Jump to content

Adrian Foto

Użytkownik
  • Content Count

    243
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Dobry

About Adrian Foto

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WRO
  • Auto
    Subaru Impreza Gen I, 1999r.

Recent Profile Visitors

667 profile views
  1. Wpadły niebieskie NGK i lepiej teraz wszystko działa. Bo wcześniej zamiast iskra na świece to szła na silnik. Diagnostyka banalna. Szkoda, że nie zrobiłem tego dużo wcześniej. Nie mam teraz szarpnięć i takich przykrych lagów jakby szedł na dwa gary.
  2. Dobra u mnie to niedomaganie mogło być spowodowane przebiciami na kablach, kojarzyłem że czasami po deszczu cyrki się dzieją. Po zmroku popsikałem trochę wodą po kablach na odpalonym silniku, i zaobserwowałem skaczące iskry. Chińskie kable, kiepska izolacja... One nie są takie stare bo je wymieniałem po kupieniu auta, czyli z 2 lata temu. No nic wymienimy i jeździć obserwować :-) Macie jakieś sprawdzone kable zapłonowe, żebym znowu jakiegoś badziewia nie kupił?
  3. Nie pamiętam dokładnie. Ale odczyt był daleko idący poza to co mówił manual, albo odczytu wartości w ogóle nie było.
  4. Witam, kiedyś trafiłem na manuala z opisem diagnostyki zespolonej cewki (badanie oporności). Niestety nic mi z tych pomiarów nie wyszło (miernik pokazywał głupoty). Czy ktoś wie jak taką cewkę poprawnie zdiagnozować? Wydaje mi się, że czasami wypadają zapłony, coś przez chwilę nie "idzie" przycina. GC 1.6, cewkę jaką mam to Hitachi, z żółtą nalepką :-)
  5. Hej, posiadam samą belkę i do pełni szczęścia brakuje mi kuli i śrub :-) da się to jakoś skompletować? Siedziało to w imprezie GC 1.6 Oznaczenia: Class: A 50-X Type Number: 025233
  6. Kup sobie kabel to samemu sobie błędy odczytasz.
  7. O nie tylko nie to :-) Specjalnie wymieniłem stukowca na ori, żeby było si. Nie chodzi w grę, podwieszanie. Już raz to w którymś wątku przerabialiśmy i istnieją chałupnicze/niesprawdzone magiczne sposoby na stukowca.
  8. A po co auto zdalnie odpalać? :-)
  9. Hej, może ktoś miał podobny objaw i może się wypowiedzieć. Pacjent: GC EJ16 1998r. SOHC Jazda w trasie 5 bieg, prędkość powyżej 100km/h. Nagle robi się smutno, auto nie chce przyspieszyć, co więcej prędkość wpada do ok. 100km/h i jakbyś pedału gazu nie wcisnął to prędkość się nie zwiększa. Przy redukcji na 4 trochę przyspiesza ale też słabo. Po kilkudziesięciu sekundach, wszystko wraca do normy. Nic nie szarpie, nie nie strzela. Objaw występuje rzadko i tylko w długich trasach.
  10. Może to głupie ale może masz wydech nieszczelny? Bo sam pisałeś że świeżo składany? Jak jak zmieniałem kolektor to miałem nieszczelności i coś tam sobie tarabaniło.
  11. Śruby od spojlera też warto sprawdzić.
×
×
  • Create New...