Gość Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) Póki co nie wiem, bo będzie robił to elektromechanik, tak, żeby już był miód malyna Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Pomocy, potrzebuje schematu wiązki i podłączenia do ECU na podstawie tego dokumentu, jak ktoś ma jakiekolwiek materiały, które mogłyby pomóc proszę o przesłanie. Z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Co prawda nie mam jeszcze auta, modli się nad nim elektromechanik, natomiast udało mi się sprzedać stare złote OZty, które był prostowane i spawane i za owe pieniądze zakupić czarne felgi marki Brock w niewielkim budżecie, po renowacji, przypominające trochę OEM z WRXa ale z lepszym ET, którego nie zjada nadkole, mianowicie 35. Szerokość 7,5J. Felgi bardzo ładnie się prezentują, jutro jadę do znajomego żeby mi wrzucił opony i wyważył. Muszę ogarnąć nakrętki bo te co mam prezentują się tragicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lelenbp Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Czekam na foto auta w nowych butach :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2021 Czekam i czekam i już straciłem cierpliwość ... Więc razem ze wspólnikiem wzięliśmy Q5. Zrobiłem nim wczoraj 500 km ciągiem. Matko jakie zajefajne auto. Jest to mój debiut automatem i autem tego standardu i szczerze mówiąc jestem zauroczony. Nadal mam w pamięci charakter Subaru, ale to jest moje pierwsze Audi w życiu i mogę szczerze przyznać że jest to bardzo solidna marka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2021 (edytowane) Już końcówka Maja, a u mnie nadal przełomowych wieści. Od miesiąca ponad rozwiązywane są problemy natury elektromechanicznej. Dwa tygodnie przestoju spowodowane tym, że SPEC co miał sterownik u siebie miał ważniejsze zadanie, układanie kostki brukowej koło domu. Od tygodnia nad autem ślęczy po godzinach inny specjalista i póki co nadal nędza. Okazało się, że czujnik położenia wałka rozrządu nie jest jedynym problemem. 8 miesiąc. Z zakładanych 1-2. Edytowane 27 Maja 2021 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pifpaf Opublikowano 1 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2021 Ehhh dopiero dziś tu trafiłem i czytałem w emocjach jak powieść kryminalną. Trzymam kciuki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 W dniu 1.06.2021 o 15:04, Pifpaf napisał: Ehhh dopiero dziś tu trafiłem i czytałem w emocjach jak powieść kryminalną. Trzymam kciuki! Kiedyś może odzyskam, dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 4 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2021 Dzwonił Adam, są na rajdzie na Litwie, ale jutro lub w poniedziałek ma przyjść elektromechanik i dłubać. Ponoć teraz hipoteza jest taka, że podłączone za mało mas, ECU przez to coś tam głupieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Bez zmian, jutro zabieram samochód, wrócę na 4 kołach bo auto odpala i jedzie, ale nie ma mocy, nie wkręca się na obroty. Jestem na etapie rozpaczliwego poszukiwania elektromechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 17 minut temu, Sickness napisał: Bez zmian, jutro zabieram samochód, wrócę na 4 kołach bo auto odpala i jedzie, ale nie ma mocy, nie wkręca się na obroty. Jestem na etapie rozpaczliwego poszukiwania elektromechanika Ważne, że się porusza. Taki problem może wynikać z pierdoly, aby ją znaleźć - jakoś to będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 (edytowane) Mam Q5 to teraz Subaru, mimo że jak je odzyskam to będzie DAILY, to jego brak nie jest aż tak doskwierający. Przestałem podchodzić do tematu emocjonalnie i można w końcu powiedzieć, że nauczyłem się CIERPLIWOŚCI Edytowane 15 Czerwca 2021 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Godzinę temu, Sickness napisał: Mam Q5 to teraz Subaru, mimo że jak je odzyskam to będzie DAILY, to jego brak nie jest aż tak doskwierający. Przestałem podchodzić do tematu emocjonalnie i można w końcu powiedzieć, że nauczyłem się CIERPLIWOŚCI I chwała za to, inaczej to przeprawy przez pot i łzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 (edytowane) Ale ja mam pecha do tego auta, pojechałem dzisiaj na zakład po niego, bo tam gdzie robią wyczerpały im się opcje elektromechaników i muszę szukać na własną rękę. Auto chodzi padacznie, nierówno, szarpie, trzęsie a przy tym zagotowało mi się w połowie trasy, przez korek wysrało połowę płynu chłodniczego, szedłem w upale ruchliwą DK16 2 km po 2x5 L wody zemineralizowanej. Po tym rzygnięciu i uzupełnieniu płynów pojechałem dalej z duszą na ramieniu, nagrzewnica na full i jakoś się doturlałem, w stabilnej temperaturze silnika. Po dojechaniu sprawidziłem poziom płynów, w porządku. Mam nadzieję, że przez to że się zagotował nie walnie mi za jakiś czas uszczelka.... I jeszcze jeden dylemat, mam chłodnicę z wolnossaka. Nie wiem czy nie muszę jej zmienić natychmiast? Edytowane 16 Czerwca 2021 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 6 godzin temu, Sickness napisał: I jeszcze jeden dylemat, mam chłodnicę z wolnossaka. Nie wiem czy nie muszę jej zmienić natychmiast WRX posiada grubsza chłodnicę od N/A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 16 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2021 (edytowane) Dla spokoju można wymienić, chociaż w przypadku GC jak pamiętam to NA a GT nie rózniła się jakoś mocno grubością. Na tej z NA to chłodziłem 1.8T które lekko nie miało i żyło. EJ205 termicznie jest bardzo wdzięcznym motorem. Na plus na pewno dzięki temu podłączysz normalnie chłodzenie, bo teraz masz jakiś trójnik. W GT tak kombinowałem bo mam chłodnice NA ale alu grubą. Podłączyłem jak trzeba i... zagotowałem auto okazało się że w chłodnicy było powietrze i nie miało ujścia (fabrycznie turbo miał króciec do zbiorniczka obok górnego węża z silnika). Po odpowietrzeniu w końcu auto normalnie pracowało, pobrało ponad pół litra płynu więcej. Korek na zbiorniczku jaki masz? żeby się nie okazało, że wsadzili Ci zwykły "jednostronny". PS. aha, zwróć uwagę na wentylatory. w GC wentylatory turbo a ssak się rózniły, nie wiem jak WRX. Chodzi o kształt, wydajność miały tą samą. Edytowane 16 Czerwca 2021 przez 133699 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 W razie wu mam oem chłodnice z Legacy GT 2.5t, leży na półce, oddam po taniości jak spasuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 8 godzin temu, 133699 napisał: Dla spokoju można wymienić, chociaż w przypadku GC jak pamiętam to NA a GT nie rózniła się jakoś mocno grubością. Na tej z NA to chłodziłem 1.8T które lekko nie miało i żyło. EJ205 termicznie jest bardzo wdzięcznym motorem. Na plus na pewno dzięki temu podłączysz normalnie chłodzenie, bo teraz masz jakiś trójnik. W GT tak kombinowałem bo mam chłodnice NA ale alu grubą. Podłączyłem jak trzeba i... zagotowałem auto okazało się że w chłodnicy było powietrze i nie miało ujścia (fabrycznie turbo miał króciec do zbiorniczka obok górnego węża z silnika). Po odpowietrzeniu w końcu auto normalnie pracowało, pobrało ponad pół litra płynu więcej. Korek na zbiorniczku jaki masz? żeby się nie okazało, że wsadzili Ci zwykły "jednostronny". PS. aha, zwróć uwagę na wentylatory. w GC wentylatory turbo a ssak się rózniły, nie wiem jak WRX. Chodzi o kształt, wydajność miały tą samą. No właśnie u mnie ten króciec jest zaślepiony. Po odpowietrzeniu, dosyć dynamicznym jak się okazało, wygląda na to, że wszystko jest ok. Tam gdzie robiłem przeszczep silnika, dostałem info, że po przerobieniu chłodnica da radę, a oszczędność na chłodnicy rzędu 8 stów. Z kolei w Klebarku, gdzie stał teraz, powiedziano mi, że chłodnica powinna być zmieniona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 No to teraz masz coś podobnego co ja, jak gotowałem auto, bo nie odpowietrzał się. Układ do podłączenia po bożemu. korek natychmiast do wymiany. 137 jest jednostronny, nie zasysa płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. 0.9-1.1bar już to robi i taki ma być. 137 jest tylko na chłodnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 4 godziny temu, 133699 napisał: No to teraz masz coś podobnego co ja, jak gotowałem auto, bo nie odpowietrzał się. Układ do podłączenia po bożemu. korek natychmiast do wymiany. 137 jest jednostronny, nie zasysa płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. 0.9-1.1bar już to robi i taki ma być. 137 jest tylko na chłodnice. wyrazy uznania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 6 godzin temu, 133699 napisał: No to teraz masz coś podobnego co ja, jak gotowałem auto, bo nie odpowietrzał się. Układ do podłączenia po bożemu. korek natychmiast do wymiany. 137 jest jednostronny, nie zasysa płynu ze zbiorniczka wyrównawczego. 0.9-1.1bar już to robi i taki ma być. 137 jest tylko na chłodnice. Co kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 17 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2021 (edytowane) Zależy. najlepiej to chłodnice pod turbo. Nie pamietam czy Bug miał chłodnice z korkiem czy nie, blob w górę to na pewno. Tak czy tak, nissens kosztuje z 350-400zl (jakoś tyle ostatnio dawaliśmy do SFa), wytrzyma kilka lat zanim pęknie. Alu 600zl jakoś, w 2.0 nie jest potrzebna. Jak chcesz zostawić obecna i chociaż pojeździć to IMO, podłączyć inaczej węże. Ja to zrobiłem tak: zbiorniczek wyrównawczy metalowy, to co masz zaślepione wpiąłem w odpowietrznik chłodnicy. Korek chłodnicy rozciąłem usuwając mechanizm, pełni funkcje zaślepki. Odpowietrznik od metalowego zbiorniczka trafia do tego plastikowego. korek 137kPa na górze zastępujesz 0.9 bar bądź 1.1 obowiązkowo. 0.9 kupisz w motoryzacyjnym, sporo JDMow ma ten system odpowietrzania. Obydwa będą poprawne generalnie. Ewentualnie przełóż z chłodnicy bo wyglada znajomo. Jak kupisz nową chłodnice to korek 137kpa wędruje na chłodnice, odpowietrznik chłodnicy wtedy trafia do plastikowego zbiornika, zwykle połączony trójnikiem z odpowietrznikiem zbiornika metalowego. Przy nowej chłodnicy trzeba się upewnić jak jest z tymi wentylatorami i pewnie zbiorniczkiem, bo ja nie pamietam. W GT się różniły od ssaka, GD miał chyba forko-podobne. Reasumując najpierw korek i podłączyć to odpowiednio. Jak będziesz chciał jeździć szybciej to upewnić się ile mm jest grubsza seryjna chłodnica z WRX i dopiero wymienić. Edytowane 17 Czerwca 2021 przez 133699 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 (edytowane) Będę jechal w poniedziałek do Mrągowa, auto zostawiam u faceta który robił wiązkę pierwotnie, zajadę też na zakład gdzie robiony był przeszczep zapytam Artura o odpowietrzanie, być może jest coś czego nie wiemy, lub czego nie widać. Tylko auto zagotowała się kiedy ja do niego wsiadłem. W Klebarku gdzie wymieniali mi silnik jeździli nim, grzali, testowali i było ok wszystko z temperaturą... @133699Bug ma chłodnice z korkiem. Edytowane 18 Czerwca 2021 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 nie wpadłeś czasem na pomysł, żeby podjechać w końcu do kogoś, kto ogarnia temat? Kręcisz się w gronie mechaników, z których każdy już dawno wywiesił białą flagę... Strata czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomson0073 Opublikowano 18 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2021 A propo kabelków tak sobie teraz przypomniałem. Znajomy miał w Bugu w WRX identyczną sytuację, kabelki były podpięte OK, ale okazało się, że były zużyte... Może warto pomierzyć opory i dowiesz się czy aby na pewno każda żyła ma ciągłość? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się