devlin Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Co ma wspólnego manga, smok i japońskie legendy? To elementy najnowszej kampanii nowego modelu Subaru - Impreza WRX 2008. Kampania, która zadebiutowała wczoraj w sieci nawiązuje do historii, dziedzictwa i kultury popularnej Japonii. Budżet kampanii szacowany jest na ok. 10 mln dol. Reklamy inspirowane są japońską mangą, anime i filmami "Szybcy i wściekli: Tokio Drift", "Przyczajony tygrys, ukryty smok" oraz serialem "Herosi". Będzie je można zobaczyć w internecie, telewizji i telefonach komórkowych. Reklamy będą ukazywać się również w magazynach skierowanych do młodych mężczyzn, takich jak Maxim, AutoWeek czy Blender. Subaru zdecydowało się na kampanię w stylu japońskim pod wpływem najnowszego trendu wśród młodych Amerykanów charakteryzującego się zainteresowaniem Japonią i kulturą tego kraju. Na tym zjawisku starają się zarobić także inni reklamodawcy, np. Mitsubishi, który w kampanii stworzonej przez agencję BBDO West należącej do grupy Omnicom, wykorzystał dźwięki japońskich bębnów do zaprezentowania nowego modelu sportowego coupe. Kampanię dla Subaru stworzyła nowojorska agencja Moon City Productions, która na co dzień tworzy reklamy skierowane do gejów i lesbijek. Obecna kampania będzie pierwszą autorstwa tej agencji skierowaną do ogółu konsumentów. Reklamy internetowe będą ukazywać się w 3 etapach, a spoty telewizyjne zaczną być emitowane w przyszłym miesiącu. Według Subaru telewizja jest jednak najmniej ważnym środkiem przekazu w przypadku tej kampanii, a to dlatego, że Subaru WRX jest samochodem dla młodych mężczyzn w wieku 20-34 lata, którzy wychowali się na grach komputerowych. Przedstawiciele Subaru konsumentów w tym wieku określają, jako młodych chłopców w ciele dorosłych mężczyzn, dlatego producent w kampanii stawia na internet i gadżety, czyli telefony komórkowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 ROTFL, też mnie to z rana rozbawiło w orginale :arrow: http://www.nytimes.com/2007/07/10/busin ... 720000&en= Wynika z tego że nowy WRX będzie produkowany w lesie :arrow: “Somewhere in the jungle, the legend is reborn,” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Wy sie smiejecie, a oni tak na powaznie... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 nie no ja już nie zniosę tych złych wiadomości na dzisiaj, evo nosem wciągnie impreze, do dupy reklama, moderatorzy i reszta tylko non stop się kłócą, lepper jednak zostaje, chyba będę tylko pogodę na wirtualnej oglądał :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 W sumie to taka akcja to normalna kolej rzeczy... Nikt o zdrowych zmysłach bez prania mózgu lub lobotomi nie kupi tego auta :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Jedyny komentarz jaki się nasuwa: http://www.youtube.com/watch?v=p_tWeFFP ... ed&search= Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wild_pig Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 niestety nie jestesmy juz targetem subaru - przechodzimy do podziemia Albo wersje do 2007 :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 w orginale :arrow: http://www.nytimes.com/20...=1341720000&en= Wrzucalem juz w "poczytac lubimy" ale byl brak odzewu, wiec uznalem, ze w jezyku lokalnym wszystkim bedzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilex Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 ...bo to takie metroseksualne auto będzie...bleee....bleee (jak wstawić wymiotującego emota?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 ...moze dlatego odezwala sie we mnie tesknota za czym takim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bilex Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 raczej czymś takim: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Tyz :-) Ale hilux ma dla mnie jakis nieodparty urok, wszystkie te zdjecia w CNN z partyzantami na pace, caly duzy odcinek TG, reklama z urwanym lbem krowy, sam rozumiesz - kocham to auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 ... ciach! ... Kampanię dla Subaru stworzyła nowojorska agencja Moon City Productions, która na co dzień tworzy reklamy skierowane do gejów i lesbijek. Obecna kampania będzie pierwszą autorstwa tej agencji skierowaną do ogółu konsumentów. ... ciach! To akurat nie nowość w Subaru. Nie przez przypadek Legacy i Forrester przez długi okres czasu w USA określane było mianem "Lesbaru". Osobiście nie mam nic przeciwko temu, że Subaru kierowało reklamy akurat do tej grupy społecznej. Szczególnie, że reklama Forrestera z Navratilową była jak dla mnie przezabawna "It's not a matter of choice. It's how we are built!" czy jakoś tak Apropos - Legacy Outback zajęło 9 miejsce na liście ulubionych gej-carów 2007 roku http://gaylife.about.com/od/gayproductr ... aycars.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Nawet nie gay - a lesbian... Galu, ratuj... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 Ja chyba jestem za stary na WRX 2008 I dobrze. GT rządzi... ps. gdzie geje tam i kasa :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devlin Opublikowano 11 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 ps. gdzie geje tam i kasa :roll: Oho, nasze kawiory sie uciesza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 http://www.youtube.com/watch?v=p_tWeFFP ... ed&search= Buahahaa Świetne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sub-fan Opublikowano 11 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2007 raczej czymś takim: Obrazek Tak, tak SRT-10 rządzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się