Jump to content

CZY MOZNA WZMOCNIC ORYGINALNY OTWARTY BLOK w GT?


Gracowy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

huzar105, a tym forum jest ze 20-30 Subaru na kutych gratach różnej maści.

 

 

Moje dawne subaru obecnie Wally'ego ma nie modyfikowany otwarty blok. Zrobił jakieś 50.000 km z mocą około 380KM.

Wniosek - nie musisz zamykać bloku, jeśli to auto ma być używane na codzień.

 

Dodaj, że w setupie 405KM na Elfie tez pomykało czasem. O ile pamietam to w ostatnim setupie pompuje 1.5 bar na TD05-20G na V-powerze.

Link to comment
Share on other sites

Azrael moze wiesz co tam steruje seryjny komp? Autronik?

 

 

Autronik. Tylko chyba ciut starszy model niż w W4 TURBO.

 

 

Ciekawe jaki lag?

 

Spory. Ale nie ma tragedii jeszcze. Ale tam jest wielki FMIC i kolektor wydechowy.

Link to comment
Share on other sites

Są ludzie w Polsce co to robią?

Tak jak Azrael napisał wiele osób jest które mają zakuty motor. Wszystko zależy od tego co się chce mieć i jaka jest zasobność portfela.

PS. Marcin, twója ex-impreza mówiąc w skrócie od początku jeździ wściekła, czy planujesz starty na cwiarkę swoją dragową imprezą w tym roku czy nie??

Link to comment
Share on other sites

Kucie zwiększa właściwości wytrzymałościowe metali i ich stopów (przez umocnienie odkształceniowe, czyli wprowadzenie do materiału dużej liczby dyslokacji)nieznacznie tylko zmniejszając udarność (czyli odporność na kruche pękanie pod wpływem dynamicznego obciążenia = duża udarnosć - miękkie, mała - twarde, kruche), oraz odporność na wysoką temperturę :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Gdzieś się jeszcze doczytałem, że bywają tłoki kute na zimno (najwytrzymalsze) i na gorąco tuż po odlewie (takie pomiędzy kutymi na zimno a odlewanymi).

 

Skomplikowane to wszystko...

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...