Skocz do zawartości

Gf8 sti 99r wydech


damiano16

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Kupiłem kilka dni temu impreza sti 1gen, pojedzilem trochę i stwierdziłem że nie brzmi to tak do końca jak subaru. Zawsze chciałem mieć subaru dla dźwięku, napedu 4x4 i wyglądu. Trochę się rozczarowałem nie słysząc bulgotu jak większość imprez turbo brzmi. Słyszałem że znacznie gorzej brzmi sti od gt. Czy to prawda? Oczekiwałem wolnej pracy silnika i takiego charakternego męskiego bulgotu a brzmi jakoś inaczej całkiem :/ wydech seria sti. Na wysokich go słychać dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, damiano16 napisał:

W turbo zawsze chyba jest nierównoodleglościowy jak się nie mylę :) 

Nie zawsze, Spec-C i pokrewne miały równoodległościowy, popatrz fotki u mnie w temacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, damiano16 napisał:

Nie mogę tego znaleźć, jak możesz podeślij mi adres. A u mnie raczej na bank jest nierownoodleglosciowy bo turbo jest przy lewej głowicy a nie centralnie za silnikiem. A dźwięk bardziej przypomina starej audi v6 niż subaru:P

Linka masz u mnie w stopce, hasło do nielegala jest "TAK". Turbo w obu wersjach jest w tym samym miejscu, dopiero silniki z serii FA mają turbo z przodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie masz wciąż kata i seryjny wydech końcowy. To normalne, że wtedy nie gada nawet jak GT które słyszałeś, bo wątpię żebyś gdzieśkolwiek slyszał GT z seryjną cichutką dwurureczką, której 99,9% sztuk już nie posiada i mają pomontowane aftermarkety ;) Jakby co to mam bardzo fajny wydech 3" od turbo do końca, na trzech tłumikach na sell jakby co. Gada zacnie.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak mam serie kompletna wydech. Po zmianie wydechu trzeba by stroic więc strojenie 3kola plus sterownik do tego plus wydech i wychodzi 5kola za bulgot i kilka koni więcej. Narazie nie wchodzę w strojenie jak auto seria. Chciałem tylko żeby trochę porozmawialo ze mną :D haha 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady :) Center i ostatni można wyrzucić. Od kata to możesz robić co chcesz i nic się nie rozjedzie. Nie chcąc robić mapy dobrze jest jedynie zostać przy średnicy max 2,5".

Ja mam u siebie od 2014 roku też w JDM, DP na szerokim kołnierzu i przelot 2,5 bez remapu, ecu seryjne, ale założony mam zamiast fabrycznego solenoida electronic boost controller który pilnuje żeby mi nie przeładowywał no i nie mam żadnych problemów.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez DP  to raczej ugrasz tylko głośniej

DP (z katem czy bez) odetka zauważalnie. 

Wzrosty mocy... ciężko powiedzieć, w subru bardziej chodzi o jej krzywą. U mnie wypluło około 230+ hp na hamowni (IC newage, wkładka cosworth, fajkocewy, dp szeroki kołnierz, kat sportowy za dp, 2,5cala) czyli ok 10 hp przyrostu jeśli seria miała 218 ale słyszałem, ze zdrowa seria ma często więcej. Nigdy więcej nie hamowałem dziada. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...