Skocz do zawartości

KYB AGX + Eibach ProKit w GT


mariost

Rekomendowane odpowiedzi

 Hej ;) Znajdzie się ktoś, kto jeździ na takim zestawie, jak w tytule? Potrzebuje zmierzyć na prostym podłożu, odległości do błotnika. Lub może ktoś przechodził ze sprężyny KYB K-flex na Eibach ProKit i jest mi w stanie przedstawić różnice w obniżeniu na przykładzie zdjęć lub własnych doświadczeń? 

 Na papierze długości sprężyn wygladają tak:

KYB       - 285mm

EIBACH - 265mm

... chodzi mi głównie o przód. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, mariost napisał:

a ten przód właśnie wyje do księżyca i to mi się nie podoba. 

 


Ja mam wrażenie że zarówno impreza jak i Evo V,VI mają poprostu wieksze przednie łuki nadkoli. Szczególnie zwróciłem uwage przy Evo, czy to modele, czy np. w grach, gdy obniża sie o taką samą wartość, to tylna opona wchodzi pod nadkole, a z przodu dalej jest szpara

Też mam taki set, jutro Ci zmierze, bo dziś już zimnica na dworze
Mam tylko stare foto na seryjnych amorach.
W sumie jak teraz patrze to moze AGX ma minimalnie wyżej siedziska sprężyny? :huh:
DSC09067.thumb.JPG.ed742e5537528df3eceb021117565e59.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

To jeszcze dla potomności uzupełnię o fakty. Pomiar dokonany w garażu na prostym podłożu. Wysokość przodu w poście powyżej, na sprężynach KYB K-flex, to około 66cm (podłoga-błotnik) 

 Poniżej pomiar na Eibach Prokit. Auto podniesione-zamiana-auto opuszczone. Nigdzie na razie nie jeżdżone. 

 

IMG_20220113_182946.jpg

IMG_20220113_183033.jpg

IMG_20220113_183110.jpg

IMG_20220113_182855.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@dirkdiggler-215/45/17 - czy pytasz o to, bo masz wrażenie "balonowatości"? Jeśli tak, to tak trochę właśnie wygląda ta opona. Jest już stara też i chce z jednej strony je skończyć a drugiej mają jeszcze tyle "mięsa" i są w takim stanie, że szkoda je wyrzucać. W staniu w garażu są bardzo "bezpieczne" jeszcze :biglol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie. Po prostu rozkminiam ostatnio opony pod 7calowe millenium revo.

 

Fabryczny rozmiar gt to 205/50/16 który ma średnicę 612mm

 

U Ciebie 215/45/17 czyli 626mm czyli 2,2% więcej.

 

Ja mam natomiast na milleniumach 205/50/17 czyli 637mm czyli 3,9% więcej. 

 

Jeszcze większy balon ale podobnie jak u Ciebie, szkoda wymieniać jak opona dobra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dirkdiggler napisał:

Nie, nie. Po prostu rozkminiam ostatnio opony pod 7calowe millenium revo.

 

Fabryczny rozmiar gt to 205/50/16 który ma średnicę 612mm

 

U Ciebie 215/45/17 czyli 626mm czyli 2,2% więcej.

 

Ja mam natomiast na milleniumach 205/50/17 czyli 637mm czyli 3,9% więcej. 

 

Jeszcze większy balon ale podobnie jak u Ciebie, szkoda wymieniać jak opona dobra.

Ja mam u mnie na revo od początku 215/45 IMG_20200912_101417_006.thumb.jpg.4a6941b835c9b57026d0147b4c7669b7.jpgIMG_20200113_102056_291.thumb.jpg.850c3ffe32f770dfd36e59405a65f9d0.jpgIMG_20210504_205349_481.thumb.jpg.6937d841fea4349ec9259cc74dd6183e.jpgIMG_20200120_180413_676.thumb.jpg.bbe77bf43f3b1e742d65bb5198ee6617.jpg

Teraz chce przejść na 225/ 45. Przy moim zawieszeniu nic nie obciera, A szersza guma to trochę więcej przyczepności....IMG_20210921_213822_690.thumb.webp.fa143831156b2505875cd1fb173108f0.webp20210921_125919.thumb.jpg.e2c09f1c8905dcee08d5ffba3134bd32.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, seba553 napisał:

Teraz chce przejść na 225/ 45

nie nie nie, GC fatalnie wygląda na tym rozmiarze nawet na wysokim zawiasie i nawet na takim lubi obcierać. Przyczepności tak nie szukałbym ;)

Max co się najlepiej sprawdza to 215 45 17.

Ja po przerobieniu wszystkich rozmiarów najbardziej lubię w gc8  215 40 17

 

 

DSC_0013.JPG

DSC_0085.JPG

DSC_0404.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Gaceq napisał:

nie nie nie, GC fatalnie wygląda na tym rozmiarze nawet na wysokim zawiasie i nawet na takim lubi obcierać. Przyczepności tak nie szukałbym ;)

Max co się najlepiej sprawdza to 215 45 17.

Ja po przerobieniu wszystkich rozmiarów najbardziej lubię w gc8  215 40 17

 

 

DSC_0013.JPG

DSC_0085.JPG

DSC_0404.JPG

@Gaceq dwa ostatnie zdjęcia mojej imprezy z bbs są na 225/45 I zero obcierek.... może to zasługa moich sprężyn- nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

@seba553 jakie masz sprężyny?

 

Szukam czegoś do kupety. Zestaw Pedders trze mi o nadkola na dobiciu i koniecznie muszę go zmienić na coś innego, bo zaraz body się podda na jakiejś dziurze.

Potrzebuję więcej miejsca między oponą a błotnikami, więc patrzę w kierunku Kayaba AGX + Eibach Prokit.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, rosaskc napisał(a):

@seba553 jakie masz sprężyny?

 

Szukam czegoś do kupety. Zestaw Pedders trze mi o nadkola na dobiciu i koniecznie muszę go zmienić na coś innego, bo zaraz body się podda na jakiejś dziurze.

Potrzebuję więcej miejsca między oponą a błotnikami, więc patrzę w kierunku Kayaba AGX + Eibach 

Poszło pw  :)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 16.05.2023 o 12:24, rosaskc napisał(a):

Mam, dzięki.

mogę prosić o zdjęcia auta z profilu jak stoi? Szukam czegoś, co mi zostawi jakiś cal między oponą a rantem i jeśli macie AGX + ProKit, to proszę o foto.



Cyknę jak pojade po Age ,mam tylko takie aktualne

IMG_20230514_191035.thumb.jpg.f11bb70716bdd1d6cf84cc8de1b8472f.jpg

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...