STRAZAK Opublikowano 30 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2022 EJ253 jak ja szukałem jakieś 3-4 lata temu to był to biały kruk, na chwilę obecną jest ich coraz więcej dostępnych (mowa o używkach) ale nadal nie wiadomo co się kupi. Osobiście wolałbym remontować pod warunkiem że masz ogarniętego szlifierza co zgra wszystko ze sobą. Mnie części oryginalne wyniosły porównywalnie do kosztu wszystkich obróbek szlifierskich i na koniec strzelił rozrząd (moja wina - momenty dokręcenia rolek) gwint w bloku puścił i zajebisty silnik poszedł się urlopować. Na chwilę obecną mam założoną używkę ale z pewnych rąk - można powiedzieć że sam ten silnik serwisowałem przed zakupem. Stary ( w sensie ten po remoncie ) leży i czeka na moje natchnienie żeby zweryfikować głowicę naprawić gwinty od rolek prowadzących rozrząd plus nowe uszczelniacze albo jak się znajdzie amator to jest opcja żeby sprzedać : ( jeszcze się nie pogodziłem z tym faktem) ale próbuj coś zaproponować może mnie namówisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 30 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2022 (edytowane) W zasadzie to jest możliwe uruchomienie silnika bez AVLS. Te silniki w używce są drogie, bo głowice mają swoje humory - jak to 2.5. Jeśli przeżyły u Ciebie głowice i gładzie/tłoki, to remont nie byłby aż tak drogi. Alternatywa to kupno EJ253 z dowolnego rocznika + przeszczep własnych głowic. Przy używanym 2.5 ryzyko UPG i tak jest bardzo wysokie więc miałbyś jeden temat z głowy. Edytowane 30 Listopada 2022 przez 133699 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 30 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2022 56 minut temu, 133699 napisał(a): Alternatywa to kupno EJ253 z dowolnego rocznika + przeszczep własnych głowic Tylko że spadnie kompresja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 30 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2022 Tylko że spadnie kompresja. Wtedy dołożysz mu kompresor i będzie git. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 30 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2022 (edytowane) 11 minut temu, BelegUS napisał(a): Tylko że spadnie kompresja. A to zależy. Można ratować się obróbką głowicy bądź dobranie uszczelek, Cometic/Athena oferuje różne grubości. Edytowane 30 Listopada 2022 przez 133699 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 30 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2022 2 minuty temu, 133699 napisał(a): A to zależy. Można ratować się obróbką głowicy bądź dobranie uszczelek, Cometic/Athena oferuje różne grubości. I tak trzeba (OK, warto) założyć OEM MLS z turbo, one po skręceniu są cieńsze niż OEM do ssaka. Tylko że samą uszczelką się raczej tyle nie "ucieknie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się