mati Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Tak są dwie szkoły, ja osobiście wole 2.0, ale nie da się ukryć że 2.5 ma wiekszy moment i pieknie "idzie" z dołu. Co do stożka, to założyłem kiedyś u siebie K&N, ale po tygodniu padł przepływomierz. Teraz mam seryjną puszke i filtr papierowy + wywalony tłumik szmerów i poprowadzoną w jego miejscu rure aluminiową z za przedniego zderzaka do puszki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 pewnie jak to zwykle bywa w koncowej fazie, zadecyduje dostepnosc, szczescie i koszty... aby sie opowiedziec za jakas szkola, chociaz sam myslalem o 2.0, ale moze jezeli to sie ma to tak mocno grzac niby, co wiele osob potwierdza to moze lepiej pozostac przy 2.0 ALEX :arrow: PW :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 crai1, po co Ci stożek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter77 Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Ludki montujące suszarki do NA silniczków Hondy (innych pewnie też) robią wzmocnienia bloków śrubami. Nazywa się to "block posting" http://www.muller.net/sonny/crx/engine/posted.html http://www.homemadeturbo.com/forum/inde ... eadid=5705 Podobno zdaje egzamin. Koniec z przedmuchami spowodowanymi "przesunięciem się" płaszczyzny tulei cylindra. Można więcej nadmuchać. A dmuchają ostro bo i 2 bary do takiej biednej hondki d16z5 (oczywiście z kutą resztą). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 crai1, po co Ci stożek? Teoretycznie z rzeczy o ktorych sie nasluchalem i naczytalem wynikaloby ze wiecej powietrza silnik moze dostac, bo wieksza powierzchnia i bezposrednio skierowane i takie tam bla bla, ze silnik ladniej sapie, ale wiem tez ze pada przeplywomierz, bo powietrze nie jest takie czyste, i jeszcze ten olej, ze moze zasysac gorace powietrze z komory silnika mi mo wszsytko. Zapytalem z ciekawosci- bo turbinka w sumie chyba przez to oddycha miedzy innymi i tak mi sie wpadlo do glowy ze moze to by bylo pomocne, a z tego co sie czasem widzi niektorzy uzytkownicy posiadaja takie modyfikacje. Pytanie bylo teoretyczne z prosba o ocene :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 crai1, o ile mi wiadomo to seryjny dolot SUbaru do około 400KM nie sprawia problemów. W starszych modelach tłumik szmerów ssania może stanowić restrykcje. Stożek musi byc odpowiednio obudowany itp żeby był jaki pozytywny efekt, a i tak będzie dopiero jak będa dodatkowe modyfikacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 crai1, o ile mi wiadomo to seryjny dolot SUbaru do około 400KM nie sprawia problemów. W starszych modelach tłumik szmerów ssania może stanowić restrykcje. Stożek musi byc odpowiednio obudowany itp żeby był jaki pozytywny efekt, a i tak będzie dopiero jak będa dodatkowe modyfikacje. Czyli czasem jak to zrobil mati odbrze sie pozbyc tego tzw. silencera.... Dziex za wytlumaczniee co do stozka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Na tym Forum albo ktoś coś robi z Imprezą, albo Foresterem, nikt nie bierze się za jakże ładne Legacy, nie antyki... :roll: :wink: Jeśli już padły tutaj kompletnie lamerskie pytania, na które zadający uzyskali odpowiedź to i ja spróbuję. O co chodzi z tymi zamkniętymi i otwartymi blokami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Witek, poszukaj sobie fotek w googlu closed deck block i open deck block. Np. na stornie Roger Clarck Motorsport. Generalnei chodzi o to czy tuleja cylindra jets połączona z resztą bloku czy nie. Patrz na powietrzchnię bloku gdzie łączy się z głowicą to zobaczysz różnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Azrael, dzięki. Nie wiedziałem jak to jest po angielsku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 ... Generalnei chodzi o to czy tuleja cylindra jets połączona z resztą bloku czy nie. ... Eee, tzn. że w otwartym tuleja w powietrzu lata? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter77 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Opiera się o głowicę i przy ostrym dmuchaniu (ciśnieniu co za tym idzie mocy), potrafi się przesunąć co powoduje przedmuch i papa uszczelko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemon prince Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 chyba TUTAJ można to dokładnie zobaczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Ale wydajność chłodzenia w zamkniętym bloku jest mniejsza... Jak to wygląda w praktyce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Z analizy obrazkow i tekstow dotyczacych bloku silnikow wynika ze bloki zamkniete sa bardziej wytrzymale ale maja wieksze problemy z utrzymaniem temperatury nizszej- to wynika z ich konstrukcji- w otwartym bloku ciecz chlodzaca sobie krazy dookola prawie ze, w polotwartym juz ma nieco mneij miejsca, natomiast w zamknietym ma tylko kanaly- a przez to mniejsza zdolnosc chlodzenia. Jezeli sie myle to niech mnie ktos poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saint Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Działa to dokładnie tak jak napisałeś, w otwartym bloku jest "płaszcz" dookoła cylindra, w zamkniętym ciecz krąży kanałami. Ja natomiast jestem ciekaw czy ktoś ma w tej kwestii doświadczenia praktyczne - żywotność silnika itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Na tym Forum albo ktoś coś robi z Imprezą, albo Foresterem, nikt nie bierze się za jakże ładne Legacy, nie antyki... :roll: ... bycmoze masz szanse byc pierwszym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Działa to dokładnie tak jak napisałeś, w otwartym bloku jest "płaszcz" dookoła cylindra, w zamkniętym ciecz krąży kanałami. Ja natomiast jestem ciekaw czy ktoś ma w tej kwestii doświadczenia praktyczne - żywotność silnika itd. podobno blok z legacy 2.2T ktory byl zamkniety jest to najmocniejszy blok w Subaru i jest nie do zajechania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Z analizy obrazkow i tekstow dotyczacych bloku silnikow wynika ze bloki zamkniete sa bardziej wytrzymale ale maja wieksze problemy z utrzymaniem temperatury nizszej- to wynika z ich konstrukcji- w otwartym bloku ciecz chlodzaca sobie krazy dookola prawie ze, w polotwartym juz ma nieco mneij miejsca, natomiast w zamknietym ma tylko kanaly- a przez to mniejsza zdolnosc chlodzenia. Jezeli sie myle to niech mnie ktos poprawi Jakoś nie zauważam coby trzymał mi jakąś wyższą temperaturę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Działa to dokładnie tak jak napisałeś, w otwartym bloku jest "płaszcz" dookoła cylindra, w zamkniętym ciecz krąży kanałami. Ja natomiast jestem ciekaw czy ktoś ma w tej kwestii doświadczenia praktyczne - żywotność silnika itd. podobno blok z legacy 2.2T ktory byl zamkniety jest to najmocniejszy blok w Subaru i jest nie do zajechania Nie podobno tylko tak jest :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi