Jump to content

mits

Użytkownik
  • Content Count

    112
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Dobry

About mits

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Reda
  • Auto
    GF8 GT 99

Recent Profile Visitors

638 profile views
  1. 5ty bieg i 80kmh. niskie te obroty na takie ocenianie. Ktrokowiec i stukowiec czyste?
  2. Technologia kleju...? Jedyne co się zmieniło, to nie ma już listw nadszybia, tylko od razu zaczyna się połać dachu. Ale to nie ma nic wspólnego z uszczelką. Po ostatnich dniach wiem jedno, robiąc wszystko na klej, wszystkie spinki listew robią się jednorazówkami, a jedna sztuka swoje kosztuje. Tak samo jak dadzą Ci za dużo kleju po bokach, to zatykasz przewidziany spływ wody pod bocznymi listwami (gdyby ktoś kminił, skąd tyle rudego wokół szyby po jej wycięciu).
  3. To o co chodzi z ta uszczelka? Mój szklarz tez od razu chce dać na klej, z drugiej strony czytam, że musi być uszczelka, aby było jak w manualu.
  4. Siemka, mam taką samą sytuację. Podpowiedz, używacie uszczelki pod szybe, czy od razu na klej?
  5. Dzięki! A jak sobie poradziłeś z przepuszczeniem kabla przez ową przelotke - nie chce jej niszczyć (mimo, że jest u mnie jeszcze jeden króciec zaślepiony w tej zaślepce - ale na pewno nie zmieści 4 AWG?? Ja mam rozebrane auto to mogę któredy chce, nie mam nic do rozbierania :) nie mniej ciągle nie leży mi niszczenie ori przelotki.
  6. Kurczę nie widzę na focie ale domyślam się którędy, dzięki! Zostawię fotę komory GTka dla potomnych z zaznaczonymi zaślepkami, które się nadają. Zasilanie zamierzam przeprowadzić pod serwem (strzałka), bezpiecznik zawiesić na lewym kielichu za filtrem paliwa. Zaślepki po prawej stronie nadają się idealnie pod gaugany (boost, ciśnienie oleju).
  7. Siema, luz osiowy na turbinie sprawdzałeś dla spokoju? Restryktor jest? Odnośnie sadzy w wydechu - u mnie okazało się, że to pęknięty tłok i uszczelniacze zaworowe. U Ciebie może to też być przyczyną dymienia bez obciążenia. Jeszcze piszesz, że zrobiłeś od remontu 3 lata temu tylko 500km - czyli silnik nie dotarty od tego czasu? Ile zmian oleju było w tym czasie?
  8. Odgrzewam kotleta, zaślepka po lewej stronie kolumny kierowniczej, za pedałem sprzęgła wydaję się być dobrym rozwiązaniem - ktoś coś inaczej może prowadził?
  9. mits

    Panewka?

    Bez wyciągnięcia i otworzenia silnika to tylko wróżenie z fusów. Równie dobrze może to być pęknięty tłok. Co jak co nie warto tym jeździć, może padło w nim mniej jak się wydaje to i remont tańszy. Ziomy tu piszą o kutych tłokach, wałach speca, panewach z kosmosu, remonty za 2dychy itd. A złożenie po prostu zdrowej serii nie kosztuje tyle, bez przesady. Jak będziesz szukać sprawnego bloku / głowic odzywaj się, może coś się znajdzie.
  10. mits

    Box impreza GF

    Siemka! Podłączam się do pytania. Lelen a jak z belkami poprzecznymi - co założyłeś?
  11. bez DP to raczej ugrasz tylko głośniej DP (z katem czy bez) odetka zauważalnie. Wzrosty mocy... ciężko powiedzieć, w subru bardziej chodzi o jej krzywą. U mnie wypluło około 230+ hp na hamowni (IC newage, wkładka cosworth, fajkocewy, dp szeroki kołnierz, kat sportowy za dp, 2,5cala) czyli ok 10 hp przyrostu jeśli seria miała 218 ale słyszałem, ze zdrowa seria ma często więcej. Nigdy więcej nie hamowałem dziada.
  12. a skąd info, że trzeba stroić po odetkaniu wydechu? 99% osób raczej tego nie robiło zmieniając tylko wydech.
  13. Do GT przy normalnym zawiasie szukaj 7x17 5x100, ET55 (chowa się fela ok 2mm względem 16stki). Ale ogólnie ciężko dostać w normalnej kasie idealne ET dla 5x100 7x17. dlatego 7x16 et53 enkei oem są bezbłędne dla GT. Nie wspominając o ich wadze. 7,5 x 17 przy ET40 odsadza fele na zewnątrz o 2cm, to musisz ratować się wąska opona - Twoja decyzja. A wiemy jak ranty wyglądają w GTkach, tym bardziej jak nasi tam byli robiąc reperaturki. Również pamiętaj, że GT ma mało miejsca w stronę sprężyny, tak więc dla 7,5x17 idealne ET to ok 46 (w stronę sprężyny nic nie przybliża, odsadza 14mm) do
  14. Cześć! Dodrukowałem kilka sztuk zaślepek do filtra kabinowego. Pasuje wzorowo i wszystko szczelne. Koszt druku prześmieszny. Z tego co wiem, to już przestali wspierać zaślepkę, wykupujemy tylko stany magazynowe. Ktoś potrzebuje to śmiało piszcie. Kolejny projekt w kolejce do druku to zaślepka anteny w słupku. PS. Ktoś może znalazł jakiś pasujący filtr, ale węglowy?
×
×
  • Create New...