Skocz do zawartości

PoMOcy


Loucyphre

Rekomendowane odpowiedzi

Szanowny kolego Lucyperze, szerze współczuje problemów z maszyno i naturalnie znam przyczyne całego zamieszania orgazm ...sorry... oraz rónież naturalnie znam medykament na to dolegliwość. Problem leży głemboko w pychice waszy fury, którą obraziliście cienżko i wielokrotnie na Zleceniu sie Plejad ( na co so świdki ), nazywajonc swoje cacucho kawałkiem blachy, żelastwem i takie tam. Auto odczuwa cienżki uraz do waszy osoby i chodzić nie bedzie dokond go ładnie nie przeprosicie nie przetrzecie mu szybek i reflektorków. Tera se morzecie jeździć po mechanikach, cudotwurcach, i znachorach a i tak dupa blada. Możecie go co nawyży pocałować w d.. znaczy sie w rure wydechodo. Auta marki Subaru charakteryzujo sie dużo wrażliwościom i należy je traktować jak kochanke a nie jakom byle żone. Proponywuje połechtać swojo maszyne szmatkom z woskiem, wylizać jenzykiem przedniom atrape. Jak nie pomoże to niestety pozostaje wam ino wylizanie rury wydechowy .....czyli pełny anal połonczony z czułym głaskaniem tylny klapy.

Polecam sie na przyszłoś.

 

Matka żona i kochanka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 97
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Szanowny kolego Lucyperze, szerze współczuje problemów z maszyno i naturalnie znam przyczyne całego zamieszania orgazm ...sorry... oraz rónież naturalnie znam medykament na to dolegliwość. Problem leży głemboko w psychice waszy fury, którą obraziliście cienżko i wielokrotnie na Zleceniu sie Plejad ( na co so świadki ), nazywajonc swoje cacucho kawałkiem blachy, żelastwem i takie tam. Auto odczuwa cienżki uraz do waszy osoby i chodzić nie bedzie dokond go ładnie nie przeprosicie, nie przeczecie mu szybek i reflektorków. Tera se morzecie jeździć po mechanikach, cudotwurcach, i znachorach a i tak dupa blada. Możecie go co nawyży pocałować w d.. znaczy sie w rure wydechodo. Auta marki Subaru charakteryzujo sie dużo wrażliwościom i należy je traktować jak kochanke a nie jakom byle żone. Proponywuje połechtać swojo maszyne szmatkom z woskiem, wylizać jenzykiem przedniom atrape. Jak nie pomoże to niestety pozostaje wam ino wylizanie rury wydechowy .....czyli pełny anal połonczony z czułym głaskaniem tylny klapy.

Polecam sie na przyszłoś.

 

Matka żona i kochanka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) check engine swieci sie cały czas , albo miga na zmianę do wyboru do koloru. Dodam, że tydzień temu zmierzyłem mu SSM;em ciśnienie ładowania i komp pokazał max bost 0,74 bara. (...)

Jeszcze jedno: Kto Ci robił te pomiary SSMem, że nie był w stanie nic zdiagnozować? ECU nie zwraca żadnych kodów błędów mimo migania Check Engine?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Badania SSM' em wykonano w ASO we Wrocławiu kilka dni przed zlotem, komputer nie wykazał żadnych błędów poza za niskim ciśnieniem ładowania. Ale żeby było jasne wtedy autko jedziło prawie normalnie tzn czasem poszarpywało ale check się nie zapalał. Poza tym u mnie to ECU po jakimś czasie wymazuje kody błędów po ustąpieniu usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że błędy z kategori permanent (te co zaświecają MIL - Check Engine) nigdy nie są automatycznie kasowane, jeżeli u Ciebie tak się dzieje to może to być problem z komputerem.

 

W każdym razie wizyta w ASO lub u innego mechanika wydaje mi się nieodzowna, jeśli nie masz nikogo znajomego z OBD-II Scan Toolem. Gdybyś był z W-wy nie było by problemu, bez problemu bym pomógł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zdarza sie, ze pomimo iz lampka sie swieci cały czas to podczas delikatnej jazdy kiedy nie dzieje sie nic niepokojacego potrafi zgasnac aby po jakims czasie zapalic sie na nowo poniewaz znowu usterka sie pojawila (t.j. znowu nie da sie jechac wiecej nic 50-60 kmh)

POzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Hmm byłem dzisiaj w serwisie, błędy zczytane z ECU to za wysoka temperatura spalin ok 750 st C, jakis babol w Air Intake cośtam i jeszcze jakieś (jutro zamiesczę kody błedów). Jakby komuś nasunęły się jakieś wnioski to b. proszę o posty. Z góry dziękuję

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Hmm byłem dzisiaj w serwisie, błędy zczytane z ECU to za wysoka temperatura spalin ok 750 st C, jakis babol w Air Intake cośtam i jeszcze jakieś (jutro zamiesczę kody błedów). Jakby komuś nasunęły się jakieś wnioski to b. proszę o posty. Z góry dziękuję

Pozdrawiam

 

no zapodaj cosik wojtulku

p.s.pozdrów jage za prawko - gratuluje

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

No oto błędy (cały wachlarz):

1. KOD P0113 Intake Air Temp. sensor circuit malfunction

2. KOD P0102 Mass volume air flow circuit low

3. KOD P1301 Misfire detected

4. KOD P1544 Exhaust gas temperetute too high

5. KOD P0545 Exhaust gas temperature sensor circuit malfunction

 

Dodam ze wszystkie błędy występowały jednocześnie

 

POzdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie mówią coś o prekatalizatorze i czujniku temp spalin, który to usytuowany jest za prekatem, przepływkę udało się uratować była delikatnie zapaprana. Autko ogólnie nie jest mocno exploatowane, więc tym bardziej żal że się zepsuło. Mam pytanie czy po założeniu zamiast up- pipe z prekatem , takiej bez niego trzeba oszukiwać jakoś ten czujnik? i czy nie poleci przez to drugi katalizator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...