ewemarkam Opublikowano 4 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2021 Nic się nie dzieje bo się nie psuje Dziś wymiana oleju wraz z filtrami. Tym razem Motul 5w30, Elf jakoś mi nie siadł. Różnica jest taka że na Elfie alladyn mruga przy odpalaniu i gaśnie po zapaleniu. Motul natomiast gaśnie już przy odpalaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 27 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2021 Dziś przegląd zaliczony bez zająknięcia, wszystko sprawne 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 @ewemarkam, najlepszego 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 @ewemarkam, najlepszego Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Wpadły nowe felgi, a chwilę później też nakrętki. A w międzyczasie przestała działać wycieraczka z tyłu :/ Forester nie pozwala mi się nudzić 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 23 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2021 6 minut temu, ewemarkam napisał: Forester nie pozwala mi się nudzić I to jest chyba kluczowa różnica między używanym, a nowym. Przy nowym tak rozgrzebywać co kolwiek to szkoda, a przy używanym to banan na japie, bo samemu można coś ogarnąć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 21 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2021 Kolejny update.Wymiana nagrzewnicy, czuć było płyn na ciepłym nawiwie. Oraz znikło bulgotanie podczas pierwszych metrów na zimnym. Ostatnia usterka po poprzednim właścicielu została wreszcie usunięta . 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 8 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2021 Mała sesja po myciu i woskowaniu. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 Wpadł dziś daszek do radia. Własnej roboty. 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Runner Opublikowano 11 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 Dobrze wygląda i spójnie z kanciastym wnętrzem SF - flokowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 Dobrze wygląda i spójnie z kanciastym wnętrzem SF - flokowany? Dzięki. Tak, flokowany.Zastanawiam się jeszcze co zrobić z dolnym radiem. Chyba wywalę i wstawię półeczkę, albo puszczę przez nie dźwięk po prostu. W każdym razie chyba oddam jeszcze do flokowania ta ramkę na około nawiewów. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 11 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 W środku tego daszka zrobiłeś punkty montażowe dla radia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 W środku tego daszka zrobiłeś punkty montażowe dla radia? Siedzi na zatrzaskach, mocno stabilnie, nie wypadanie. Schowek jest normalnie przykręcony na dwóch śrubkach jeszcze, ale po ich odkręceniu aby to wyjąć to trzeba się i tak siłować. Są zatrzaski na zewnątrz na wysokości nawiewów. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2021 Mały update. Jadąc na wakacje zaczał się przegrzewać, nie wchodzę w szczególy. Jakoś wróciliśmy z nad morza. Na miejscu diagnoza aby w 100% potwierdzić... UPG. Silnik już prawie mam, znajomy musi go wytargać z samochodu, uszczelniacze zamówiłem, dostanie nowy rozrząd jeszcze, no i olej świeży. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 1 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2021 Kiepski temat, o ile pamiętam zmieniałeś już UPG w tym silniku wcale nie tak dawno. Albo pękła głowica albo był jakiś błąd podczas składania. Tak czy siak, łączę się w bólu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 1 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2021 (edytowane) Tak robiłem UPG, na przełomie 2019/20. Ale myślę że winny był korek nie OEM. Przed wyjazdem sprawdzałem i chłodnica była pełna. Musiał źle usiąść na miejsce, dziwna podkładkę tam miał. OEM takiej nie ma. Przy którymś tankowaniu i postoju musiał zaciągnąć powietrze i tak parę razy. Za późno widocznie zauważyłem że wskazówka poszybowała do góry, korek był, lekkie zamieszanie na drodze i wystarczy. Mam nauczkę. Edytowane 1 Lipca 2021 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 3 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Na moje błąd w montażu. W ssaku ten silnik może się gotować (zauważyłbyś zresztą wcześniej) i to UPG nadal nie pada tak szybko. Na pewno leci szybko jak głowice były krzywe i ktoś ich nie planował. A drobne nieszczelności to prawie każdy tutaj ma na korku tylko nawet o tym nie wie. W forku mam nieszczelność na tyle, że ubywa płynu i nadal nie da się go zapowietrzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Na moje błąd w montażu. W ssaku ten silnik może się gotować (zauważyłbyś zresztą wcześniej) i to UPG nadal nie pada tak szybko. Na pewno leci szybko jak głowice były krzywe i ktoś ich nie planował. A drobne nieszczelności to prawie każdy tutaj ma na korku tylko nawet o tym nie wie. W forku mam nieszczelność na tyle, że ubywa płynu i nadal nie da się go zapowietrzyć. Blok był sprawdzony liniałem, głowice oddałem do regeneracji. Powierzchnia, prowadnice, gniazda, uszczelniacze, szczelność na gorąco, robione w renomowanym warsztacie. Jedynie może to że uszczelka była Victor-reinz. Bo za OEM jedna ASO zaśpiewało mi 350 PLN. Nie robiłem tego sam, tylko z doświadczonym mechanikiem. Ale może jakiś błąd ludzki.@Max 84 miał podobną sytuację. Korek też podejrzewam, niżej zdjęcie. Po lewej zamiennik colorstat po prawej OEM. Zamiennik ma przesunięta uszczelkę i podkładkę pod sprężyna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 3 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Kurka wodna, uszczelka pod głowice tylko oem, zbyt poważny temat by iść w zamienniki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Teraz to już też wiem.Cena mnie zabiła, nie powiem. 700 PLN za dwie uszczelki to lekka przesada. Może bym gdzieś znalazł taniej. A jeszcze jedna sprawa, w forku od znajomego też teraz strzeliło UPG. Ma samochód 4-5 lat. Ten sam rocznik i silnik, tylko skrzynia reczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 3 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Uszczelka OEM to koszt 175zł na subaraku. Ostatnio kupowałem. W sumie to reinz nie jest zły, do turboBMW wkładają ciągiem i śmiga. Jednak subaru rządzi się swoimi prawami. Fakt faktem to NA AT a nie turbo znajomy kiedyś do dziadka 2.2 wsadził jakąś najtańszą Ajuse totalnie na pałę - zdjął głowice na aucie, założył jak były (bez planowania!) i założył na sztukę. Zrobiło bodajże 25kkm czy 30kkm (pierwotnie miało dojechać do domu czyli zrobić 400km ) zanim padło kolejne UPG. W tym czasie już dawno czekał złożony wyremontowany blok. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 3 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Gdyby z korkami byłoby coś nie tak, najpierw wyrzucało by płyn i zauważyłbyś to prędzej czy później. Niema opcji że wszystko jest ok a jednak auto łapie po 100c+ ciągiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Wyrzucało, bo dolałem ponad 2 litry na miejscu jak dojechałem. Ale jak to zobaczysz w trasie i postojach które trwają tyle co tankowanie. Nie zaglądałem do zbiornika wyrównawczego. Nie czuć było płynu.Rano przed wyjazdem przegoniłem go po ekspresie, z podpiętym interfejsem, chciałem jeszcze korty podglądnąć przed wyjazdem. Wróciłem, jak ostygł to wciągnął płyn ze zbiornika i w chłodnicy było pod korek płynu. Może jak zakręciłem korek źle usiadł. Może jakbym dolał płynu gdy wskazówka poszła do góry to by się skończyło tylko na wymianie korka. I silnik by przeżył. Nie wiem. Zachowałem się nieodpowiedzialnie ale gdy poszybowała do góry wskazówka to ruszyłem i zaczęła spadać. Więc myślałem że jakoś to będzie. No i nie było, shame on me.Teraz trzeba piec wymienić i znów cieszyć się sprawnym samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 3 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Z zamiennikiem uszczelek nie ma co demonizować, szczególnie w tak wyśrubowanej jednostce jak ssak 2.0 sohc Tam idą jeszcze te grube "kompozytowe" wynalazki z grafitem? One nawet na lekko krzywym bloku/głowicy sporo pojeżdżą w niewysilonym silniku, co innego metalowe. Przeważnie historie typu "nagrzewnica, chłodnica, korek, itp." kończą się finalnie "subaru wywaliło uszczelkę!" ale skutek rzadko jest bezpośrednią przyczyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2021 Taka była wsadzona.https://allegro.pl/oferta/uszczelka-glowicy-subaru-forester-impreza-legacy-6696610176 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się