Waldemar Biela Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Szanowny kolego Lucyperze, szerze współczuje problemów z maszyno i naturalnie znam przyczyne całego zamieszania orgazm ...sorry... oraz rónież naturalnie znam medykament na to dolegliwość. Problem leży głemboko w pychice waszy fury, którą obraziliście cienżko i wielokrotnie na Zleceniu sie Plejad ( na co so świdki ), nazywajonc swoje cacucho kawałkiem blachy, żelastwem i takie tam. Auto odczuwa cienżki uraz do waszy osoby i chodzić nie bedzie dokond go ładnie nie przeprosicie nie przetrzecie mu szybek i reflektorków. Tera se morzecie jeździć po mechanikach, cudotwurcach, i znachorach a i tak dupa blada. Możecie go co nawyży pocałować w d.. znaczy sie w rure wydechodo. Auta marki Subaru charakteryzujo sie dużo wrażliwościom i należy je traktować jak kochanke a nie jakom byle żone. Proponywuje połechtać swojo maszyne szmatkom z woskiem, wylizać jenzykiem przedniom atrape. Jak nie pomoże to niestety pozostaje wam ino wylizanie rury wydechowy .....czyli pełny anal połonczony z czułym głaskaniem tylny klapy. Polecam sie na przyszłoś. Matka żona i kochanka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Szanowny kolego Lucyperze, szerze współczuje problemów z maszyno i naturalnie znam przyczyne całego zamieszania orgazm ...sorry... oraz rónież naturalnie znam medykament na to dolegliwość. Problem leży głemboko w psychice waszy fury, którą obraziliście cienżko i wielokrotnie na Zleceniu sie Plejad ( na co so świadki ), nazywajonc swoje cacucho kawałkiem blachy, żelastwem i takie tam. Auto odczuwa cienżki uraz do waszy osoby i chodzić nie bedzie dokond go ładnie nie przeprosicie, nie przeczecie mu szybek i reflektorków. Tera se morzecie jeździć po mechanikach, cudotwurcach, i znachorach a i tak dupa blada. Możecie go co nawyży pocałować w d.. znaczy sie w rure wydechodo. Auta marki Subaru charakteryzujo sie dużo wrażliwościom i należy je traktować jak kochanke a nie jakom byle żone. Proponywuje połechtać swojo maszyne szmatkom z woskiem, wylizać jenzykiem przedniom atrape. Jak nie pomoże to niestety pozostaje wam ino wylizanie rury wydechowy .....czyli pełny anal połonczony z czułym głaskaniem tylny klapy. Polecam sie na przyszłoś. Matka żona i kochanka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldemar Biela Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Sorry - puściło mie sie wielokrotnie, ale nie zmieniam bo to so istotne abo wrencz kluczowe informacje i należy je wielokrotnie skonsumować zanim sie co gupiego powie. Matka dubletowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawski Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 (...) check engine swieci sie cały czas , albo miga na zmianę do wyboru do koloru. Dodam, że tydzień temu zmierzyłem mu SSM;em ciśnienie ładowania i komp pokazał max bost 0,74 bara. (...) Jeszcze jedno: Kto Ci robił te pomiary SSMem, że nie był w stanie nic zdiagnozować? ECU nie zwraca żadnych kodów błędów mimo migania Check Engine? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Moze warto jednak by bylo nie pisac sobie na PW tylko umieszczac wszystko na forum, ktos inny tez by mogl skorzystac :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 30 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Badania SSM' em wykonano w ASO we Wrocławiu kilka dni przed zlotem, komputer nie wykazał żadnych błędów poza za niskim ciśnieniem ładowania. Ale żeby było jasne wtedy autko jedziło prawie normalnie tzn czasem poszarpywało ale check się nie zapalał. Poza tym u mnie to ECU po jakimś czasie wymazuje kody błędów po ustąpieniu usterki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawski Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Wydaje mi się że błędy z kategori permanent (te co zaświecają MIL - Check Engine) nigdy nie są automatycznie kasowane, jeżeli u Ciebie tak się dzieje to może to być problem z komputerem. W każdym razie wizyta w ASO lub u innego mechanika wydaje mi się nieodzowna, jeśli nie masz nikogo znajomego z OBD-II Scan Toolem. Gdybyś był z W-wy nie było by problemu, bez problemu bym pomógł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Z tego co wiem są błędy krytyczne i nie krytyczne. Krytyczny to np. awaria systemu kontroli spalin. Krytyczne nie pozwalają na gaśnięcie kontrolki i nie znikają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawski Opublikowano 30 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Lampka MIL (Malfunction Indicator Lamp) jest potocznie nazywana Check Engine, właśnie dlatego, że po zaświeceniu się na stałe powinna zostać skasowana przez serwis, ale to chyba teoria... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 30 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2004 Witam Zdarza sie, ze pomimo iz lampka sie swieci cały czas to podczas delikatnej jazdy kiedy nie dzieje sie nic niepokojacego potrafi zgasnac aby po jakims czasie zapalic sie na nowo poniewaz znowu usterka sie pojawila (t.j. znowu nie da sie jechac wiecej nic 50-60 kmh) POzdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz Opublikowano 31 Maja 2004 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 Wojtuś a co ze skrzynią biegów może to coś więcej niż tylko wyrwana dzwignia? Może Hołek miał racje :roll: Byłeś z tym na przeglądzie? Pzdr M;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 31 Maja 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2004 Witam Nie spoko skrzynia jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 jak jeszcze niewiesz co to jest to sprawdź elektroniczną przepustnice(bo chyba taka jest w wrx) - kumpel miał identycznie jak ty w miśku.... pozdrawiam - napisz coś o postępach w naprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 jak jeszcze niewiesz co to jest to sprawdź elektroniczną przepustnice(bo chyba taka jest w wrx) - kumpel miał identycznie jak ty w miśku....pozdrawiam - napisz coś o postępach w naprawie. W WRXie MY01 nie jest elektroniczna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 1 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 Witam Hmm byłem dzisiaj w serwisie, błędy zczytane z ECU to za wysoka temperatura spalin ok 750 st C, jakis babol w Air Intake cośtam i jeszcze jakieś (jutro zamiesczę kody błedów). Jakby komuś nasunęły się jakieś wnioski to b. proszę o posty. Z góry dziękuję Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2004 To zamieść co mu jest :-) Air Intake Cośtam to może - IAT - intake air temperature? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 Witam Hmm byłem dzisiaj w serwisie, błędy zczytane z ECU to za wysoka temperatura spalin ok 750 st C, jakis babol w Air Intake cośtam i jeszcze jakieś (jutro zamiesczę kody błedów). Jakby komuś nasunęły się jakieś wnioski to b. proszę o posty. Z góry dziękuję Pozdrawiam no zapodaj cosik wojtulku p.s.pozdrów jage za prawko - gratuluje pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 2 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 Witam No oto błędy (cały wachlarz): 1. KOD P0113 Intake Air Temp. sensor circuit malfunction 2. KOD P0102 Mass volume air flow circuit low 3. KOD P1301 Misfire detected 4. KOD P1544 Exhaust gas temperetute too high 5. KOD P0545 Exhaust gas temperature sensor circuit malfunction Dodam ze wszystkie błędy występowały jednocześnie POzdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrx33 Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 UuuuuUUuuu, trochę tego jest. Może ktoś przetłumaczyć to na język Polski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 Spieprzona (był stożek?) przepływka i spalona sonda lambda. Swoją drogą EGT 750C to jeszcze żadna sensacja. To pierwszy rocznik WRXa? Mama powtarzała od maleńkości: NIE KUPUJE SIĘ PIERWSZEGO ROCZNIKA ŻADNEGO SAMOCHODU. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 2 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 Tak to pierwszy rocznik WRX a , poza tym nie był w żaden sposób modyfikowany (nie było stożka) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 2 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 W serwisie mówią coś o prekatalizatorze i czujniku temp spalin, który to usytuowany jest za prekatem, przepływkę udało się uratować była delikatnie zapaprana. Autko ogólnie nie jest mocno exploatowane, więc tym bardziej żal że się zepsuło. Mam pytanie czy po założeniu zamiast up- pipe z prekatem , takiej bez niego trzeba oszukiwać jakoś ten czujnik? i czy nie poleci przez to drugi katalizator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hwojtek Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 Nie trzeba i nie poleci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 Hmm dlaczego nikogo nie martwi wysoka temperatura dolotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 2 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 Wysoka temp tzn odczyt spowodowany był najprawqdopodobniej zwartym czujnikiem temp gazów spalinowych, natomiast czy po wywaleniu katalizatora turbina nie będzie dostawać w tyłek z powodu zbyt chłodnych gazów spalinowych ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się