za nisko opuszczony i jak pada deszcz lub śnieg to nie da się nim jeździć....[/i][/fade] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Dżizus Maria Matko Przenajświętsza... TO TO TO .. to coś tutaj wyżej, ten człowiek.. duszę się... dżizas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 został za nisko opuszczony i jak pada deszcz lub śnieg to nie da się nim jeździć... ...ten deszcz mnie nie pokoi. Jechać, brać taryfę ? Co robić, jak żyć ? G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 Sewerynowa szkoła ''dryftu'', lekcja druga (rzecz jasna wszystkie techniki są przez mistrza opanowane w stopniu conajmniej perfekcyjnym): Do wprowadzania samochodu w kontrolowany poślizg można doprowadzić na wiele różnych sposobów (mniej lub bardziej kontrolowanych. Służą do tego różne, opisane poniżej techniki, często wiele z nich jest używanych w trakcie jednego driftu, w kombinacji kilku technik naraz. Lift Off Drift (Race Drift, Kensei Drift) - Tej techniki używa się przy dość dużych prędkościach i w dość łagodnych łukach. W trakcie wchodzenia w zakręt kierowca puszcza na chwilę gaz, co powoduje delikatną nadsterowność. Później poślizg jest kontrolowany poprzez kontrę kierownicą i operowanie gazem. Do tej techniki potrzeba dość neutralnie wyważonego samochodu. Feint Drift - Tzw. "rybka". Kierowca przed zakrętem wykonuje skręt w odwrotnym do zakrętu kierunku, po czym nagłym ruchem zarzuca autem w prawidłową stronę. To powoduje zapoczątkowanie poślizgu. Braking Drift - Ta technika polega na przeniesieniu większości masy na przednią część samochodu poprzez krótkie, ale energiczne wciśnięcie hamulca podczas inicjacji zakrętu. Im bardziej nadsterowne auto, tym mniejsza powinna być siła nacisku na hamulec. Tylna oś traci w tym momencie przyczepność i ropozczyna się poślizg. Clutch Kick - W naszym języku będzie to po prostu strzał ze sprzęgła. W trakcie przechodzenia przez zakręt kierowca naciska na chwilę sprzęgło, by po chwili energicznie je odpuścić, co spowoduje "strzał" i nagłą utratę przyczepności. Shift Lock - Kierowca wciska sprzęgło przed zakrętem, zmniejszając nieco obroty. Często wykonywana jest wtedy redukcja na niższy bieg. W trakcie zakrętu sprzęgło jest odpuszczane, co daje efekt podobny do chwilowego zaciągnięcia hamulca ręcznego. Aby zminimalizować obciążenia, ta technika powinna być stosowana na bardziej śliskich nawierzchniach. E-Brake Drift (Emergency Brake Drift, Side Brake Drift) - Jedna z najprostszych i najłatwiejszych technik driftu. Chodzi oczywiście o zaciąganie hamulca ręcznego. Podczas zakrętu na wciśniętym sprzęgle zarzucamy na chwilę hamulec ręczny, co spowoduje chwilowe zblokowanie tylniej osi i zapoczątkuje poślizg samochodu. Często ta technika dołączana jest do innych technik w celu korygowania ewentualnych błędów lub ratowania się z opresji. Dirt Drop Drift - Ta technika polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, lub w miejsce o mniejszej przyczepności. To spowoduje zapoczątkowanie poślizgu, nie utracając prędkości-technika bardzo przydatna w autach o małej mocy. Jump Drift - Kierowca wjeżdża tylnim kołem (tym po wewnętrznej stronie zakrętu) na "tarkę", co spowoduje jego "podskok" i chwilową utratę przyczepności, która zapoczątkuje nadsterowność. Long Slide Drift - Technika stosowana przy dużych prędkościach. Polega na zapoczątkowaniu długiego driftu jeszcze przed wejściem w zakręt. Dirft inicjowany głównie za pomocą hamulca ręcznego. Swaying Drift (Choku-Dori, Manji) - Technika podobna do Feint'a. Polega na powolnym zarzucaniu autem z boku na bok w trakcie jazdy na wprost. FF Drift (Front Wheel Drive Drift) - Technika drifu za pomocą samochodu z napędem na przednie koła. Głównie polega na stosowaniu hamulca ręcznego oraz hamulców (może przydać się znana z rajdów technika hamowania lewą nogą). Power Over - Technika polegająca na spowodowaniu ciężkiej nadsterowności poprzez maksymalne wciśnięcie gazu w trakcie przechodzenia przez zakręt. Do tej techniki potrzebny jest spory zapas mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilex Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 O Chrystusie Brodaty! Dlaczego ja znowu muszę się denerwować! A - mam dwie ciekawostki z ogłoszenia: PRZYSPIESZENIE 5,9 S DO 100KM - to znaczy, że co - gorzej niż fabrycznie? :roll: AUTO OBSZYTE SKÓRĄ - całe?!?!?!?! :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2007 ciężkiej nadsterowności poprzez maksymalne wciśnięcie gazu w trakcie przechodzenia przez zakręt W subaraku ta technika kończy się radosnym wypluciem przodu, połączonym ze spotkaniem z latarnią, albo widownią, albo jednym i drugim . Dirt Drop Drift - Ta technika polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, lub w miejsce o mniejszej przyczepności. To spowoduje zapoczątkowanie poślizgu, nie utracając prędkości-technika bardzo przydatna w autach o małej mocy. To u mnie musi być mało mocy, bo też ją stosuję. W N4 najwyraźniej też . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi