Skocz do zawartości

KMH - nowe czasopismo


michal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 281
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na końcu wprowadzającego blurba była gwiazdka, a przypis na końcu artykułu ;>

No właśnie o to mi chodzi. :wink:

Ale co ma Lucek do Lamborgini, czyżby zdradzał jedyną słuszną markę :shock: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyżby zdradzał jedyną słuszną markę :shock: :mrgreen:

 

Jasne, robi to już zresztą od dawna. Tylko na razie stosunki utrzymuje z jakowąś Lochą. :twisted:

 

 

 

I to w dodatku Lochą automatyczną i martwą... zagazowaną... :razz:

 

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okładeczka fajna. cena już mniej :wink:
Bo to kawiorowy magazyn :mrgreen: .

to poczułem się jak kawior ... i kupiłem kmh :wink:

 

fajna gazetka, jeszcze nie przeczytałem całej, ale tak na pierwsze spojrzenie już mi się podoba, ... poza ceną...

Nawet pani w kiosku się przeraziła: "kmh? ... jaka ładna okładka .... ALE DROGA :!: :?: " :mrgreen:

Ale zawartość ciekawa ... michał&co- Gratulacje ...

 

CIEKAWOSTKA: na 106 stronie jest "Test Citroena C6...", a w nagłówku jest "LAMBORGHINI 640..." :mrgreen: :wink: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CIEKAWOSTKA:

Też to zauważyłem :wink:

A to pytanie do anglistów forumowych: czy przy teście nowej M3, to jeśli jest napisane: '1st publitaction on the world' to czy zamiast tego 'on' nie powinno być przypadkiem 'in'? Tzn. czy z tym 'on' jest poprawnie? Wiem, wiem, to drobny niuans i czepiam sie. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marketing i działalnośc komerycjna na stronach SIP !!!

 

 

Dawajcie kreche :)

Bracie ban dla Ciebie i...przypuszczam Przemeq'a(On myslę,że wyciął ten wątek dając ciekawy tytuł). Michal, ciesze się, że na rynku moto pojawiło sie cos nowego i liczę, że pojawia się w nim artykułu powazniejsze, ktore ostatecznie udowodnią, że STI jest lepsze niż EVO. Powodzenia!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktore ostatecznie udowodnią, że STI jest lepsze niż EVO.

 

To juz raczej zadanie dla FHI.

Media dla mnie (bez obrazy) tak całkiem powaznie mogą wmówić każdemu,że SLR jest gorszy od Lanosa :!: :evil: Z innej bajki (nie moto) media mają władzę, która pozwala zniszczyć każdego w RP bezkarnie...tzn, kosztem mogą byc przeprosiny na ostaniej stronie. Większość redaktorków (nawet z poważanych gazet lub TV) to mega .......(paska nie szkoda,ale to forum SIP nie użyję tego słowa), którzy za kasę precyzyjnie stworza materiał kompromitujący każdego!!!GNOJE do POTĘGI!!!..niestety ludziom podobaja sie sensacje :!:

Moto reporterzy wypożyczaja "na testy" auta, którymi bawią się prywatnie za pozwoleniem firmy uzyczającej. Albo kupują samochód na preferencyjnych warunkach.Czy to nie jest forma łapówki?Póżniej ukazują się artykuły, które są wynikiem "wdzięczości" i są praniem mózgów ludzi czytających dane czasopismo.

Marzą mi się czasy, kiedy polskich reporterów będzie stać na wynajęcie auta z klauzulą: Panie, napiszemy co wyjdzie naprawdę w testach!!!Może KMH będzie inne. Wolne od prasowej prostytucji, ktorej niektórzy z nas naiwnie się poddajemy :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To juz raczej zadanie dla FHI.

 

Zadanie to stało się w FHI tajnym projektem i otrzymało kryptonim.

 

 

"Mission Impossible"

 

 

:twisted::mrgreen:

Aleś myślał przed odpowiedzią :wink: Inaczej niz zwykle :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bracie ban dla Ciebie i...przypuszczam Przemeq'a(On myslę,że wyciął ten wątek dając ciekawy tytuł).

 

A właśnie, że nie Przemeq ;-)

Przepraszam Przemeq za podejżenia. Dla mnie był podejrzany w tej "kawiorowo marketingowej" akcji marketingowej.

Przepraszam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, tu mam zastrzeżenie, razi mnie zmartwienie któregoś z redaktorów, że maksymalny moment w pedziu 207 przeniósł się z 1600rpm na 1800rpm. Kogo interesują obroty biegu jałowego? A jak go interesują, to niech kupi Motor czy inny autoświat.

A wedlug mnie to ma duze znaczenie. Przytocze przyklad z Octavi 1,9 Tdi 130KM ... jedziesz na 2 biegu nagle gaz w podloge przy obrotach 1300 i co .... i nic... a nagle jak nie przytentego jak sie turbina nakreci to mozesz komus z przodu odbic swoj znaczek na tylku :mrgreen: Chcialbym zauwazyc ze ten silnik był najmnocniejszym za kierownica jakiego siedzialem ... ale moze da to komus do myslenia bo mi dalo duzo :)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wełniacz, ale wymyślasz... w seryjnej imprezie 2.0T jak w mieście zostaniesz przy 20km/h na dwójce to gaz w podłodze na dwójce możesz trzymać do 3-4 tys. obr/min, a późniejszy przyrost mocy raczej większy niż w 1,9 tdi. Nie zauważyłem aby kierowcy Imprez seryjnie wjeżdżali w cudze tylne zderzaki. To daje tyle do myślenia, że opisana przez Ciebie sytuacja nie wygląda na problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...