Jump to content
Dominik Myszkowski

Kilka pytań

Recommended Posts

Cześć, mam kilka pytań początkującego. Wczoraj kupiłem Outback 2.5 wolnossący benzyna 2002r.

1.Czy ten interfejs diagnostyczny (na OBDII) bedzie pasowal? Świeci mi sie check engine, ale silnik chodzi bardzo fajnie. Natomiast jakas rolka jakby sie slizgala czasem (na sluch)

Interfejs

 

2. Musze zmienic hamulce. Jakiej firmy polecacie klocki i tarcze?

 

3. Gumy tez do wyrzucenia - jakie mozecie polecic? Standardowo jest 225/60R16. Chyba bralbym calosezonowe.

20200209_154809.thumb.jpg.8a7ad9cff667cd7c0356dc252e3f6bba.jpg

4. Gdzie moge dostac zaślepkę od wewnetrznej strony klapy? Ta podluzna czesc zakrywajaca mechanizm otwierania bagaznika, itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Dominik Myszkowski napisał:

1.Czy ten interfejs diagnostyczny (na OBDII) bedzie pasowal? Świeci mi sie check engine, ale silnik chodzi bardzo fajnie. Natomiast jakas rolka jakby sie slizgala czasem (na sluch)

Interfejs

Ja używam zwykłego OBD2 na BT, bez problemu powinieneś się połączyć i sprawdzić błędy. Co do rolki, najlepiej zobaczyć która, i wymienić. 
 

3 godziny temu, Dominik Myszkowski napisał:

2. Musze zmienic hamulce. Jakiej firmy polecacie klocki i tarcze?

 

W poprzednim Legasiu jeździłem na różnych zestawach, ale bardzo sobie chwaliłem tarcze gładkie Brembo i klocki TRW. Nie warto bawić się w te tanie nacinane, nawiercane, bo prędzej czy później pękają. 
 

3 godziny temu, Dominik Myszkowski napisał:

3. Gumy tez do wyrzucenia - jakie mozecie polecic? Standardowo jest 225/60R16. Chyba bralbym calosezonowe.

 

Co do wielosezonowych nie wypowiem się, mam komplet lato / zima. 
 

3 godziny temu, Dominik Myszkowski napisał:

4. Gdzie moge dostac zaślepkę od wewnetrznej strony klapy? Ta podluzna czesc zakrywajaca mechanizm otwierania bagaznika, itd.

ASO - wbrew pozorom, może się okazać, że kupisz taniej niż na "aledrogo". 

Edited by thomson0073
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

W papierach ma 215/60r16.

Ale wielu jeździ na większych, ja też.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tymi wielosezonami bym uważał miałem pirelli nowe i były głośne co dodatkowo w aucie które jest słabo wygłuszone (forester) robiło jazdę męcząca poza tym dawały rade bdb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W forku mam całoroczne Nokiany all weather, obecnie skandynawowie mają w ofercie model weatherproof. Poszedłem tą drogą ze względu na to iż sporo jeżdżę drogami nieutwardzonymi, a wielosezonówki mają bieżnik bardziej agresywny niż typowo letnie. Na czarnym suchym czy mokrym jedzie to bardzo dobrze, lepiej od letnich jakie wcześniej miałem. Zimą, jak śnieg jeszcze padał, też bardzo dobrze - w końcu Nokian.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...