Krzysztof Złydaszyk Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Witam chce kupić Forestera drugiej generacji silnik 2.5 litra 230 koni z automatem mam pytanie który rocznik szukać, czy są jakieś różnice w silnikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 230KM było tylko w polifcie, wszystkie roczniki polifta miały taki sam silnik. W przedlifcie było 211KM i tam jest trochę inny i trochę lepszy silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DON Pietro Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 (edytowane) przedlift TO RULE Edytowane 6 Października 2019 przez DON Pietro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Złydaszyk Opublikowano 6 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 26 minut temu, skwaro napisał: 230KM było tylko w polifcie, wszystkie roczniki polifta miały taki sam silnik. W przedlifcie było 211KM i tam jest trochę inny i trochę lepszy silnik. Na jakie elementy zwracać uwagę i co dobrze skontrolować przy zakupie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 6 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Na jakie elementy zwracać uwagę i co dobrze skontrolować przy zakupie? Sprawdź rdzę.-progi-nadkola, jeżeli na nadkolach są takie plastikowe ranty to je zdejmij-czy nie wychodzi przy wlewie paliwa-kielichy, te z tyłu lubią zgnićTo takie newralgiczne miejsca. Oczywiście też dobrze przyjrzeć się całemu podwoziu w jakim jest stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Złydaszyk Opublikowano 6 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 8 minut temu, LosioDriver napisał: Sprawdź rdzę. -progi -nadkola, jeżeli na nadkolach są takie plastikowe ranty to je zdejmij -czy nie wychodzi przy wlewie paliwa -kielichy, te z tyłu lubią zgnić To takie newralgiczne miejsca. Oczywiście też dobrze przyjrzeć się całemu podwoziu w jakim jest stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Złydaszyk Opublikowano 6 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2019 Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rydzada Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) W dniu 6.10.2019 o 13:30, Krzysztof Złydaszyk napisał: Dzięki Przemyśl poważnie wersję 2,0XT 177 KM, najlepiej już po remoncie silnika (panewek), którą to wersję można fajnie zmodyfikować i chipować za rozsądne pieniądze, dochodząc bezpiecznie do ładnych mocy. Kupno 2,5XT 230KM, zwłaszcza o wątpliwym pochodzeniu to proszenie się o kłopoty. Edytowane 9 Października 2019 przez rydzada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 Przemyśl poważnie wersję 2,0XT 177 KM, najlepiej już po remoncie silnika (panewek), którą to wersję można fajnie zmodyfikować i chipować za rozsądne pieniądze, dochodząc bezpiecznie do ładnych mocy. Kupno 2,5XT 230KM, zwłaszcza o wątpliwym pochodzeniu to proszenie się o kłopoty. Tak samo jak kupno 2.0XT o wątpliwym pochodzeniu. I takie zmodzone 2.0XT będzie mieć odrobinę więcej mocy niż seria 2.5XT, o momencie nie będę nawet wspominał 2.5XT też się da fajnie zmodyfikować, za praktycznie takie same pieniądze, a nawet odrobinę mniejsze, bo koszt remontu panewek w 2.0XT zazwyczaj jest wyższy niż koszt naprawy UPG w 2.5XT, i do ok. 260-270KM co jest granicą w 2.0XT, powyżej której trzeba grubo modzić, w 2.5XT wystarczy zrobić wydech i remap Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) 5 godzin temu, skwaro napisał: Tak samo jak kupno 2.0XT o wątpliwym pochodzeniu. I takie zmodzone 2.0XT będzie mieć odrobinę więcej mocy niż seria 2.5XT, o momencie nie będę nawet wspominał 2.5XT też się da fajnie zmodyfikować, za praktycznie takie same pieniądze, a nawet odrobinę mniejsze, bo koszt remontu panewek w 2.0XT zazwyczaj jest wyższy niż koszt naprawy UPG w 2.5XT, i do ok. 260-270KM co jest granicą w 2.0XT, powyżej której trzeba grubo modzić, w 2.5XT wystarczy zrobić wydech i remap W 2.5 xt od tematu panewek też niestety nie uciekniemy... pamietajmy, ze 2.5 xt to rozwiercone 2.0 xt Edytowane 9 Października 2019 przez Gacu Gac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 9 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2019 W 2.5 xt od tematu panewek też niestety nie uciekniemy... pamietajmy, ze 2.5 xt to rozwiercone 2.0 xt I tak i nie, panewki w EJ25 są znacznie rzadszym problemem niż w Ej20. Mam pokazać jak wyglądają moje stare panewki po przebiegu 240kkm? Nadal bez problemu trzymają tolerancje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 No ale już na przykład pękające tłoki, słabe pierścienie to bardziej domena 2.5 xt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 No ale już na przykład pękające tłoki, słabe pierścienie to bardziej domena 2.5 xt... 2.0XT zazwyczaj nie jest modzone do mocy, przy których ten problem się pojawia (300KM+). A jak już jest modzone to w nich ten problem też występuje, dlatego wszyscy przy remoncie zakładają mocniejsze tłoki HBR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gacu Gac Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Ja piszę o problemach występujących w tych silnikach przy seryjnym set-upie. Zachowanie przy modach i możliwe do uzyskania przyrosty mocy to zupełnie inna bajka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Ja piszę o problemach występujących w tych silnikach przy seryjnym set-upie. Zachowanie przy modach i możliwe do uzyskania przyrosty mocy to zupełnie inna bajka:) W seryjnych silnikach w foresterach 2.5XT pękające tłoki są rzadkością. Chyba że ktoś upala na torze bez poprawy chłodzenia silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BazaN Opublikowano 10 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2019 Każdy chwali swoje więc widzisz, że forek to fajne auto. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się