Jump to content

Projekt


Krzysztof Złydaszyk
 Share

Recommended Posts

230KM było tylko w polifcie, wszystkie roczniki polifta miały taki sam silnik. W przedlifcie było 211KM i tam jest trochę inny i trochę lepszy silnik.

Link to comment
Share on other sites

Na jakie elementy zwracać uwagę i co dobrze skontrolować przy zakupie? 
Sprawdź rdzę.
-progi
-nadkola, jeżeli na nadkolach są takie plastikowe ranty to je zdejmij
-czy nie wychodzi przy wlewie paliwa
-kielichy, te z tyłu lubią zgnić

To takie newralgiczne miejsca. Oczywiście też dobrze przyjrzeć się całemu podwoziu w jakim jest stanie.
Link to comment
Share on other sites

W dniu 6.10.2019 o 13:30, Krzysztof Złydaszyk napisał:

Dzięki 

Przemyśl poważnie wersję 2,0XT 177 KM, najlepiej już po remoncie silnika (panewek), którą to wersję można fajnie zmodyfikować i chipować za rozsądne pieniądze, dochodząc bezpiecznie do ładnych mocy. Kupno 2,5XT 230KM, zwłaszcza o wątpliwym pochodzeniu to proszenie się o kłopoty.

Edited by rydzada
Link to comment
Share on other sites



Przemyśl poważnie wersję 2,0XT 177 KM, najlepiej już po remoncie silnika (panewek), którą to wersję można fajnie zmodyfikować i chipować za rozsądne pieniądze, dochodząc bezpiecznie do ładnych mocy. Kupno 2,5XT 230KM, zwłaszcza o wątpliwym pochodzeniu to proszenie się o kłopoty.


Tak samo jak kupno 2.0XT o wątpliwym pochodzeniu. I takie zmodzone 2.0XT będzie mieć odrobinę więcej mocy niż seria 2.5XT, o momencie nie będę nawet wspominał :) 2.5XT też się da fajnie zmodyfikować, za praktycznie takie same pieniądze, a nawet odrobinę mniejsze, bo koszt remontu panewek w 2.0XT zazwyczaj jest wyższy niż koszt naprawy UPG w 2.5XT, i do ok. 260-270KM co jest granicą w 2.0XT, powyżej której trzeba grubo modzić, w 2.5XT wystarczy zrobić wydech i remap :)
Link to comment
Share on other sites

5 godzin temu, skwaro napisał:


Tak samo jak kupno 2.0XT o wątpliwym pochodzeniu. I takie zmodzone 2.0XT będzie mieć odrobinę więcej mocy niż seria 2.5XT, o momencie nie będę nawet wspominał :) 2.5XT też się da fajnie zmodyfikować, za praktycznie takie same pieniądze, a nawet odrobinę mniejsze, bo koszt remontu panewek w 2.0XT zazwyczaj jest wyższy niż koszt naprawy UPG w 2.5XT, i do ok. 260-270KM co jest granicą w 2.0XT, powyżej której trzeba grubo modzić, w 2.5XT wystarczy zrobić wydech i remap :)

 

W 2.5 xt od tematu panewek też niestety nie uciekniemy... pamietajmy, ze 2.5 xt to rozwiercone 2.0 xt 

Edited by Gacu Gac
Link to comment
Share on other sites

W 2.5 xt od tematu panewek też niestety nie uciekniemy... pamietajmy, ze 2.5 xt to rozwiercone 2.0 xt 
I tak i nie, panewki w EJ25 są znacznie rzadszym problemem niż w Ej20. Mam pokazać jak wyglądają moje stare panewki po przebiegu 240kkm? Nadal bez problemu trzymają tolerancje :)
Link to comment
Share on other sites

No ale już na przykład pękające tłoki, słabe pierścienie to bardziej domena 2.5 xt...
2.0XT zazwyczaj nie jest modzone do mocy, przy których ten problem się pojawia (300KM+). A jak już jest modzone to w nich ten problem też występuje, dlatego wszyscy przy remoncie zakładają mocniejsze tłoki HBR.
Link to comment
Share on other sites

Ja piszę o problemach występujących w tych silnikach przy seryjnym set-upie.

Zachowanie przy modach  i możliwe do uzyskania przyrosty mocy to zupełnie inna bajka:)

Link to comment
Share on other sites

Ja piszę o problemach występujących w tych silnikach przy seryjnym set-upie.
Zachowanie przy modach  i możliwe do uzyskania przyrosty mocy to zupełnie inna bajka:)
W seryjnych silnikach w foresterach 2.5XT pękające tłoki są rzadkością. Chyba że ktoś upala na torze bez poprawy chłodzenia silnika.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...