Skocz do zawartości

Projekt


Krzysztof Złydaszyk

Rekomendowane odpowiedzi

Na jakie elementy zwracać uwagę i co dobrze skontrolować przy zakupie? 
Sprawdź rdzę.
-progi
-nadkola, jeżeli na nadkolach są takie plastikowe ranty to je zdejmij
-czy nie wychodzi przy wlewie paliwa
-kielichy, te z tyłu lubią zgnić

To takie newralgiczne miejsca. Oczywiście też dobrze przyjrzeć się całemu podwoziu w jakim jest stanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, LosioDriver napisał:

Sprawdź rdzę.
-progi
-nadkola, jeżeli na nadkolach są takie plastikowe ranty to je zdejmij
-czy nie wychodzi przy wlewie paliwa
-kielichy, te z tyłu lubią zgnić

To takie newralgiczne miejsca. Oczywiście też dobrze przyjrzeć się całemu podwoziu w jakim jest stanie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.10.2019 o 13:30, Krzysztof Złydaszyk napisał:

Dzięki 

Przemyśl poważnie wersję 2,0XT 177 KM, najlepiej już po remoncie silnika (panewek), którą to wersję można fajnie zmodyfikować i chipować za rozsądne pieniądze, dochodząc bezpiecznie do ładnych mocy. Kupno 2,5XT 230KM, zwłaszcza o wątpliwym pochodzeniu to proszenie się o kłopoty.

Edytowane przez rydzada
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Przemyśl poważnie wersję 2,0XT 177 KM, najlepiej już po remoncie silnika (panewek), którą to wersję można fajnie zmodyfikować i chipować za rozsądne pieniądze, dochodząc bezpiecznie do ładnych mocy. Kupno 2,5XT 230KM, zwłaszcza o wątpliwym pochodzeniu to proszenie się o kłopoty.


Tak samo jak kupno 2.0XT o wątpliwym pochodzeniu. I takie zmodzone 2.0XT będzie mieć odrobinę więcej mocy niż seria 2.5XT, o momencie nie będę nawet wspominał :) 2.5XT też się da fajnie zmodyfikować, za praktycznie takie same pieniądze, a nawet odrobinę mniejsze, bo koszt remontu panewek w 2.0XT zazwyczaj jest wyższy niż koszt naprawy UPG w 2.5XT, i do ok. 260-270KM co jest granicą w 2.0XT, powyżej której trzeba grubo modzić, w 2.5XT wystarczy zrobić wydech i remap :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, skwaro napisał:


Tak samo jak kupno 2.0XT o wątpliwym pochodzeniu. I takie zmodzone 2.0XT będzie mieć odrobinę więcej mocy niż seria 2.5XT, o momencie nie będę nawet wspominał :) 2.5XT też się da fajnie zmodyfikować, za praktycznie takie same pieniądze, a nawet odrobinę mniejsze, bo koszt remontu panewek w 2.0XT zazwyczaj jest wyższy niż koszt naprawy UPG w 2.5XT, i do ok. 260-270KM co jest granicą w 2.0XT, powyżej której trzeba grubo modzić, w 2.5XT wystarczy zrobić wydech i remap :)

 

W 2.5 xt od tematu panewek też niestety nie uciekniemy... pamietajmy, ze 2.5 xt to rozwiercone 2.0 xt 

Edytowane przez Gacu Gac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2.5 xt od tematu panewek też niestety nie uciekniemy... pamietajmy, ze 2.5 xt to rozwiercone 2.0 xt 
I tak i nie, panewki w EJ25 są znacznie rzadszym problemem niż w Ej20. Mam pokazać jak wyglądają moje stare panewki po przebiegu 240kkm? Nadal bez problemu trzymają tolerancje :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale już na przykład pękające tłoki, słabe pierścienie to bardziej domena 2.5 xt...
2.0XT zazwyczaj nie jest modzone do mocy, przy których ten problem się pojawia (300KM+). A jak już jest modzone to w nich ten problem też występuje, dlatego wszyscy przy remoncie zakładają mocniejsze tłoki HBR.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja piszę o problemach występujących w tych silnikach przy seryjnym set-upie.
Zachowanie przy modach  i możliwe do uzyskania przyrosty mocy to zupełnie inna bajka:)
W seryjnych silnikach w foresterach 2.5XT pękające tłoki są rzadkością. Chyba że ktoś upala na torze bez poprawy chłodzenia silnika.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...