Skocz do zawartości

Regeneracja głowic Legacy DOHC 165KM, koszt


subarakzs

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Taka akcja
- mycie  + regeneracja głowic
- frezowanie gniazd

- planowanie płaszczyzny
- montaż nowych zaworów, prowadnic, uszczelniaczy, pierścieni
- regulacja luzów

- sprawdzenie szczelności

Cena 2500.
Jakieś przemyślenia ?

 

pozdrawiam

Edytowane przez subarakzs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, subarakzs napisał(a):

Cześć

Taka akcja
- mycie  + regeneracja głowic
- frezowanie gniazd

- planowanie płaszczyzny
- montaż nowych zaworów, prowadnic, uszczelniaczy, pierścieni
- regulacja luzów

Cena 2500.
Jakieś przemyślenia ?

 

pozdrawiam

 

Wszystko ok jeśli wjechało 16 nowy zaworów. Same zawory mogły kosztować 1000zł 

Edytowane przez ir3n3usz
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, subarakzs napisał(a):

Cześć

Taka akcja
- mycie  + regeneracja głowic
- frezowanie gniazd

- planowanie płaszczyzny
- montaż nowych zaworów, prowadnic, uszczelniaczy, pierścieni
- regulacja luzów

Cena 2500.
Jakieś przemyślenia ?

 

pozdrawiam

 

Przemyślenia?

To jest oferta handlowa, czy dzielisz się doświadczeniami bo nie rozumiem za bardzo. 

Jeżeli to co wymieniłeś kosztowało tylko 2500zł to czapki z głów bo tyle to ja zapłaciłem za samą regulację na nowych szklankach całkiem niedawno. 

Więc ciężko mi w tę cenę uwierzyć. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Orear napisał(a):

 

Przemyślenia?

To jest oferta handlowa, czy dzielisz się doświadczeniami bo nie rozumiem za bardzo. 

Jeżeli to co wymieniłeś kosztowało tylko 2500zł to czapki z głów bo tyle to ja zapłaciłem za samą regulację na nowych szklankach całkiem niedawno. 

Więc ciężko mi w tę cenę uwierzyć. :)

 

Szlifiernia nie wymienia szklanek tylko szlifuje trzonki zaworów, dla nich to koszt tylko robocizny, części 0zł. 
Wymiana szklanek to co najmniej 100zł szt dlatego dużo zapłaciłeś. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawiozłem dwie głowice do regeneracji od EJ202 SOHC i wycenili mi na 2000zł jak dobrze pójdzie, a jak gorzej to 3000zł...

Grzecznie podziękowałem i kupiłem drugi silnik za 1500zł, na szczęście EJ202 jest tani :)

W cenie regeneracji miało być: mycie, docieranie, planowanie, test szczelności, wymiana uszczelniaczy i wymiana 8 zaworów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, ir3n3usz napisał(a):

Szlifiernia nie wymienia szklanek tylko szlifuje trzonki zaworów,

A czy to skracanie trzonków zaworów nie jest bardziej niekorzystne dla silnika niż szlifowanie wewnętrznej powierzchni szklanek?

Też mi szlifiernia proponuje szlifowanie trzonków w ramach regulacji luzu zaworowego ale mam wątpliwości, raz do tego szlifowania trzonków a dwa do regulacji luzu na nie zamontowanej na silniku głowicy. Co radzicie w tej kwestii.

 

Pozdrawiam,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ura_bus napisał(a):

A czy to skracanie trzonków zaworów nie jest bardziej niekorzystne dla silnika niż szlifowanie wewnętrznej powierzchni szklanek?

Też mi szlifiernia proponuje szlifowanie trzonków w ramach regulacji luzu zaworowego ale mam wątpliwości, raz do tego szlifowania trzonków a dwa do regulacji luzu na nie zamontowanej na silniku głowicy. Co radzicie w tej kwestii.

 

Pozdrawiam,

 

 

Mi ludzie, którzy robili regulację powiedzieli, że nie robią żadnego szlifowania bo zdażyło im się auto, które do nich wróciło z pękniętymi szklankami. Oczywiście, gdybym się uparł to oddaliby do szlifowania ale wtedy odebrałbym auto bez faktury. 

Wyszło drożej ale mam serwis na papierze i dobrze, że mam bo okazało się, że jeden dekiel zaczął się pocić i trzeba było oddać auto na małą reklamację. 

Raz na 100kkm albo rzadziej to żaden wydatek wymienić kilka szklanek na nowe - tak moim zdaniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ura_bus napisał(a):

A czy to skracanie trzonków zaworów nie jest bardziej niekorzystne dla silnika niż szlifowanie wewnętrznej powierzchni szklanek?

Też mi szlifiernia proponuje szlifowanie trzonków w ramach regulacji luzu zaworowego ale mam wątpliwości, raz do tego szlifowania trzonków a dwa do regulacji luzu na nie zamontowanej na silniku głowicy. Co radzicie w tej kwestii.

 

Pozdrawiam,

 

 

Nie ma to znaczenia. Trzonki szlifuje się i jest to normalna praktyka. Nawet jak są hydrauliczne popychacze, to po wymianie zaworów trzeba ustawić wystawanie zaworu ponad powierzchnię głowicy, tak żeby hydraulika miała swój zakres pracy. Szlifowanie szklanek od WEWNĄTRZ można robić, przecież fabrycznie wymiar szklanki jest tak samo ustawiany, potem nadaje się jej numer i po sprawie. 

Edytowane przez ir3n3usz
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Orear napisał(a):

 

Mi ludzie, którzy robili regulację powiedzieli, że nie robią żadnego szlifowania bo zdażyło im się auto, które do nich wróciło z pękniętymi szklankami. Oczywiście, gdybym się uparł to oddaliby do szlifowania ale wtedy odebrałbym auto bez faktury. 

Wyszło drożej ale mam serwis na papierze i dobrze, że mam bo okazało się, że jeden dekiel zaczął się pocić i trzeba było oddać auto na małą reklamację. 

Raz na 100kkm albo rzadziej to żaden wydatek wymienić kilka szklanek na nowe - tak moim zdaniem. 

To chyba grubo przesadzili że szlifem tej szklanki, skoro pękła. W manualu serwisowym są podane grubości szklanek, jak nie zejdziesz poniżej to nie ma prawa się nic stać jak poprawnie zrobione. A jak wychodzi że szklanka jest nadal za gruba to gniazdo zaworowe jest wyrobione i trzeba regenerować. Ja przy regulacji zawożę szklanki do szlifu, kosztuje to grosze i nie trzeba czekać tygodniami na nowe szklanki jak się trafi na brakujący wymiar. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.04.2024 o 15:44, Zajonc napisał(a):

To cena robocizny z częściami? 


Cena obejmuje to co opisałem, bez demontażu. Koszt samej szlifierni.

Chciałem się zorientować jaki jest orientacyjny koszt w 2024 takiej kompletnej usługi dla dwóch głowic z wymianą prowadnic w profesjonalnych szlifierniach.

Bez kosztów demontażu silnika, uszczelek głowicy itp., sama praca na głowicach i w przypadku konieczności wymianu prowadnic, uszczelniaczy, regulacji itd.

Edytowane przez subarakzs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.04.2024 o 09:22, Orear napisał(a):

 

Przemyślenia?

To jest oferta handlowa, czy dzielisz się doświadczeniami bo nie rozumiem za bardzo. 

Jeżeli to co wymieniłeś kosztowało tylko 2500zł to czapki z głów bo tyle to ja zapłaciłem za samą regulację na nowych szklankach całkiem niedawno. 

Więc ciężko mi w tę cenę uwierzyć. :)


To jest koszt jaki poniosłem i chcę się zorientować czy to są ceny rynkowe, bo ostatnio taki zabieg robiłem 5 lat temu i ceny były nieco inne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...