Piskoor Posted March 23, 2021 Share Posted March 23, 2021 Cześć, No i stało się. 7me Subaru w rodzinie i pierwsza naparaw gwarancyjna. XV 1.6 wycie na wstecznym biegu - serwis zabrał na naprawę, która trwa już ponad 2 miesiące. Wczoraj telefon z informacją, że czekają na śrubkę która miała być ale będzie za 2 tyg czyli realnie jest szansa na odbiór auta za miesiąc. Świetnie, płacę leasing 3 miesiące za powietrze i słucham tłumaczeń że frach tyle trwa. ta jakby śrubkę ktoś wysyłał z Japonii kontenerowcem . Mam to szczęście że Forester wrócił po gruntownej odbudowie blacharskiej i jest jak 20letnia nówka sztuka a i OBk się póki co nie psuje. Niemniej jednak pytanie brzmi. Czy jest jakiś termin w którym naprawa gwarancyjna powinna się zakończyć ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
markos007 Posted March 23, 2021 Share Posted March 23, 2021 niestety w nowych autach takie terminy nie są rzadkością. Serwis zawsze może się zakrywać dostępnością części do naprawy, co nam Pan zrobisz jak nie mamy twojego płaszcza? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ayu Posted March 23, 2021 Share Posted March 23, 2021 W książce gwarancyjnej powinny być szczegółowe zapisy. Jeśli ich nie ma to zastosowanie mają przepisy odpowiedniego kodeksu w zależności od statusu prawnego stron umowy. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted March 23, 2021 Share Posted March 23, 2021 (edited) @Piskoor Zalezy z jakiego tytułu skladales reklamacje? Jezeli z tytulu gwarancji to: A jezeli z tytulu rekojmi to: Edited March 23, 2021 by pajac_am Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted March 23, 2021 Share Posted March 23, 2021 Tak ogolnie to kazdy z nas jest konsumentem i powinien sie z tym zapoznac: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/ Ale w tym przypadku nic nie poradzisz, bo nie ma tu bezczynnosci gwaranta, a jest problem z dostepnoscia czesci, co niestety jest na porzadku dziennym w kazdej branzy od poczatku pandemii. Powodzenia 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz_555 Posted March 23, 2021 Share Posted March 23, 2021 Ja mogę tylko potwierdzić, że są piekielne problemy z dostępnością części i to nawet wśród wielkich graczy motoryzacyjnych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M_isza Posted March 24, 2021 Share Posted March 24, 2021 tylko rekojmia nie dziala o ile mi sie wydaje w b2b, leasing pewnie na firmę, wiec tylko z tytylu gwarancji temat. W Subaru nie gwarantują pojazdu zastępczego na czas naprawy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now