Skocz do zawartości

OUTBACK skrzynia CVT


lukmati

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich potrzebna pilna pomoc . Posiadam OUTBACKA 2013 2,5 litra skrzynia CVT. 

Został zakupiony z szarpiącą skrzynią . Została zakupiona inna skrzynia i włożona do subaru po czym okazało się że auto wogole niema napędu.

Wajcha przekłada biegi ale żadnej reakcji . 

Sprawdzone wszystkie wtyczki , masy , założona kaseta od starej i nic.

Swoeci się oczywiście blad silnika , miga AT OIL.

Błędy U0110, U0114, C0045, C0057.

wlany nowy olej.

Auto stroi w norwegii I niema opcji skorzystania z serwisu. 

Czy ma ktoś z was jakikolwiek pomysł dlaczego skrzynia nie ruszą? 

Błędów nieda się wykasować 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powitawszy na The Forum. 

 

Tu się witamy => 

 

Tutaj mamy taki punkt Regulaminu: 

§1. Zasady ogólne
6.    Forum nie jest wirtualną Autoryzowaną Stacją Obsługi samochodów Subaru. Niezależnie od uzyskanej od Forumowiczów pomocy po ostateczną diagnozę należy zwrócić się do ASO.

 

A tutaj mamy forum techniczne => https://forum.subaru.pl/forum/33-forum-techniczne/

 

Gdzie też i temat przenoszę :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich potrzebna pilna pomoc . Posiadam OUTBACKA 2013 2,5 litra skrzynia CVT. 

Został zakupiony z szarpiącą skrzynią . Została zakupiona inna skrzynia i włożona do subaru po czym okazało się że auto wogole niema napędu.

Wajcha przekłada biegi ale żadnej reakcji . 

Sprawdzone wszystkie wtyczki , masy , założona kaseta od starej i nic.

Swoeci się oczywiście blad silnika , miga AT OIL.

Błędy U0110, U0114, C0045, C0057.

wlany nowy olej.

Auto stroi w norwegii I niema opcji skorzystania z serwisu. 

Czy ma ktoś z was jakikolwiek pomysł dlaczego skrzynia nie ruszą? 

Błędów nieda się wykasować 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, lukmati napisał(a):

Witam wszystkich potrzebna pilna pomoc . Posiadam OUTBACKA 2013 2,5 litra skrzynia CVT. 

Został zakupiony z szarpiącą skrzynią . Została zakupiona inna skrzynia i włożona do subaru po czym okazało się że auto wogole niema napędu.

Wajcha przekłada biegi ale żadnej reakcji . 

Sprawdzone wszystkie wtyczki , masy , założona kaseta od starej i nic.

Swoeci się oczywiście blad silnika , miga AT OIL.

Błędy U0110, U0114, C0045, C0057.

wlany nowy olej.

Auto stroi w norwegii I niema opcji skorzystania z serwisu. 

Czy ma ktoś z was jakikolwiek pomysł dlaczego skrzynia nie ruszą? 

Błędów nieda się wykasować 

 


Brak ciśnienia oleju. Niewłaściwy montaż konwertera i doszło do uszkodzenia napędu pompy oleju. Skrzynia powinna chodzić nawet z błędami, po to jest ten mały tłoczek w kasecie zaworów, którym sterowany jest bezpośrednio z linki żeby dało się jechać przy awarii elektroniki. Skoro nic nie działa, to nie ma ciśnienia oleju.  Sprawdź też bezpieczniki, może zrobiłeś zwarcie przy tych wszystkich przekładkach i poszło jakieś zasilanie. 

Edytowane przez ir3n3usz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Mam pytanie czy możecie doradzić jak prawidłowo wlać olej do skrzyni CVT w Subaru OUTBACK 2,5 l 2012 rok. 

Skrzynia jest pusta, po zamontowaniu ponieważ zakupiłem używaną .

Auto stoi na wysięgniku jest swobodny dostęp,  urządzenie ciśnieniowe do wlewu oleju też posiadam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry, 

Potrzebuje pomocy otóż zamontowana została używana skrzynia CVT w moim Outback 2012 rok , wlany olej wszystko podpięte dokręcone. 

Podczas jazdy próbnej migała kontrolka at oil . Auto normalnie ruszyło ładnie ciągnęło,  w pewnym momencie podczas jazdy napęd się rozłączył , zdarzyłem zjechać na pobocze i koniec tak juz zostało.  

Moje pytanie co mogło walnąć?

Skrzynia pochodzi z Japonii. 

Z Błędów jakie pokazuje to np. Blad czujnika prędkości łańcucha 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lukmati napisał(a):

Dzień dobry, 

Potrzebuje pomocy otóż zamontowana została używana skrzynia CVT w moim Outback 2012 rok , wlany olej wszystko podpięte dokręcone. 

Podczas jazdy próbnej migała kontrolka at oil . Auto normalnie ruszyło ładnie ciągnęło,  w pewnym momencie podczas jazdy napęd się rozłączył , zdarzyłem zjechać na pobocze i koniec tak juz zostało.  

Moje pytanie co mogło walnąć?

Skrzynia pochodzi z Japonii. 

Z Błędów jakie pokazuje to np. Blad czujnika prędkości łańcucha 

 

Czujnik uszkodzony. Po skasowaniu błędu i wystudzeniu skrzyni prawdopodobnie błędu nie będzie, a po rozgrzaniu wróci. Najczęściej tak się dzieje przy usterkach elektrycznych. Ważna sprawa... czy skrzynia ma identyczny numer jak poprzednia? Różnica jednej litery/cyfry wymaga przełożenia tylnego mostu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, lukmati napisał(a):

Jednak skrzynia ma inny numer . Czy jest możliwe żebyś podał mi numer do siebie i bym zadzwonił? 

 

Musisz przełożyć most tylni z tego samochodu z którego pochodzi skrzynia. W każdym przypadku jak numer różnił się choćby jedną literką były inne przełożenia mostów. Robiłem takie przekładki i MUSI być również przełożony most.  

Nie zgrywają się prędkości między napędem na przód i na tył, stąd mogą pochodzić błędy. 

Edytowane przez ir3n3usz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam drodzy forumowicze pisze tutaj bo mam problem ze skrzynia cvt.

Zakupiłem OUTBACK 2012 rok w Norwegii ,konieczna okazała się naprawa skrzyni więc kupiona została używka z polski .

Bo jej montażu okazało się że skrzynia nie reaguje zero napedu.

Podejrzenie padło na brak cisnienia czyli pompa.

Skrzynia została zdemontowana i odesłana a następnie przysłali mi kolejna używkę. 

Po jej montażu, nowy olej oczywiście auto ruszyło podczas jazdy próbnej  nic nic nie szarpało ładnie ciągła i nagle straciła napęd i tak zostało.  Zdążyłem zjechać tylko na pobocze.

Czy ktoś z was miałby jakąś podpowiedź diagnozę? Czy możliwe że skrzynia nagle się posypała? 

Wszystko podłączone jak należy. Migała tylko ta kontrolka AT OIL. 

BLEDY wywala raz takie raz inne.

Dodam że wydaje mi się że znowu niema cisnienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.05.2023 o 09:59, lukmati napisał(a):

Po jej montażu, nowy olej oczywiście auto ruszyło podczas jazdy próbnej  nic nic nie szarpało ładnie ciągła i nagle straciła napęd i tak zostało.  Zdążyłem zjechać tylko na pobocze.

Czy ktoś z was miałby jakąś podpowiedź diagnozę? Czy możliwe że skrzynia nagle się posypała? 

czy skrzynia miała taki sam nr jak fabryczna? użytkownik 

 

W dniu 13.05.2023 o 20:18, ir3n3usz napisał(a):

Musisz przełożyć most tylni z tego samochodu z którego pochodzi skrzynia. W każdym przypadku jak numer różnił się choćby jedną literką były inne przełożenia mostów. Robiłem takie przekładki i MUSI być również przełożony most.  

Nie zgrywają się prędkości między napędem na przód i na tył, stąd mogą pochodzić błędy. 

ma całkowitą rację. Chodzi o przełożenie w tylnim dyfrze i przełożenie głowne w skrzyni biegów - to się musi ze sobą zgrać. Jeżeli założyłeś skrzynie z innym przełożeniem głównym ( o innym numerze) nie pasującym do przełożenia w tylnim dyfrze to mogłeś tą skrzynie zepsuć i po krótkiej jeździe testowej padła. Jak bedzie to naprawiał po raz 3 zamów skrzynie i dyfer z tego samego auta ( i żeby nie były  z diesla)

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...