lukmati Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 Witam wszystkich potrzebna pilna pomoc . Posiadam OUTBACKA 2013 2,5 litra skrzynia CVT. Został zakupiony z szarpiącą skrzynią . Została zakupiona inna skrzynia i włożona do subaru po czym okazało się że auto wogole niema napędu. Wajcha przekłada biegi ale żadnej reakcji . Sprawdzone wszystkie wtyczki , masy , założona kaseta od starej i nic. Swoeci się oczywiście blad silnika , miga AT OIL. Błędy U0110, U0114, C0045, C0057. wlany nowy olej. Auto stroi w norwegii I niema opcji skorzystania z serwisu. Czy ma ktoś z was jakikolwiek pomysł dlaczego skrzynia nie ruszą? Błędów nieda się wykasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 Powitawszy na The Forum. Tu się witamy => Tutaj mamy taki punkt Regulaminu: §1. Zasady ogólne 6. Forum nie jest wirtualną Autoryzowaną Stacją Obsługi samochodów Subaru. Niezależnie od uzyskanej od Forumowiczów pomocy po ostateczną diagnozę należy zwrócić się do ASO. A tutaj mamy forum techniczne => https://forum.subaru.pl/forum/33-forum-techniczne/ Gdzie też i temat przenoszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmati Opublikowano 2 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 Witam wszystkich potrzebna pilna pomoc . Posiadam OUTBACKA 2013 2,5 litra skrzynia CVT. Został zakupiony z szarpiącą skrzynią . Została zakupiona inna skrzynia i włożona do subaru po czym okazało się że auto wogole niema napędu. Wajcha przekłada biegi ale żadnej reakcji . Sprawdzone wszystkie wtyczki , masy , założona kaseta od starej i nic. Swoeci się oczywiście blad silnika , miga AT OIL. Błędy U0110, U0114, C0045, C0057. wlany nowy olej. Auto stroi w norwegii I niema opcji skorzystania z serwisu. Czy ma ktoś z was jakikolwiek pomysł dlaczego skrzynia nie ruszą? Błędów nieda się wykasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 2 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 (edytowane) 39 minut temu, lukmati napisał(a): Witam wszystkich potrzebna pilna pomoc . Posiadam OUTBACKA 2013 2,5 litra skrzynia CVT. Został zakupiony z szarpiącą skrzynią . Została zakupiona inna skrzynia i włożona do subaru po czym okazało się że auto wogole niema napędu. Wajcha przekłada biegi ale żadnej reakcji . Sprawdzone wszystkie wtyczki , masy , założona kaseta od starej i nic. Swoeci się oczywiście blad silnika , miga AT OIL. Błędy U0110, U0114, C0045, C0057. wlany nowy olej. Auto stroi w norwegii I niema opcji skorzystania z serwisu. Czy ma ktoś z was jakikolwiek pomysł dlaczego skrzynia nie ruszą? Błędów nieda się wykasować Brak ciśnienia oleju. Niewłaściwy montaż konwertera i doszło do uszkodzenia napędu pompy oleju. Skrzynia powinna chodzić nawet z błędami, po to jest ten mały tłoczek w kasecie zaworów, którym sterowany jest bezpośrednio z linki żeby dało się jechać przy awarii elektroniki. Skoro nic nie działa, to nie ma ciśnienia oleju. Sprawdź też bezpieczniki, może zrobiłeś zwarcie przy tych wszystkich przekładkach i poszło jakieś zasilanie. Edytowane 2 Maja 2023 przez ir3n3usz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmati Opublikowano 2 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2023 A podpowiesz kolego jak mogło dojść do uszkodzenia tej pompy ? Ja kupiłem skrzynie używaną i do tej skrzyni byl zamontowany konwenter i zablokowany . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmati Opublikowano 6 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2023 Witam, Mam pytanie czy możecie doradzić jak prawidłowo wlać olej do skrzyni CVT w Subaru OUTBACK 2,5 l 2012 rok. Skrzynia jest pusta, po zamontowaniu ponieważ zakupiłem używaną . Auto stoi na wysięgniku jest swobodny dostęp, urządzenie ciśnieniowe do wlewu oleju też posiadam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmati Opublikowano 13 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 Dzień dobry, Potrzebuje pomocy otóż zamontowana została używana skrzynia CVT w moim Outback 2012 rok , wlany olej wszystko podpięte dokręcone. Podczas jazdy próbnej migała kontrolka at oil . Auto normalnie ruszyło ładnie ciągnęło, w pewnym momencie podczas jazdy napęd się rozłączył , zdarzyłem zjechać na pobocze i koniec tak juz zostało. Moje pytanie co mogło walnąć? Skrzynia pochodzi z Japonii. Z Błędów jakie pokazuje to np. Blad czujnika prędkości łańcucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 13 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 1 godzinę temu, lukmati napisał(a): Dzień dobry, Potrzebuje pomocy otóż zamontowana została używana skrzynia CVT w moim Outback 2012 rok , wlany olej wszystko podpięte dokręcone. Podczas jazdy próbnej migała kontrolka at oil . Auto normalnie ruszyło ładnie ciągnęło, w pewnym momencie podczas jazdy napęd się rozłączył , zdarzyłem zjechać na pobocze i koniec tak juz zostało. Moje pytanie co mogło walnąć? Skrzynia pochodzi z Japonii. Z Błędów jakie pokazuje to np. Blad czujnika prędkości łańcucha Czujnik uszkodzony. Po skasowaniu błędu i wystudzeniu skrzyni prawdopodobnie błędu nie będzie, a po rozgrzaniu wróci. Najczęściej tak się dzieje przy usterkach elektrycznych. Ważna sprawa... czy skrzynia ma identyczny numer jak poprzednia? Różnica jednej litery/cyfry wymaga przełożenia tylnego mostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmati Opublikowano 13 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 Tak oznaczenie jest identyczne. Czyli po zmianie czujnika skrzynia ruszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 13 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 1 minutę temu, lukmati napisał(a): Tak oznaczenie jest identyczne. Czyli po zmianie czujnika skrzynia ruszy ? no tak, tylko wymień właściwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmati Opublikowano 13 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 Bardzo dziękuje za podpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmati Opublikowano 13 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 Jednak skrzynia ma inny numer . Czy jest możliwe żebyś podał mi numer do siebie i bym zadzwonił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 13 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 (edytowane) 7 godzin temu, lukmati napisał(a): Jednak skrzynia ma inny numer . Czy jest możliwe żebyś podał mi numer do siebie i bym zadzwonił? Musisz przełożyć most tylni z tego samochodu z którego pochodzi skrzynia. W każdym przypadku jak numer różnił się choćby jedną literką były inne przełożenia mostów. Robiłem takie przekładki i MUSI być również przełożony most. Nie zgrywają się prędkości między napędem na przód i na tył, stąd mogą pochodzić błędy. Edytowane 13 Maja 2023 przez ir3n3usz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmati Opublikowano 13 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 Rozumiem błędy błędami ale tutaj auto straciło napęd i nie rusza juz z miejsca niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmati Opublikowano 15 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 Witam drodzy forumowicze pisze tutaj bo mam problem ze skrzynia cvt. Zakupiłem OUTBACK 2012 rok w Norwegii ,konieczna okazała się naprawa skrzyni więc kupiona została używka z polski . Bo jej montażu okazało się że skrzynia nie reaguje zero napedu. Podejrzenie padło na brak cisnienia czyli pompa. Skrzynia została zdemontowana i odesłana a następnie przysłali mi kolejna używkę. Po jej montażu, nowy olej oczywiście auto ruszyło podczas jazdy próbnej nic nic nie szarpało ładnie ciągła i nagle straciła napęd i tak zostało. Zdążyłem zjechać tylko na pobocze. Czy ktoś z was miałby jakąś podpowiedź diagnozę? Czy możliwe że skrzynia nagle się posypała? Wszystko podłączone jak należy. Migała tylko ta kontrolka AT OIL. BLEDY wywala raz takie raz inne. Dodam że wydaje mi się że znowu niema cisnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmati Opublikowano 15 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 Dodam jeszcze że już nie wiem co robić i mam ochotę te auto zepchanc prosto do fiordu . Bede wdzięczny za każdą podpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmati Opublikowano 15 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmati Opublikowano 15 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 Auto ponownie na podnośniku ale pomysłów brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 A co było nie tak z tą "fabryczną" i jaki przebieg ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 15 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 @lukmati - mnożąc tematy nie sprawisz, że dostaniesz więcej odpowiedzi. Łączę w całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukmati Opublikowano 15 Maja 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2023 Andrzej szarpała skrzynia przebieg 220 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 To mogło być kilka rzeczy z konwerterem włącznie w tej "fabrycznej" . Dlaczego po wymianie dwóch skrzyń to nie jedzie , bez auta nie jestem wstanie odpowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2023 (edytowane) W dniu 15.05.2023 o 09:59, lukmati napisał(a): Po jej montażu, nowy olej oczywiście auto ruszyło podczas jazdy próbnej nic nic nie szarpało ładnie ciągła i nagle straciła napęd i tak zostało. Zdążyłem zjechać tylko na pobocze. Czy ktoś z was miałby jakąś podpowiedź diagnozę? Czy możliwe że skrzynia nagle się posypała? czy skrzynia miała taki sam nr jak fabryczna? użytkownik W dniu 13.05.2023 o 20:18, ir3n3usz napisał(a): Musisz przełożyć most tylni z tego samochodu z którego pochodzi skrzynia. W każdym przypadku jak numer różnił się choćby jedną literką były inne przełożenia mostów. Robiłem takie przekładki i MUSI być również przełożony most. Nie zgrywają się prędkości między napędem na przód i na tył, stąd mogą pochodzić błędy. ma całkowitą rację. Chodzi o przełożenie w tylnim dyfrze i przełożenie głowne w skrzyni biegów - to się musi ze sobą zgrać. Jeżeli założyłeś skrzynie z innym przełożeniem głównym ( o innym numerze) nie pasującym do przełożenia w tylnim dyfrze to mogłeś tą skrzynie zepsuć i po krótkiej jeździe testowej padła. Jak bedzie to naprawiał po raz 3 zamów skrzynie i dyfer z tego samego auta ( i żeby nie były z diesla) Edytowane 16 Maja 2023 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się