Skocz do zawartości

Smiali sie z Seweryna? A on teraz sławny jest!!


chojny

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 176
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ołłłł jEEE! :twisted: Seweryn gwiazdą. Rewelacja :mrgreen: Cytat dnia: ''Lubię wypas'' :):mrgreen:

 

PS. Wszedłem sobie na forum rodzimej grupy tuningowej Seweryna co by zobaczyć czy może okrzyknięto go już po tej publikacji medialną gwiazdą. Echa wywiadu z góru tuningu nie znalazłem ale znalazłem za to coś lepszego ;-) Relacja Seweryna z prób ''dryftu'':

 

Dziś postanowiłem (to było silniejsze ode mnie - musiałem) podriftować trochę metodą skręcenia kierownicą w przeciwnym kierunku niż zakręt i omało się nie zesr..... jak zobaczyłem że auto leci mi bokiem na latarnie i krawężnik, ale na szczęscie cudem je opanowałem, stanąłem w poprzek jezdni, auta za mną się zatrzymały, chyba z 20 osób się gapiło bo straszny pisk opon był, śmierdziało gumą i odjechałem szczęśliwy. To naprawde było dobre.

 

Panowie - musimy poważnie gdzieś sobie poćwiczyć te drifty, nieważne kto jaki napęd ma, da się każdym.

 

oj bedzie się działo

 

:shock: :shock: :shock: Widać, że niejedną muchę na bocznej szybie zabił :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podriftować trochę metodą skręcenia kierownicą w przeciwnym kierunku niż zakręt

 

A to siakaś nowa technika :shock:

 

i omało się nie zesr.....

 

Ja też jak zobaczyłem jego samochód.

 

ale na szczęscie cudem je opanowałem, stanąłem w poprzek jezdni,

 

Nie ma to jak opanować samochód stając w poprzek jezdni.

 

To naprawde było dobre.

 

Ołł jeee.

 

 

 

 

Intakwrx, podaj nr konta, to dorzucę się do "z żuty" (musiałem :razz: ) na jedyne słuszne rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierd%$#@! WOW, masakra - świetne felgi wraz z odsadzeniem no i lusterka long M-look :) I ma nawet chorągiewki i wydłużenie mocowania anteny CB? WOW, też chce takiego! Macie też adres do jego tuning klubu?

 

Muszę jeszcze spytać odnośnie 1 fotki - \

1.oryg. klapke paliwa zostawił u lakiernika bo chciał domieszcać nowej farby?

2.felgi w rozmiarze 16?

3.4 wydechy to 4 puszki końcowe??:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pierd%$#@! WOW, masakra - świetne felgi wraz z odsadzeniem no i lusterka long M-look :) I ma nawet chorągiewki i wydłużenie mocowania anteny CB? WOW, też chce takiego! Macie też adres do jego tuning klubu?

 

Raga, masz szansę... TO jest na sprzedaż :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item205527316_su ... 00_km.html

Raga, cena conajmniej okazyjna! Za taki wypas możnaby chcieć wiele więcej :mrgreen:

a patrz jaki w środku wypas:

840d61ac9e24fb99.jpg

 

PS.

Prosiłem kurwagon nie zapodawać już tych FOT !

Ale Intak, kolega Raga ma chyba prawo wiedziec o czym mówimy, prawda? :D

Bez tych blask osoby Seweryna jakiś taki blady by był. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item205527316_subaru_impreza_wrx_2006_tuning_300_km.html

Raga, cena conajmniej okazyjna! Za taki wypas możnaby chcieć wiele więcej :mrgreen:

a patrz jaki w środku wypas:

Obrazek

 

PS.

Prosiłem kurwagon nie zapodawać już tych FOT !

Ale Intak, kolega Raga ma chyba prawo wiedziec o czym mówimy, prawda? :D

Bez tych blask osoby Seweryna jakiś taki blady by był. :mrgreen:

 

No i poco brałem się teraz za wykończenie domu jak tu taka okazja :(

 

Atak na serio to najlepsze są niebieskie peszle z czarnych oryg wężach gumowych i czerwone paski - gangsterka jakich mało

 

PS: Ktoś testował Podtlenek azotu w bokserze? ciekawe jak to idzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I do tego Seweryn tłumaczy, że subaru się nie nadaje, bo po pierwsze pali jak smok,a po drugie, został za nisko opuszczony i jak pada deszcz lub śnieg to nie da się nim jeździć....[/i][/fade]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sewerynowa szkoła ''dryftu'', lekcja druga (rzecz jasna wszystkie techniki są przez mistrza opanowane w stopniu conajmniej perfekcyjnym):

 

Do wprowadzania samochodu w kontrolowany poślizg można doprowadzić na wiele różnych sposobów (mniej lub bardziej kontrolowanych. Służą do tego różne, opisane poniżej techniki, często wiele z nich jest używanych w trakcie jednego driftu, w kombinacji kilku technik naraz.

 

Lift Off Drift (Race Drift, Kensei Drift) - Tej techniki używa się przy dość dużych prędkościach i w dość łagodnych łukach. W trakcie wchodzenia w zakręt kierowca puszcza na chwilę gaz, co powoduje delikatną nadsterowność. Później poślizg jest kontrolowany poprzez kontrę kierownicą i operowanie gazem. Do tej techniki potrzeba dość neutralnie wyważonego samochodu.

 

Feint Drift - Tzw. "rybka". Kierowca przed zakrętem wykonuje skręt w odwrotnym do zakrętu kierunku, po czym nagłym ruchem zarzuca autem w prawidłową stronę. To powoduje zapoczątkowanie poślizgu.

 

Braking Drift - Ta technika polega na przeniesieniu większości masy na przednią część samochodu poprzez krótkie, ale energiczne wciśnięcie hamulca podczas inicjacji zakrętu. Im bardziej nadsterowne auto, tym mniejsza powinna być siła nacisku na hamulec. Tylna oś traci w tym momencie przyczepność i ropozczyna się poślizg.

 

Clutch Kick - W naszym języku będzie to po prostu strzał ze sprzęgła. W trakcie przechodzenia przez zakręt kierowca naciska na chwilę sprzęgło, by po chwili energicznie je odpuścić, co spowoduje "strzał" i nagłą utratę przyczepności.

 

Shift Lock - Kierowca wciska sprzęgło przed zakrętem, zmniejszając nieco obroty. Często wykonywana jest wtedy redukcja na niższy bieg. W trakcie zakrętu sprzęgło jest odpuszczane, co daje efekt podobny do chwilowego zaciągnięcia hamulca ręcznego. Aby zminimalizować obciążenia, ta technika powinna być stosowana na bardziej śliskich nawierzchniach.

 

E-Brake Drift (Emergency Brake Drift, Side Brake Drift) - Jedna z najprostszych i najłatwiejszych technik driftu. Chodzi oczywiście o zaciąganie hamulca ręcznego. Podczas zakrętu na wciśniętym sprzęgle zarzucamy na chwilę hamulec ręczny, co spowoduje chwilowe zblokowanie tylniej osi i zapoczątkuje poślizg samochodu. Często ta technika dołączana jest do innych technik w celu korygowania ewentualnych błędów lub ratowania się z opresji.

 

Dirt Drop Drift - Ta technika polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, lub w miejsce o mniejszej przyczepności. To spowoduje zapoczątkowanie poślizgu, nie utracając prędkości-technika bardzo przydatna w autach o małej mocy.

 

Jump Drift - Kierowca wjeżdża tylnim kołem (tym po wewnętrznej stronie zakrętu) na "tarkę", co spowoduje jego "podskok" i chwilową utratę przyczepności, która zapoczątkuje nadsterowność.

 

Long Slide Drift - Technika stosowana przy dużych prędkościach. Polega na zapoczątkowaniu długiego driftu jeszcze przed wejściem w zakręt. Dirft inicjowany głównie za pomocą hamulca ręcznego.

 

Swaying Drift (Choku-Dori, Manji) - Technika podobna do Feint'a. Polega na powolnym zarzucaniu autem z boku na bok w trakcie jazdy na wprost.

 

FF Drift (Front Wheel Drive Drift) - Technika drifu za pomocą samochodu z napędem na przednie koła. Głównie polega na stosowaniu hamulca ręcznego oraz hamulców (może przydać się znana z rajdów technika hamowania lewą nogą).

 

Power Over - Technika polegająca na spowodowaniu ciężkiej nadsterowności poprzez maksymalne wciśnięcie gazu w trakcie przechodzenia przez zakręt. Do tej techniki potrzebny jest spory zapas mocy.

 

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciężkiej nadsterowności poprzez maksymalne wciśnięcie gazu w trakcie przechodzenia przez zakręt

 

W subaraku ta technika kończy się radosnym wypluciem przodu, połączonym ze spotkaniem z latarnią, albo widownią, albo jednym i drugim :mrgreen:.

 

Dirt Drop Drift - Ta technika polega na wyjechaniu tylną osią poza tor, lub w miejsce o mniejszej przyczepności. To spowoduje zapoczątkowanie poślizgu, nie utracając prędkości-technika bardzo przydatna w autach o małej mocy.

 

To u mnie musi być mało mocy, bo też ją stosuję. W N4 najwyraźniej też :mrgreen:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...