Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje 2023


turdziGT

Rekomendowane odpowiedzi

Co do reszty to szkoda Evansa i tego kapcia ale jutro nadal ma możliwość na P2. Hyundai raczej słabo poza Therrym ale tempo tez moglo by byc lepsze. Seb oczywiście klasa ale trzeba pamiętać ze to jego domowy rajd I nie ma ciśnienia calego sezonu a tak sie na pewno latwiej jedzie. 

Uważam ze Tanak tez bardzo rozsądnie P4 i mala strata wiec wszytko możliwe. Jedyne co jest problemem to to ze nie moze zrobić jakis duzych zmian w setaupie bo jezeli pojdzie w zlym kierunku to utknie z tym jutro na caly dzien bo nie ma serwisu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety liczba załóg odzwierciedla układ sił. Toyoty są 4. Hultaje 3, a Fordy de facto 2, z czego jeden się uczy.
Tanaka wyraźnie zgubiło, że auto na testach dawało świetny feeling, jak to Ford, a okazuje się że mimo to brakuje prędkości.
Hyundai tez dokonał historycznego wyczynu. Powołać na szefa zespołu WRC faceta, który nigdy nie był na rajdzie WRC, to chyba jeszcze nikt nie próbował...

Póki co wygląda, że znowu Toyota zdominuje, bo inni albo nie mają budżetu albo podejmują dziwaczne decyzje.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak pozostaję optymistą (co do widowiska)  Każdy rajd to nowa opowieść, są różne, mają odmienne specyfiki i nigdy nie było idealnego środka na wszystkie. 

Mamy trzech (nie liczę gościa Ogiera) mocnych, którzy będą mam nadzieję wygrywać poszczególne rajdy. Myślę, że sezon nie będzie nudny. Oczywiście Toyota zgarnie laury. Kalle coś wygra, Gość Ogier również, a i Evans coś zgarnie. A w pozostałych i tu się zgodzę z Twoją wypowiedzią @Bosman, tylko liderzy. Więc Yaris weźmie oba tytuły.....

 

 

 

....obyśmy się razem pomylili

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, szubaru napisał(a):

IMG_20230120_150448.jpg

Jak mówił Mikołaj Sokół w czwartkowej relacji - też bym sobie tak jeździł wurcem w mistrzostwach świata jakby mnie było na to stać. Choć tempo byłoby zapewne podobne do Pana Greka.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Bosman napisał(a):

Tanaka wyraźnie zgubiło, że auto na testach dawało świetny feeling, jak to Ford, a okazuje się że mimo to brakuje prędkości.
Hyundai tez dokonał historycznego wyczynu. Powołać na szefa zespołu WRC faceta, który nigdy nie był na rajdzie WRC, to chyba jeszcze nikt nie próbował...

Póki co wygląda, że znowu Toyota zdominuje, bo inni albo nie mają budżetu albo podejmują dziwaczne decyzje.

Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka
 

 

Ja uważam ze Tanak jedzie bardzo , bardzo rozważnie. Ma troche problemów z samochodem a w ciagu dnia nie ma serwisu. W jego sytuacji kady punkt jest na wage złota. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza ze.....

 

FB_IMG_1674300941737.thumb.jpg.811264151be212ba11a9bbee872dbe24.jpg

 

Z punktu widzenia Tanaka juz lepiej by bylo jak by mu partnerował np. Mikkelsen bo przynajmniej by dojeżdżał a to przeciez tez chlopak RB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hyundai z pierwszym oesowym zwycięstwem. Chyba ostrzy sobie zeby na Kalle. 

Mozna tez dyskutować czy te rajdy bez serwisu w połowie dnia sa dobre dla widowiska ? Moim zdaniem nie bardzo. Jest na pewno sporo kierowców którzy chcieli by zrobic wieksze zmiany a nie moga bo ryzykują cały dzień czy choć by to wspomaganie Otta z którym musi sie męczyć caly dzień. Na pewno chcial by też zrobic jakies zmiany a nie moze bo jak powiedzal samochód jest przyjemny w prowadzeniu ale za malo agresywny. Nie wiem moim zdaniem to glupi pomysł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba Ogier oddał trochę więc niz chciał także musi jutro uważać bo jeden błąd i będzie po robocie. Byla by checa jak by Kalle wygrał Monte Carlo ale sama jazda będzie raczej ciężko.

Lappi sie widac ogarnął i zaczyna to jakos wyglądać. 

Tanak widać człapie sie do mety ale niestety obawiam sie ze ten sezon niestety może tak wyglądać ze będzie usłany właśnie takimi małymi awariami które skutecznie obiorą możliwość walki o najwyższe lokaty. Odnośnie jego tempa to niestety tez obawiam sie ze to nie tylko nowy samochód ale niestety przez rok Toyota i Hyundai poszedł mocno do przodu a Puma sie zatrzymała mimo ze Msport sie zarzeka ze byly update.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejność na mecie już poukładana, jedynie Katsuta może podgryźć Tanaka, ale to nie czołówka więc emocje odpowiednio niższe.

No i został odcinek, który oddziela chłopców od mężczyzn. PS. Tu przy poukładanej stawce trzeba mieć jaj...albo silną psychę, żeby pojechać po 5 punktów.

Stawiam na Kalle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tanak chyba faktycznie oszczędzał opony na Power Stage bo widać, że mocno atakował porównując do innych oesów.

Tak czy inaczej M-Sport mega rozczarowanie :(  wróży to tak średnio dla przebiegu sezonu...

Edytowane przez Jumpman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...