antoni49 Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Mam subaru imprezę z silnikiem 1.5 105KM 77 KW DOHC wtrysk MPI czy regulacja jest na śrubowa na płytki czy szklanki .Z góry dziękuję za opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Szklanki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Foto Opublikowano 24 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2019 Ojej po co powstało coś takiego jak 1.5 DOHC ? ;-) 2.0 wolnossące DOHC to rozumiem, ale 1.5? To komplikuje tylko sytuację. Jakie masz tam spalanie, bo może to jest atut? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fphwaldi Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 (edytowane) W moim starym 1,5 spalanie 12,5 litra ale kręcę do 7 tys, nowa impreza 2013 silnik 2,0 tylko 8,5 litra. U góry napisane kręcę do 7tys owszem 6 litrów/100 km też spali ale przy prędkości stałej 70 km/h ale tak się nie da jeździć na autostradzie i żadna frajda z jazdy. Edytowane 5 Stycznia 2020 przez fphwaldi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian Foto Opublikowano 26 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2019 13 minut temu, fphwaldi napisał: W moim starym 1,5 spalanie 12,5 litra ale kręcę do 7 tys, nowa impreza 2013 silnik 2,0 tylko 8,5 litra. Czyli spalanie gorsze niż w moim 1.6 SOHC a tam też obroty czasami wpadają. Ostatnio bawiłem się w eco driving, to wyszło gorzej niż jak normalnie jeździłem. Albo dziura w baku, albo coś jest nie tak :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janu23 Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Jakieś bajki, moje 1.5 pali 10 l lpg/100 km w zasadzie jakbym nie jezdzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 31 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2019 Każdemu pali tyle ile "wleje". Dużo zależy od wielkości miasta, tras którymi się ktos porusza, godzin w których jeździ. Ja wracając 4 km o 14:00 w tygodniu, czasem jadę 10 minut a czasem nawet 25. Wszystko zależy od tego. I Forek pali mi od 10-16 litrów LPG w mieście. A swoją drogą Impreza z 1.5 jest atrakcyjna cenowo. Dlatego ludzie co chwila o nią pytają. Kolega mieszkał kiedyś na "wiosce" miał golfa 3 GTI i zdziwiony był jak taki samochód może palić w mieście 12-15 litrów PB. Bo jemu nie wciągnal więcej jak 10. Do momentu jak wybrał się w okresie przed świątecznym na zakupy do "miasta". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoni49 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 Mój też w jeżdzie mieszanej spala 10,2 ale na trasie przy szybkości 120-135km około 7,5 do 8l LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoni49 Opublikowano 1 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 pytałem ostatnio będąc w serwisie subaru w B-stoku o sposobie regulacji zaworów to odpowiedzieli że śrubowy w silniku EL 154 mechanicy stwierdzili że jest okej i przyjechać po przejechaniu 40tys.km o ile nie będzie jakichś niepokojących objawów typu nierówna praca i.t.p.samochód byl sprowadzony z Włoch z ksążko serwisowo tym samochodem jezdził syn właściciela dla którego odkupił go ze swej firmy ,w niecałe trzy lata przejechał około 135tys km a ojciec do marca 2019 65tys km podwoziw zabezpieczyłem ale było w idealnym stanie jak stwierdził który wykonał konserwację jedynie na prawym przednim błotniku na styku ze zderzakiem pojawiła sie rdza ,kielichy o których piszą internauci żeby zwracać uwagę sa koej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 1 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2020 3 godziny temu, antoni49 napisał: pytałem ostatnio będąc w serwisie subaru w B-stoku o sposobie regulacji zaworów to odpowiedzieli że śrubowy w silniku EL 154 Ciekawa teoria, jakkolwiek ją rozumieć W sumie odkręca się śruby żeby mieć dostęp do szklanek, więc raczej kompetentnie odpowiedzieli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fphwaldi Opublikowano 5 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2020 Jeśli wykonałeś już regulację zaworów to napisz czy musiałeś opuścić silnik ze względu na brak dostępu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoni49 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 W dniu 5.01.2020 o 11:46, fphwaldi napisał: Jeśli wykonałeś już regulację zaworów to napisz czy musiałeś opuścić silnik ze względu na brak dostępu ? byłem w serwisie i mam się zgłosić po przejechaniu 40tys.km na kolejny przegląd stwierdzili że niema potrzeby regulacji ,czy zachodzi potrzeba wyjmowania silnika ,o ile jest śrubowy to nie ,więcej informacji nie udzielili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 10 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2020 Godzinę temu, antoni49 napisał: byłem w serwisie i mam się zgłosić po przejechaniu 40tys.km na kolejny przegląd stwierdzili że niema potrzeby regulacji ,czy zachodzi potrzeba wyjmowania silnika ,o ile jest śrubowy to nie ,więcej informacji nie udzielili Czyli Ci nie sprawdził luzów, skoro nie udzielił odpowiedzi czy trzeba silnik wyjmować. Ciekawe po czym facet stwierdził że luzy są ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janu23 Opublikowano 23 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Ja sie nie znam ale moje grube łapy bez problemu mieszcza sie zeby sprawdzic luzy zaworowe (były ok) wiec do ewentualnej wymiany szklanki tez silnika nie trzeba opuszczać itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoni49 Opublikowano 24 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 mam problem z ustaleniem sposobu regulacji zaworów w tym typie silnika , w serwisie nie udzielili mnie tej informacji lecz zapraszali na przyjazd do nich to oni wyregulują i po problemie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 24 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 (edytowane) A nie pomyliła Ci się moc silnika? Poza tym jeśli nie zmieniłeś samochodu to już o to pytałeś. Po co zakładasz kolejny temat? Jeśli to faktycznie 1.5 to wg tego niżej masz szklanki: http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g12/type_3/engine/valve_mechanism/illustration_1/ Edytowane 24 Maja 2020 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antoni49 Opublikowano 15 Września 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 W dniu 5.01.2020 o 11:46, fphwaldi napisał: Jeśli wykonałeś już regulację zaworów to napisz czy musiałeś opuścić silnik ze względu na brak dostępu ? wykonałem regulacja poprzez szklanki ,do sprawdzenia luzów nie zachodzi potrzeba wyciągania silnika ,natomiast do regulacji tak. Przy okazji wymieniłem sprzęgło oraz uszczelniacze zaworów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się