Jump to content

Seryjny WRX 2001 co można z nim zrobić?


JonesB
 Share

Recommended Posts

Witam!

Kupiłem 6mies. temu WRX2001. Załozona była płyta pod silnikiem ,turbo timer , Quickshift , zawór upustowy i to wszystko. Co mogę z tym autem zrobić za rozsądne pieniądze żeby lepiej latał ? :) Kwota powiedzmy do 8000zł.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

JonesB, zamienic na STI :mrgreen:

 

a tak na powaznie to chyba tylko to http://www.nie-ASO.pl/index.php?fid=zestawywrx&m=1

 

 

a tu masz link do tematu, z którego ostatnie osoby korzystają z fajnej oferty

 

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106701

 

jeśli jesteś zainteresowany to lada chwila będzie organizowana druga grupa wiec możesz sie wpisać. Przypominam ze grupa to min. 5 sztuk.

Link to comment
Share on other sites

JonesB, zamienic na STI

 

chyba nie warto, tzn zalezy do czego chce uzywac samochodu, generalnie druga droga czyli Maprek to rozsadne rozwiazanie, Stage 2 i WRX sie zbiera naprawde super a seryjemu STI nie ustepuje osiagami

Link to comment
Share on other sites

chyba nie warto, tzn zalezy do czego chce uzywac samochodu

 

chojny, oczywiscie ze tak bo to znacznie wiekszy wydatek

Link to comment
Share on other sites

Dzieki za szybką i rzeczową odpowiedź...widzę że trafiłem pod właściwy adres :) Faktycznie zestaw 2 wypada korzystniej (cena/jakość) od następnego. Zestaw 0 + w dobrej cenie kupić przelotowy wydech 2.5" (3" przy turbinie) = zestaw2 :) Tak mi wychodzi. Jesli tak to szukam takowego wydechu :) P.Marek z Dzierżoniowa(widziałem że znany na forum z serwisowania Subaru na dolnym sląsku) oferował mi ostatnio przelotowy 3.5" Uprzedził na początku rozmowy że jest bardzo głośny. Używa ktoś takiego? Zastanawiam się to głowy nie urywa i czy jest znacząca róznica w porównaniu z 2.5".

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Zrobienie wydechu 2,5-3" przelot od turbo do końca - około 2tys

Pompa Paliwa 400zł

Remap Ecutek - 3tys

Zostaje ci 3 tys (za to możesz trochę poprawić zawieszenie albo hamulce), czyli możesz włożyć zawieszenie D2 lub możesz zmienić tarcze hamulcowe na większe (patrz mati ale wymagane felgi 17") + np. Kayaby AGX.

Mniej więcej w 8tys powinieneś się wyrobić.

Link to comment
Share on other sites

Feligi mam 17" lato i zima. No tak...zawiecha albo hamulce.Bielawa.. okolice górzyste(góry sowie...Elmot...Nikon:) Przydało by się i to i to :) Na początek chyba hample....patrzyłem na kpl. EBC..nawiercane+frez +czerwone klocki..na 2 osie ok.2700zł. Chyba że polecicie coś tańszego a lepszego :)

Link to comment
Share on other sites

Feligi mam 17" lato i zima. No tak...zawiecha albo hamulce.Bielawa.. okolice górzyste(góry sowie...Elmot...Nikon:) Przydało by się i to i to :) Na początek chyba hample....patrzyłem na kpl. EBC..nawiercane+frez +czerwone klocki..na 2 osie ok.2700zł. Chyba że polecicie coś tańszego a lepszego :)

Jak masz zmieniać to zmień na coś takiego

http://sklep.pws.com.pl/product_info.php?cPath=866_2093_2131&products_id=24178, ewentualnie przetestuj Ferodo DS3000 jak się sprawuje na obecnych tarczach może wystarczą tobie. (Koszt klocków DS3000 z tego co widziałem jest około 1200zł)

Link to comment
Share on other sites

Na początek chyba hample....

 

Trafny wybór bo po remapie auto na prawdę zaczyna jeździć a skoro mi przy dość delikatnej jeździe puchną w GT to nawet nie chce wiedzieć co sie dzieje w cięższym o 100 kg WRXe :roll:

Link to comment
Share on other sites

Z tego co wyczytałem to albo DS2000 albo EBC bo DS3000 hamuja dopiero na goracym układzie. Trza by było najpierw w góry na serpentyny a później na miasto na dziewczyny :) Jak mi się ładnie zrymowało :wink:

Link to comment
Share on other sites

Z tego co wyczytałem to albo DS2000 albo EBC bo DS3000 hamuja dopiero na goracym układzie. Trza by było najpierw w góry na serpentyny a później na miasto na dziewczyny :) Jak mi się ładnie zrymowało :wink:

 

bez przesady z tymi goracymi, daja rade, ja polecam DS 2500 (mam przod i tyl) miales chyba okazje widziec mojego WRXa po wymanie :)

Link to comment
Share on other sites

Jak Ci się fura sprawuje? Dalej tak jeczy ten zawór? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ile kpl.na 2 osie tych DS2500 i gdzie kupowałeś? Jak kupowałem auto w warszawie to wracałem 450km z samą blachą zamiast klocków i tarczami jak liście.Na szybko kpiłem kpl. przód za 480zł :) tarcze brembo i klocki jakieś tam. Przy 150 pedeł w podłoge i ABS nawet nie zadziała bo nie musi:)

Link to comment
Share on other sites

Jak Ci się fura sprawuje? Dalej tak jeczy ten zawór? :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Ile kpl.na 2 osie tych DS2500 i gdzie kupowałeś? Jak kupowałem auto w warszawie to wracałem 450km z samą blachą zamiast klocków i tarczami jak liście.Na szybko kpiłem kpl. przód za 480zł :) tarcze brembo i klocki jakieś tam. Przy 150 pedeł w podłoge i ABS nawet nie zadziała bo nie musi:)

 

Autko smiga, nie narzekam. Klocki kupowalem po:

600 zl tyl DS 2500, 450 zl przod DS 2500, tarcze Brembo 750 zl (przod) Wymiane robil p.Marek. Jak chcesz namiar na klocki to podesle.

Link to comment
Share on other sites

seryjemu STI nie ustepuje osiagami

 

 

Ale hamulcami, układem kierowniczym i zawieszeniem owszem.

 

 

mialem na mysli przyspieszenie i elastycznosc a po remapie WRX z dolu zbiera sie zdecydowanie lepiej niz STI. a cala reszta... no coz STI to STI :wink:

Link to comment
Share on other sites

czesc, cos Ty pol roku adres forum sobie przypominal? :mrgreen:

A tak jakoś nie miałm czasu nawet jeździć nie mówiąć o jakimś tuningu :) Ale coś mnie ostatnio diesle chipowane wkurzają no to trzeba coś z tym zrobić :):):)

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...