Jump to content

Adrian Foto

Użytkownik
  • Content Count

    247
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

17 Dobry

About Adrian Foto

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    WRO
  • Auto
    Subaru Impreza Gen I, 1999r.

Recent Profile Visitors

698 profile views
  1. To ja jakoś nie mogę się przyzwyczaić a auto mam już 3 rok :-) krótkie trasy ok, ale dłuższe... Może kwestia osobnicza.
  2. W imprezie GC wolnymssaku tam dostęp jest spoko (i od góry, i od dołu). Banalna rzecz do ogarnięcia :-) Może ci wężyk spadł. Kartony i ładujesz się pod auto. Jak masz możliwość podniesienia to będzie formalność. Gorzej z pompką bo trzeba zbiornik na płyn odkręcać, a jak wrzucisz używkę to zaraz znowu przestanie działać. Przerabiałem to i w sumie olałem temat.
  3. Podłokietnik to pół biedy. Najgorsze jest oparcie na lewą rękę :-) Beton. No i fotele w dłuższych trasach... Z tego co widzę to masz takie jak ja.
  4. Jak wy macie STI 2.5 i brykacie po 180, to ja zostanę przy 1.6 SOHC, bo dużej różnicy w prędkości nie ma :-)
  5. Wpadły niebieskie NGK i lepiej teraz wszystko działa. Bo wcześniej zamiast iskra na świece to szła na silnik. Diagnostyka banalna. Szkoda, że nie zrobiłem tego dużo wcześniej. Nie mam teraz szarpnięć i takich przykrych lagów jakby szedł na dwa gary.
  6. Dobra u mnie to niedomaganie mogło być spowodowane przebiciami na kablach, kojarzyłem że czasami po deszczu cyrki się dzieją. Po zmroku popsikałem trochę wodą po kablach na odpalonym silniku, i zaobserwowałem skaczące iskry. Chińskie kable, kiepska izolacja... One nie są takie stare bo je wymieniałem po kupieniu auta, czyli z 2 lata temu. No nic wymienimy i jeździć obserwować :-) Macie jakieś sprawdzone kable zapłonowe, żebym znowu jakiegoś badziewia nie kupił?
  7. Nie pamiętam dokładnie. Ale odczyt był daleko idący poza to co mówił manual, albo odczytu wartości w ogóle nie było.
  8. Witam, kiedyś trafiłem na manuala z opisem diagnostyki zespolonej cewki (badanie oporności). Niestety nic mi z tych pomiarów nie wyszło (miernik pokazywał głupoty). Czy ktoś wie jak taką cewkę poprawnie zdiagnozować? Wydaje mi się, że czasami wypadają zapłony, coś przez chwilę nie "idzie" przycina. GC 1.6, cewkę jaką mam to Hitachi, z żółtą nalepką :-)
  9. Hej, posiadam samą belkę i do pełni szczęścia brakuje mi kuli i śrub :-) da się to jakoś skompletować? Siedziało to w imprezie GC 1.6 Oznaczenia: Class: A 50-X Type Number: 025233
  10. Kup sobie kabel to samemu sobie błędy odczytasz.
  11. O nie tylko nie to :-) Specjalnie wymieniłem stukowca na ori, żeby było si. Nie chodzi w grę, podwieszanie. Już raz to w którymś wątku przerabialiśmy i istnieją chałupnicze/niesprawdzone magiczne sposoby na stukowca.
×
×
  • Create New...