Jump to content

Dominik Myszkowski

Nowy
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Dobry

About Dominik Myszkowski

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Józefów k/Warszawy
  • Auto
    Subaru Outback 2.5 benzyna 2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzieki za podzielenie się, wyglada na to ze jest jeszcze gorzej niż myślałem Niesamowite że żaden producent zamienników nie wpadł na pomysł produkcji tych blend - przecież to żyła złota by była. W takim razie pozostaje plan B (bardziej ekologiczny) - znalazłem kilka warsztatów, które specjalizują się w naprawie i rekonstrukcji elementów plastikowych karoserii - pojadę i się dowiem, na pewno będzie łatwiej i taniej niż nowa blenda. Moja nie jest w tragicznym stanie, ale ma pęknięcie z góry na doł na samym środku - woda się przez nią dostaje do świateł (ale nie leci do bagażnika). Dodatkowo brakuje kawałka uszczelki gumowej. Dam znać jak już coś z tym zrobie.
  2. Już mam - moze sie komuś przyda - wymiana mega prosta. Osłonę plastikową reflektora trzeba wykręcić ręcznie, niepotrzebne żadne narzędzia. Następnie zwolnić metalowa blokade górnej żarówki i przepiąć kabelki. Nie trzeba odkręcać żadnych dodatkowych elementów.
  3. Pytanie początkującego: Czy duzo jest roboty z wymianą żarówki światła mijania? Outback 2002 2.5. Jaki model żarówki? Czy dostanę taką na stacji benzynowej czy trzeba szukać po necie? Dzieki Przy okazji pytanie: Gdzie można dostać blendę tylnej klapy bagażnika?? Szukałem już wszędzie, znalazłem tylko 2 uszkodzone mocniej niż moja. Czy jest możliwość kupienia nie uszkodzonej lub nowej??? Gdzie szukać? To samo pytanie do osłony wewnętrznej klapy - ta cześć ktora zakrywa mechanizm otwierania i żarówki od środka.
  4. Po wymianie termostatu i drugiej sondy lambda spalanie wrocilo do normy (czyli 9-12)
  5. Termostat wymieniony, chłodzi teraz prawidlowo, wiatraki tez zaczely sie wlqczac. Dzieki za podpowiedzi!
  6. Dochodzi do polowy normalnie mniej wiecej, potem po jakis 5-10km rosnie bardzo szybko do konca, staje, ostudze 5 min i znowu mozna przejechac z 4-5km. Do polowy rosnie w normalnym tempie, jak wczesniej. Mam wrazenie jakby plyn chlodzacy w ogole nie krazyl mimo temperatury przy ktorej juz dawno powinien sie wlaczyc obieg
  7. No to mi sie wydaje najbardziej prawdopodobne na razie. Dzieki i dam znac niebawem
  8. Pod korek plynu i w zbiorczym tez full. Plyn ladny, bez spalin i bąbli. Po olejowym nie ma masła
  9. Dzieki koziolek. Wlasnie tego mi bylo trzeba. Jade jutro do lokalnego mechanika (zakladam ze przy czyms prostym nie bedzie potrzebny specjalista Subaru). Sprawdze to co moge sam i dam mu jakies sugestie.
  10. Upg byla wymieniana z pelnym planowaniem glowicy, szlifowaniem zaworow, nawet wymiana pierscieni. Wymieniona na lepsza, wzmacniana. Dla mnie kluczowa rzecza jest ze nie ma obiegu chlodziwa - gorna rura chlodnicy goraca, dolna zimna plus nie wlaczaja sie wiatraki. Tak jakby komputer "myslal" ze silnik jest zimny. Wyglada mi na termostat lub pompe wody ewentualnie
  11. Bo jestem teraz 400km od niego, a takie czasy, ze przemieszczanie nie jest wskazane
  12. Subcar Tyski. Nie wiem czy odpowietrzony, ale jesli tak sie robi standardowo to mysle ze tak. Poza tym zaczelo sie jakies 1000km po wymianie
  13. Mam taki objaw - po przejechanym dosc krotkim odcinku przegrzewa sie silnik, wskazowka idzie na sama gore, musze wylaczyc i odczekac kilka minut. Nie wlaczaja sie w ogole wentylatory - chlodnica goraca, gorna rura chlodnicy goraca i nadęta, dolna zimna zupelnie. Wyglada mi to na termostat, ale moze wentylatory, lub pompa wody? Samochod jest po swiezej wymianie upg (1000km).
  14. Przecież nic nie ogłaszałem na tym forum (tym bardziej swoich usług), to była żartobliwa wypowiedź, żeby się zorientować ile mechanicy mogą wziąć za taką robotę, a nie licytacja. Nie widzę tu złamania żadnego punktu regulaminu który dokładnie przeczytałem. Dziekuje za sugestie, sprawdze to. Czujnik temperatury raczej nie, bo w kokpicie wskazuje normalnie połowę po rozgrzaniu. Czy czujnik spalania stukowego też może mieć na to wpływ?
  15. Ponieważ oryginalny temat (https://forum.subaru.pl/topic/108316-wymiana-upg-w-okolicach-wawy-obk-ii/) został przez kogoś zamknięty bez podania przyczyny, a kilka osób pytało jak się historia skończyła, to nie mam wyjścia innego niż założyć drugi wątek. Nie zauważyłem wpisów, bo wyłączyły mi się powiadomienia. Remont udany, wymienione pierścienie, obrobiona głowica i gniazda zaworowe, wymienione uszczelki - 3600. Do tego wymienione oleje wszędzie plus hamulce - tarcze i klocki (w koncu samochod hamuje), oslona przegubu, filtr kabinowy (ktorego nie bylo) plus kilka innych szczegolow. Razem 5200. Wymieniłem też sonde lambde drugą (blad komputera). Nic nie cieknie, ogólnie ładnie chodzi, mam tylko jedno zastrzeżenie - ale mam wrażenie że to samo było przed wymianą uszczelki. Mianowicie auto pali więcej niż powinno (ok 16-17 w trasie) i moc nie taka jak bym sobie wyobrażał z 156KM, zwłaszcza na niższych obrotach. Na silnik już raczej zrzucić nie mogę, mam wrażenie że za dużo paliwa podaje i trochę się nim dławi. Jak wciskam gaz, to najlepiej zdecydowanie ciągnie, gdy ledwo wcisne, jak dociskam do dechy, nie czuć kopa (jakby zbyt duzo paliwa bylo w mieszance). Wymiana drugiej lambdy nic nie zmieniła (prócz kontrolki). Macie jakiś pomysł od czego zacząć? Czytałem o czujniku spalania stukowego, może regulacja zaworów (choć ta była teoretycznie zrobiona przy wymianie uszczelki), jeden mechanik mi tez proponował wymiane pierwszej lambdy, mimo ze komputer nie daje bledu. @tasiorr1 @Qubu666-Baja @Przemek Chudzik
×
×
  • Create New...