Gracowy Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Szanowni, kupno zamknietego bloku to mega kasa, pytanie jak i czy mozna wzmocnic oryginalny otwarty blok w Si GT'99? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Teoretycznie możesz silnik zakuć lub najlepiej poszukać całego kompletnego bloku z STI 01-03 (Ta druga opcja jest tańsza) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 cały kompletny blok z STI 01-03 (Ta druga opcja jest tańsza) tez sie zainteresuje, a ile taka opcja moze kosztowac (koszt calkowity)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 tak czy inaczej sie nie kalkuluje zawsze bedzie taniej sprzedac gt i kupic sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 tak czy inaczej sie nie kalkuluje zawsze bedzie taniej sprzedac gt i kupic sti Ciekawa teoria. I całkowicie blędna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 wzmocnic oryginalny otwarty blok w Si GT'99? Można, tak właśnie sę robi najmocniejsze bloki, tylko co chcesz z nim robić? 800KM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 grac - masz nowke silnik, dmuchasz 1.2, planowales remap... chcialbys jeszcze zwiekszyc tempo :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Moje dawne subaru obecnie Wally'ego ma nie modyfikowany otwarty blok. Zrobił jakieś 50.000 km z mocą około 380KM. Wniosek - nie musisz zamykać bloku, jeśli to auto ma być używane na codzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Znaczitsja mocne te bloki , Dzieki Marcin ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Teoretycznie możesz silnik zakuć Są ludzie w Polsce co to robią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 huzar105, a tym forum jest ze 20-30 Subaru na kutych gratach różnej maści. Moje dawne subaru obecnie Wally'ego ma nie modyfikowany otwarty blok. Zrobił jakieś 50.000 km z mocą około 380KM. Wniosek - nie musisz zamykać bloku, jeśli to auto ma być używane na codzień. Dodaj, że w setupie 405KM na Elfie tez pomykało czasem. O ile pamietam to w ostatnim setupie pompuje 1.5 bar na TD05-20G na V-powerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 4 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Tyle to Wallemu chyba pompowalo na WNO :wink: Azrael moze wiesz co tam steruje :arrow: seryjny komp? Autronik? Ciekawe jaki lag? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Azrael moze wiesz co tam steruje seryjny komp? Autronik? Autronik. Tylko chyba ciut starszy model niż w W4 TURBO. Ciekawe jaki lag? Spory. Ale nie ma tragedii jeszcze. Ale tam jest wielki FMIC i kolektor wydechowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Steruje Autronic SMC, tzw. implant czyli model wpinany do seryjnej wiązki. A co do laga - jak ma być 400KM z 2 litrów to lag (a raczej spool-up) musi być, nie ma na to siły. Ale to naprawdę przyjemnie jeżdżące auto (mówiąc nieskromnie sam je wymyśliłem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Są ludzie w Polsce co to robią? Tak jak Azrael napisał wiele osób jest które mają zakuty motor. Wszystko zależy od tego co się chce mieć i jaka jest zasobność portfela. PS. Marcin, twója ex-impreza mówiąc w skrócie od początku jeździ wściekła, czy planujesz starty na cwiarkę swoją dragową imprezą w tym roku czy nie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Wytłumaczcie lamie (czytaj: mojej skromnej osobie) o co chodzi z tym zakuwaniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 W miejsce seryjnych tłokow,korbowodów itd przychodzą nowe...kute,ktore mają wieksza wytrzymałość. Tak w skrócie. Ot tu masz takie na przyklad http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Tzn zamiast odlewu są wykuwane z olbrzymiego bloku metalu po to, żeby zachować nienaruszoną obróbką strukturę krystaliczną metalu? (wymyślam...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Kucie zwiększa właściwości wytrzymałościowe metali i ich stopów (przez umocnienie odkształceniowe, czyli wprowadzenie do materiału dużej liczby dyslokacji)nieznacznie tylko zmniejszając udarność (czyli odporność na kruche pękanie pod wpływem dynamicznego obciążenia = duża udarnosć - miękkie, mała - twarde, kruche), oraz odporność na wysoką temperturę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Gdzieś się jeszcze doczytałem, że bywają tłoki kute na zimno (najwytrzymalsze) i na gorąco tuż po odlewie (takie pomiędzy kutymi na zimno a odlewanymi). Skomplikowane to wszystko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 kucie na gorąco - najczęściej spotykana technologia kucie na zimno - tylko te metale, dla których granica plastyczności jest mała (np. aluminium) ano skomplikowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 kucie na zimno - tylko te metale, dla których granica plastyczności jest mała (np. aluminium) Tłoki są raczej alu generalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 czy planujesz starty na cwiarkę swoją dragową imprezą w tym roku czy nie?? O ile wiem jest w trakcie sprzedaży dragstera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Tłoki są raczej alu generalnie alez ja to wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Tłoki są raczej alu generalnie Kiedyś pisałeś, że z czekolady. :shock: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi