Skocz do zawartości

Subarowa choroba postępuje


rosaskc

Rekomendowane odpowiedzi

25 minut temu, rosaskc napisał:

No, teraz już jest porządek.

 

Papa, kombiaczku. Dobry był z Ciebie dawca.

 

IMG_20210718_142306__01.jpg.02891715a64d07dbae6c7ab3f19fadf9.jpg

Gud baj maj lof gud baj!!!!!:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Pan Dziedzic napisał:

@Oktanwziął na plac ? :D 

Jak Rosiu z Żetonem dopadli się do tego nadwozia to uwierz, że tam już nie było nic dobrego do wyjęcia i użycia:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Oktan napisał:

Jak Rosiu z Żetonem dopadli się do tego nadwozia to uwierz, że tam już nie było nic dobrego do wyjęcia i użycia:lol:

 

Nieprawda. Kupiec oglądał auto jakieś 20 sekund. Interesowała go grodź, pas przedni, mechanizm wycieraczek i przednia szyba. Osobno by wszystko kupił za dwa razy tyle, co wziął auto. Do tego gratis dostał sporo rzeczy, które może spieniężyć - zawieszenie z GT, drzwi, boczki, tylną kanapę, milion plastików wnętrza, tylne hamulce, instalację LPG, itp, itd.

Ile z tych rzeczy się do czegokolwiek nadawało, to powinieneś wiedzieć najlepiej, bo to Ty serwisowałeś kombiaka zanim do mnie trafił :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, ja go naprawiłem, Michał go popsuł, a Ty go unicestwiłeś ;)

Dobra baza to była :)

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Człowiek jedno auto rozłożył i złożył od A do Z, a prawie o drugim zapomniał.

 

Dzielny Forester przy przebiegu 234 tysięcy kilometrów trafił na serwis olejowy (Motul 5w40 jak zwykle) z filtrami (tymi od LPG również). Oprócz tego potrzebna była wymiana przegubu zewnętrznego z lewego przodu oraz uszczelnienie termostatu, gdyż płyn chłodniczy uciekał po kropelce.

Tak to jeździ i służy :)

  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest za to tysiąc innych filmów, gdzie bardzo je chwalą. Poza tym, miałem już kilka Michałków i złego słowa nie mogę o nich powiedzieć. Co innego o Pirelli... @radzio ostatnio polecał Bridgestone Potenza Sport, ale nie miałem okazji na Bridgestone jeździć. Jest na nie promka na intercars i można kupić komplet o stówę taniej niż Michelin.

W każdym razie nie zamierzam upalać kupetki na torze, więc do daily będzie więcej niż wystarczająco.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, rosaskc napisał:

Przyszło ogumienie dla kupetki.

 

IMG_20210803_090007__02.thumb.jpg.6e690a22638d7721c9aecf29c1f59a4e.jpg

Czyli wziąłeś wariant tańszy, ale bardziej eko, bo są jeszcze bardziej przyczepne z oporem toczenia E zamiast C

Ogólnie bardzo fajna opona, miałem, jeździłem. Lecz na przebiegi jakie robimy naszymi 'drugimi' autami to ona sparcieje zanim ją zjeździsz, bardzo mało schodzą te opony, są doskonałe jak ktoś robi mega przebiegi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, JobForACowboy napisał:

No właśnie do daily pono Bridgesy lepsze.

nie do końca, bricz w niektórych wzorach bieżnika po pewnym przebiegu zaczyna być głośny,  tak jak michał PSS którego też miałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, rosaskc napisał:

W każdym razie nie zamierzam upalać kupetki na torze, więc do daily będzie więcej niż wystarczająco.

Dokładnie druga część zdania jest esencją tej opony, a nawet na lekki trackday się nadaje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, rosaskc napisał:

@radzio ostatnio polecał Bridgestone Potenza Sport,

A to nie był trochę materiał sposorwany/współpraca z marką ;)

 

4 minuty temu, JobForACowboy napisał:

od nich z 3 odcinków więcej jak z programów moto w TV przez całe życie

Tu to się zgadzam w pełni, w programach moto mówi się o pojemności bagażnika i nowej wersji adaptacyjnych laserowych świateł stop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Oktan napisał:

Czyli wziąłeś wariant tańszy, ale bardziej eko, bo są jeszcze bardziej przyczepne z oporem toczenia E zamiast C

Ogólnie bardzo fajna opona, miałem, jeździłem. Lecz na przebiegi jakie robimy naszymi 'drugimi' autami to ona sparcieje zanim ją zjeździsz, bardzo mało schodzą te opony, są doskonałe jak ktoś robi mega przebiegi :)

 

To Bridgestone był tańszy. O tym, że są głośniejsze też czytałem, więc padło na Michelin.

Nie zamierzam upalać, ale to nie znaczy, że będę mało jeździć ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, JobForACowboy napisał:

A ponoć bardzo dobre są jeszcze Toyo R1R.
Tylko w pl o nich mało.

Za dużo gadasz o tym co piszą  w necie.. do czego są dobre? raczej nie na daily. Ta opona nie nadaje się do tego, fakt trzyma fajnie ale znika w oczach , i na wodę taka sobie.. aha i to semi slick więc ma startowo 6mm bieżnika a nie 8 ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za dużo gadasz o tym co piszą  w necie.. do czego są dobre? raczej nie na daily. Ta opona nie nadaje się do tego, fakt trzyma fajnie ale znika w oczach , i na wodę taka sobie.. aha i to semi slick więc ma startowo 6mm bieżnika a nie 8
Nie, to akurat info z autopsji. W weekend rozmawiałem z kolesiem. Taki jak ty w sumie. Tanio kupuje, drutuje i do ludzi
Mówi, że na codzień do łykania zakrętów na lepszej nie jeździł.
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, JobForACowboy napisał:

Taki jak ty w sumie. Tanio kupuje, drutuje i do ludzi emoji6.png

Grabisz sobie, czekaj czekaj, trafi koza do woza :D

Swoją drogą to co ja @Żeton jestem? :P :biglol:

3 minuty temu, JobForACowboy napisał:

Mówi, że na codzień do łykania zakrętów na lepszej nie jeździł.

To mało zakrętów w życiu połknął :)

Edytowane przez Oktan
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

R1R to stara konstrukcja semislicka, która była popularna w KJSach jak nie było dobrych nalewek a ktoś nie miał kasy na porządną rajdową oponę na mokre. Do daily się kompletnie nie nadaje bo schodzi w oczach, a na suchym słabiej klei niż obecne topowe drogowe opony.

Edytowane przez skwaro
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




To mało zakrętów w życiu połknął


No nie wiem, ale na placu stoi ze 30 Subaru i samymi estiajami jeździ od nie wiem kiedy...

Nie obrażaj się za druciarza
Zadzwonię, pogadamy, uspokoisz się chociaż...

Aha, ja nikomu nic nie wciskam. Dzielę się opiniami innych, także ten, ja jestem neutralny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, skwaro napisał:

R1R to stara konstrukcja semislicka, która była popularna w KJSach jak nie było dobrych nalewek a ktoś nie miał kasy na porządną rajdową oponę na mokre. Do daily się kompletnie nie nadaje bo schodzi w oczach, a na suchym słabiej klei niż obecne topowe drogowe opony.

tak jest, ona była dobra 10+ lat temu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...