Kazushito Yakitaki Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Na końcu wprowadzającego blurba była gwiazdka, a przypis na końcu artykułu ;> r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Na końcu wprowadzającego blurba była gwiazdka, a przypis na końcu artykułu ;> No właśnie o to mi chodzi. :wink: Ale co ma Lucek do Lamborgini, czyżby zdradzał jedyną słuszną markę :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 czyżby zdradzał jedyną słuszną markę :shock: Jasne, robi to już zresztą od dawna. Tylko na razie stosunki utrzymuje z jakowąś Lochą. I to w dodatku Lochą automatyczną i martwą... zagazowaną... :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 ylko na razie stosunki utrzymuje z jakowąś Lochą. Ale locha to chociaż naklejkę 'forum.subaru.pl' ma :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Ale locha to chociaż naklejkę 'forum.subaru.pl' ma :wink: Tak dla niepoznaki, żeby maskować się z tym związkiem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 okładeczka fajna. cena już mniej :wink: Bo to kawiorowy magazyn . to poczułem się jak kawior ... i kupiłem kmh :wink: fajna gazetka, jeszcze nie przeczytałem całej, ale tak na pierwsze spojrzenie już mi się podoba, ... poza ceną... Nawet pani w kiosku się przeraziła: "kmh? ... jaka ładna okładka .... ALE DROGA :!: :?: " Ale zawartość ciekawa ... michał&co- Gratulacje ... CIEKAWOSTKA: na 106 stronie jest "Test Citroena C6...", a w nagłówku jest "LAMBORGHINI 640..." :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 CIEKAWOSTKA: Też to zauważyłem :wink: A to pytanie do anglistów forumowych: czy przy teście nowej M3, to jeśli jest napisane: '1st publitaction on the world' to czy zamiast tego 'on' nie powinno być przypadkiem 'in'? Tzn. czy z tym 'on' jest poprawnie? Wiem, wiem, to drobny niuans i czepiam sie. :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Powinno byc "in". Grafik od wczoraj jest bez jednego "jajka" w zwiazku z tym P.S. Bedzie fiacik 500 Inaczej niz wszedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekSubru Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Inaczej - bo po dachu (czyt. teście redakcyjnym) :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Marketing i działalnośc komerycjna na stronach SIP !!!Ale z ciekawości kupie ten magazyn... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Marketing i działalnośc komerycjna na stronach SIP !!! Dawajcie kreche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Marketing i działalnośc komerycjna na stronach SIP !!! Dawajcie kreche Bracie ban dla Ciebie i...przypuszczam Przemeq'a(On myslę,że wyciął ten wątek dając ciekawy tytuł). Michal, ciesze się, że na rynku moto pojawiło sie cos nowego i liczę, że pojawia się w nim artykułu powazniejsze, ktore ostatecznie udowodnią, że STI jest lepsze niż EVO. Powodzenia!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 9 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 ktore ostatecznie udowodnią, że STI jest lepsze niż EVO. To juz raczej zadanie dla FHI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 ktore ostatecznie udowodnią, że STI jest lepsze niż EVO. To juz raczej zadanie dla FHI. Media dla mnie (bez obrazy) tak całkiem powaznie mogą wmówić każdemu,że SLR jest gorszy od Lanosa :!: Z innej bajki (nie moto) media mają władzę, która pozwala zniszczyć każdego w RP bezkarnie...tzn, kosztem mogą byc przeprosiny na ostaniej stronie. Większość redaktorków (nawet z poważanych gazet lub TV) to mega .......(paska nie szkoda,ale to forum SIP nie użyję tego słowa), którzy za kasę precyzyjnie stworza materiał kompromitujący każdego!!!GNOJE do POTĘGI!!!..niestety ludziom podobaja sie sensacje :!: Moto reporterzy wypożyczaja "na testy" auta, którymi bawią się prywatnie za pozwoleniem firmy uzyczającej. Albo kupują samochód na preferencyjnych warunkach.Czy to nie jest forma łapówki?Póżniej ukazują się artykuły, które są wynikiem "wdzięczości" i są praniem mózgów ludzi czytających dane czasopismo. Marzą mi się czasy, kiedy polskich reporterów będzie stać na wynajęcie auta z klauzulą: Panie, napiszemy co wyjdzie naprawdę w testach!!!Może KMH będzie inne. Wolne od prasowej prostytucji, ktorej niektórzy z nas naiwnie się poddajemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 To juz raczej zadanie dla FHI. Zadanie to stało się w FHI tajnym projektem i otrzymało kryptonim. "Mission Impossible" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 To juz raczej zadanie dla FHI. Zadanie to stało się w FHI tajnym projektem i otrzymało kryptonim. "Mission Impossible" Aleś myślał przed odpowiedzią :wink: Inaczej niz zwykle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Bracie ban dla Ciebie i...przypuszczam Przemeq'a(On myslę,że wyciął ten wątek dając ciekawy tytuł). A właśnie, że nie Przemeq ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 jest błąd w artykule o M3 (pewnie literówka): "...A wszystko po to by uzyskać jak najlepszy stosunek mocy do masy. A ten jest całkiem niezły- na jeden kilogram przypada 3,8 KM..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Bracie ban dla Ciebie i...przypuszczam Przemeq'a(On myslę,że wyciął ten wątek dając ciekawy tytuł). A właśnie, że nie Przemeq ;-) Przepraszam Przemeq za podejżenia. Dla mnie był podejrzany w tej "kawiorowo marketingowej" akcji marketingowej. Przepraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wełniacz Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 No, tu mam zastrzeżenie, razi mnie zmartwienie któregoś z redaktorów, że maksymalny moment w pedziu 207 przeniósł się z 1600rpm na 1800rpm. Kogo interesują obroty biegu jałowego? A jak go interesują, to niech kupi Motor czy inny autoświat. A wedlug mnie to ma duze znaczenie. Przytocze przyklad z Octavi 1,9 Tdi 130KM ... jedziesz na 2 biegu nagle gaz w podloge przy obrotach 1300 i co .... i nic... a nagle jak nie przytentego jak sie turbina nakreci to mozesz komus z przodu odbic swoj znaczek na tylku Chcialbym zauwazyc ze ten silnik był najmnocniejszym za kierownica jakiego siedzialem ... ale moze da to komus do myslenia bo mi dalo duzo Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Bedzie fiacik 500 Inaczej niz wszedzie Liczę, że będzie sportowo (w końcu niezliczone wersje małych, szybkich pierdziawek zobowiązują) i dopiero potem lifestylowo. Właśnie w takiej kolejności. r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Wełniacz, ale wymyślasz... w seryjnej imprezie 2.0T jak w mieście zostaniesz przy 20km/h na dwójce to gaz w podłodze na dwójce możesz trzymać do 3-4 tys. obr/min, a późniejszy przyrost mocy raczej większy niż w 1,9 tdi. Nie zauważyłem aby kierowcy Imprez seryjnie wjeżdżali w cudze tylne zderzaki. To daje tyle do myślenia, że opisana przez Ciebie sytuacja nie wygląda na problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Przepraszam Przemeq za podejżenia. Spoko :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siela Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Michał bardzo fajne pismo. Powodzenia w rozwoju! Namawiam wszystkich znajomych, żeby kupowali wiec pewnie nie bedzie poroblemu z zejsciem nakładu :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się