Skocz do zawartości

Nowa kampania reklamowa Imprezy MY08


devlin

Rekomendowane odpowiedzi

Co ma wspólnego manga, smok i japońskie legendy? To elementy najnowszej kampanii nowego modelu Subaru - Impreza WRX 2008.

 

Kampania, która zadebiutowała wczoraj w sieci nawiązuje do historii, dziedzictwa i kultury popularnej Japonii. Budżet kampanii szacowany jest na ok. 10 mln dol. Reklamy inspirowane są japońską mangą, anime i filmami "Szybcy i wściekli: Tokio Drift", "Przyczajony tygrys, ukryty smok" oraz serialem "Herosi". Będzie je można zobaczyć w internecie, telewizji i telefonach komórkowych. Reklamy będą ukazywać się również w magazynach skierowanych do młodych mężczyzn, takich jak Maxim, AutoWeek czy Blender.

 

Subaru zdecydowało się na kampanię w stylu japońskim pod wpływem najnowszego trendu wśród młodych Amerykanów charakteryzującego się zainteresowaniem Japonią i kulturą tego kraju. Na tym zjawisku starają się zarobić także inni reklamodawcy, np. Mitsubishi, który w kampanii stworzonej przez agencję BBDO West należącej do grupy Omnicom, wykorzystał dźwięki japońskich bębnów do zaprezentowania nowego modelu sportowego coupe.

 

Kampanię dla Subaru stworzyła nowojorska agencja Moon City Productions, która na co dzień tworzy reklamy skierowane do gejów i lesbijek. Obecna kampania będzie pierwszą autorstwa tej agencji skierowaną do ogółu konsumentów.

 

Reklamy internetowe będą ukazywać się w 3 etapach, a spoty telewizyjne zaczną być emitowane w przyszłym miesiącu. Według Subaru telewizja jest jednak najmniej ważnym środkiem przekazu w przypadku tej kampanii, a to dlatego, że Subaru WRX jest samochodem dla młodych mężczyzn w wieku 20-34 lata, którzy wychowali się na grach komputerowych. Przedstawiciele Subaru konsumentów w tym wieku określają, jako młodych chłopców w ciele dorosłych mężczyzn, dlatego producent w kampanii stawia na internet i gadżety, czyli telefony komórkowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no ja już nie zniosę tych złych wiadomości na dzisiaj, evo nosem wciągnie impreze, do dupy reklama, moderatorzy i reszta tylko non stop się kłócą, lepper jednak zostaje, chyba będę tylko pogodę na wirtualnej oglądał :evil::mrgreen: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... ciach! ... Kampanię dla Subaru stworzyła nowojorska agencja Moon City Productions, która na co dzień tworzy reklamy skierowane do gejów i lesbijek. Obecna kampania będzie pierwszą autorstwa tej agencji skierowaną do ogółu konsumentów.

... ciach!

 

To akurat nie nowość w Subaru. Nie przez przypadek Legacy i Forrester przez długi okres czasu w USA określane było mianem "Lesbaru".

 

Osobiście nie mam nic przeciwko temu, że Subaru kierowało reklamy akurat do tej grupy społecznej. Szczególnie, że reklama Forrestera z Navratilową była jak dla mnie przezabawna "It's not a matter of choice. It's how we are built!" czy jakoś tak :D

 

Apropos - Legacy Outback zajęło 9 miejsce na liście ulubionych gej-carów 2007 roku :D

 

http://gaylife.about.com/od/gayproductr ... aycars.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...