Jump to content

Adrian Foto

Użytkownik
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

About Adrian Foto

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WRO
  • Auto
    Subaru Impreza Gen I, 1999r.

Recent Profile Visitors

396 profile views
  1. Nie posiadam analizatora w garażu. Poza tym ja nie chce sprawdzać ekologii. Mnie bardziej interesuje czy spaliny mogą swobodnie przez niego przepływać. No i wyniki będzie mi prościej zaanalizować jednak jeśli zrobię badanie pirometrem. Bo do analizowania składu spalin jeszcze nie zasiadałem i nie wiem na co zwracać uwagę.
  2. U mnie jeden kat, i jedna sonda. Jak przyjdzie mi pirometr to też zmierzę i dam znać.
  3. Tutaj gościu mierzy na złym i jest różnica. Później na dobrym i nie ma różnicy w temperaturze: Zakładam więc, że u mnie powinno to wyglądać tak samo. Czyli jeśli nie ma różnicy to jest ok (nie jest wtedy zabity), a jeśli jest to trzeba będzie coś wymyślić :-)
  4. Mam SOHC. Różnie na filmikach mówią o tej temperaturze. Chce mierzyć, bo mam dziwne problemy ze spadkami mocy. Auto ma lagi, nie możliwym jest dynamiczne ruszenie z pierwszego biegu. Czasami auto idzie lepiej, czasami gorzej. A chce sobie to sprawdzić, bo mogę :-) EricTheCarGuy miał na wejściu 500 st, na wyjściu 400 i mówił, że to nie jest ok: Później badał inne auto i miał 450 na wejściu i 200 na wyjściu i mówił, że jest ok. Pytanie czy katalizator powinien tak "ochładzać" spaliny, a jeśli tego nie robi to czy to jest problem?
  5. Witam, proszę o info jaką temperaturę powinna mieć puszka kata na początku i na końcu, na ciepłym silniku? Różnica pomiędzy początkiem, a końcem pewnie jakaś jest zawsze. Jaki % różnicy można uznać za mieszczące się w normie? Pytam, bo będę gada skanował pirometrem.
  6. Jeśli u mnie szumi, a jak wduszam sprzęgło to nic nie cichnie to gwarantowane, łożyska lub opony? GC SOHC
  7. Hej, tak jak w temacie. Proszę o info od czego jest ta pucha i czy warto wymienić ? To będzie regulator ciśnienia? Warto sprawdzić jakie ciśnienie jest za tą puchą?
  8. Odpowietrznika kiedyś używałem, więc nie było to zapieczone. Oczywiście przed operacją wszystko spryskane odrdzewiaczem. Operację dzisiaj wykonałem, wszystko poskładane, odpowietrzone. Bardzo dziękuje za pomoc. Cylinderek oczywiście wymieniony. Jeździć obserwować :-) Super w naszych Subarakach jest to, że cylinderek nie jest na zasranego torxa, tylko normalnie można nasadką sobie poradzić. Przewód elegancko też puścił i normalnie się obracał, używałem klucza do przewodów z wycięciem.
  9. Bęben o dziwo nie miał progów. Cylinderek spróbuje wymienić, nie mam wyjścia. Szczęki z płynem nie miały za dużo kontaktu więc mam nadzieję że będzie ok.
  10. Właśnie tego nie chciałem robić :-) Bo wiąże się to z odkręceniem przewodu, to też różnie może się skończyć. Chociaż jeśli nie uda mi się tego wcisnąć, to chyba będę do tego zmuszony :/// Cylinderek wygląda jakby był integralną częścią tylnej części bębna, mam nadzieję, że tak nie jest. Bo na fotkach w częściach widzę, że powinien trzymać się na dwóch śrubach i przewodzie.
  11. Panowie proszę o pomoc. Z jednej strony wszystko poskładałem i mi to działa ok. Z drugiej zrobiłem głupotę... Trochę miałem mokre na cylinderku, no to na hamulec i patrzę czy nie cieknie. Nic się nie działo ( bez założonego bębna). To pomyślałem odpalę silnik i zobaczymy, ja trach na hamulec ( byłem świadomy, że lepiej tak nie robić, bez założonego bębna), wywaliło cylinderek i trysnęło płynem. Przynajmniej teraz ewidentnie wiem, że powinien być wymieniony. Problem w tym, że cylinderek wyszedł trochę za bardzo. Pytanie teraz czy jest jakaś szansa, żeby to cofnąć i złożyć, żeby do warsztatu tylko dojechać? Jest na to jakaś procedura?
  12. Coś z tym regulatorem trzeba "robić" ? :-)
×
×
  • Create New...