Piskoor Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Cześć, No i stało się. 7me Subaru w rodzinie i pierwsza naparaw gwarancyjna. XV 1.6 wycie na wstecznym biegu - serwis zabrał na naprawę, która trwa już ponad 2 miesiące. Wczoraj telefon z informacją, że czekają na śrubkę która miała być ale będzie za 2 tyg czyli realnie jest szansa na odbiór auta za miesiąc. Świetnie, płacę leasing 3 miesiące za powietrze i słucham tłumaczeń że frach tyle trwa. ta jakby śrubkę ktoś wysyłał z Japonii kontenerowcem . Mam to szczęście że Forester wrócił po gruntownej odbudowie blacharskiej i jest jak 20letnia nówka sztuka a i OBk się póki co nie psuje. Niemniej jednak pytanie brzmi. Czy jest jakiś termin w którym naprawa gwarancyjna powinna się zakończyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 niestety w nowych autach takie terminy nie są rzadkością. Serwis zawsze może się zakrywać dostępnością części do naprawy, co nam Pan zrobisz jak nie mamy twojego płaszcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 W książce gwarancyjnej powinny być szczegółowe zapisy. Jeśli ich nie ma to zastosowanie mają przepisy odpowiedniego kodeksu w zależności od statusu prawnego stron umowy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 (edytowane) @Piskoor Zalezy z jakiego tytułu skladales reklamacje? Jezeli z tytulu gwarancji to: A jezeli z tytulu rekojmi to: Edytowane 23 Marca 2021 przez pajac_am Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Tak ogolnie to kazdy z nas jest konsumentem i powinien sie z tym zapoznac: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/ Ale w tym przypadku nic nie poradzisz, bo nie ma tu bezczynnosci gwaranta, a jest problem z dostepnoscia czesci, co niestety jest na porzadku dziennym w kazdej branzy od poczatku pandemii. Powodzenia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Ja mogę tylko potwierdzić, że są piekielne problemy z dostępnością części i to nawet wśród wielkich graczy motoryzacyjnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_isza Opublikowano 24 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2021 tylko rekojmia nie dziala o ile mi sie wydaje w b2b, leasing pewnie na firmę, wiec tylko z tytylu gwarancji temat. W Subaru nie gwarantują pojazdu zastępczego na czas naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się