turdziGT Opublikowano 9 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 9 godzin temu 7 minut temu, Adi napisał(a): Dziwne te punkty. Niewidoczny niemal w tym rajdzie Evans wywozi najwięcej punktów. Myślę, że Tanak nie walczy już o mistrzostwo. Już mają poukładane w teamie. Widać, że odpuścił walkę o niedzielne punkty, względem wygranej w rajdzie. To mu wystarczyło. Gdyby myślał o mistrzostwie, to mógłby walczyć o te punkty. Mógł wywieźć jeszcze 8, a Thierry o 1 mniej wtedy. I zamiast 26 różnicy, byłoby 17. To daje szanse na coś, a 26, to tylko wypadek Neuvilla w niedzielę, przy zwycięstwie Tanaka i solidnych punktach na PS. A to mało prawdopodobne Therry ma przewagi 25 punktów i jeden czy dwa punkty by nic nie zmieniło a ryzyko utraty punktów w konstruktorach ogromne. Żeby Tanak wyjął mistrza to potrzebuje tak na prawdę żeby Therry wydzwonił albo złapał DNF bo w czystej walce będzie ciężko. To co fajne wszytkie trzy tytuły rozstrzygną się w Japonii. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu (edytowane) 1 godzinę temu, boy napisał(a): 1 godzinę temu, turdziGT napisał(a): @boy Oczywiście że jest, nie jechał przez rok na asfalcie, gdyby nie przestrzelił wczoraj hamowania byłby przed Miko. Nie ma co gdybać. Miko był szybszy nie tylko na przestrzeni calego rajdu od Kajto ale tez na większości pojedynczych odcinkow, i chyba tylko na jeden lub dwa oesy oddał pozycję. Należy uznać na tym rajdzie jego wyższość bez zbednego gdybania. Miko na os9 tez cos nawywijał i "gdyby" nie to to różnica by była większa... ale nie jest. A to ze Kajto mial przerwe na asfalcie... no miał ale ma też jakies 10 lat wiecej ogolnego doświadczenia o samym WRC nie wspomne. Świetny koniec sezonu. Ciekawe jaki wplyw na to mial nowy egzemplarz Skody... Inna sprawa ze obaj potężnie odstają od Gryazina czy Solberga ktorzy jadą w innej lidze... Edytowane 8 godzin temu przez Jumpman 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boy Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu W WRC 70% rajdów jest szutrowychm na 13 rund 4 asfaltowe. To że nie jechał to żadne tłumaczenie, sam sobie dobierał program, zamiast robić z siebie Tony Halika mógł jechać pod nosem Monte, czy Chorwację. Wielkie brawa dla Miko, świetny rajd w jego wykonaniu, co dobrze wróży na przyszły sezon, w sensie ma Asa w rękawie dla sponsorów To wszystko prawda, natomiast przegrał ten rajd i niecałe 10 sekund z Miko, bo stracił na tym cofaniu na ostatnim wczoraj. Dzisiaj szli na zero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 8 godzin temu Udostępnij Opublikowano 8 godzin temu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Ta punktacja jest zla Therry ma 225 a Tanak 200. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 7 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 7 godzin temu Musze tez przyznać ze jestem pozytywnie zaskoczony tempem Mikkelsena. Wszyscy poza Evansem mieli wycieczki w plener a on sobie niestety wybrał płot z podkładów kolejowych. Nie wiadomo jakie Hyundai ma plany na przyszły rok ale myślę że pokazał wystarczająco prędkości żeby można go było wsadzić na cały sezon. Jeżeli Fourmaux ma zmienić barwy to jest to mocny kandydat do M-sportu jako lider zespołu. No ale to gdybanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 6 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 6 godzin temu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 5 godzin temu Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu Hubert Laskowski 4 w klasie, niewiele zabrakło do 3 miejsca. Neuville już wita się z gąską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 5 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu No niby tak ale jeszcze bardzo ciężki został na którym dużo moze Sue wydarzyć a z punktu widzenia konstruktorów też tak za za bardzo Neuville nie moze odpuścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 4 godziny temu Autor Udostępnij Opublikowano 4 godziny temu Z drugiej strony to muszę powiedzieć że żal mi trochę Ogiera. To tak na prawdę zespół postawił go w takiej sytuacji że musi ratować ich sezon i to trochę niesprawiedliwe że na kierowcę niejadacego całego sezonu spadła ta odpowiedzialność. No ale dostał ostrzeżenie bo na poprzednim odcinku był już poza drogą więc mógł odpuścić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 3 godziny temu Udostępnij Opublikowano 3 godziny temu Tak, dobrze to wygląda! 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przymar Opublikowano 3 godziny temu Udostępnij Opublikowano 3 godziny temu 5 godzin temu, turdziGT napisał(a): To co fajne wszytkie trzy tytuły rozstrzygną się w Japonii. No nie do końca, bo to w Rally1 będzie procesja w wykonaniu Hyundaia. Dziś Tanak pokazał, że w momencie gdy zespół prosi to on odpuszcza. W sumie jest profesjonalistą. A najgorsze dla Hyundaia byłoby ściganie się dwóch najlepszych zawodników i stracenie tytułu konstruktorów. Każą im odpuścić i dowieźć 3-4 miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 3 godziny temu Autor Udostępnij Opublikowano 3 godziny temu Nie do konca moga tak odpuscic bo przewaga punktowa jest bardzo mala a Toyota jedzie pelnym skladem w 4 samochody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 2 godziny temu Udostępnij Opublikowano 2 godziny temu Gratulacje dla obu naszych i możemy sobie tylko życzyć częstszej walki Miko i Kajto. Noi moim skromnym zdaniem to był ostatni dzwonek dla Miko żeby coś pokazać, żeby poskładać sensowny program na przyszły sezon. Oby się udało i było mniej kalkulacji, a więcej walki 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 2 godziny temu Udostępnij Opublikowano 2 godziny temu To prawda, tym ostatnim rajdem "zrobił" więcej niż przez cały sezon w perspektywie swojej przyszłości. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 2 godziny temu Autor Udostępnij Opublikowano 2 godziny temu Zdecydowanie to było tempo na majstra w ERC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się