JonesB Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Witam! Kupiłem 6mies. temu WRX2001. Załozona była płyta pod silnikiem ,turbo timer , Quickshift , zawór upustowy i to wszystko. Co mogę z tym autem zrobić za rozsądne pieniądze żeby lepiej latał ? Kwota powiedzmy do 8000zł. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 JonesB, zamienic na STI a tak na powaznie to chyba tylko to http://www.nie-ASO.pl/index.php?fid=zestawywrx&m=1 a tu masz link do tematu, z którego ostatnie osoby korzystają z fajnej oferty http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106701 jeśli jesteś zainteresowany to lada chwila będzie organizowana druga grupa wiec możesz sie wpisać. Przypominam ze grupa to min. 5 sztuk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 JonesB, zamienic na STI chyba nie warto, tzn zalezy do czego chce uzywac samochodu, generalnie druga droga czyli Maprek to rozsadne rozwiazanie, Stage 2 i WRX sie zbiera naprawde super a seryjemu STI nie ustepuje osiagami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 chyba nie warto, tzn zalezy do czego chce uzywac samochodu chojny, oczywiscie ze tak bo to znacznie wiekszy wydatek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Dzieki za szybką i rzeczową odpowiedź...widzę że trafiłem pod właściwy adres Faktycznie zestaw 2 wypada korzystniej (cena/jakość) od następnego. Zestaw 0 + w dobrej cenie kupić przelotowy wydech 2.5" (3" przy turbinie) = zestaw2 Tak mi wychodzi. Jesli tak to szukam takowego wydechu P.Marek z Dzierżoniowa(widziałem że znany na forum z serwisowania Subaru na dolnym sląsku) oferował mi ostatnio przelotowy 3.5" Uprzedził na początku rozmowy że jest bardzo głośny. Używa ktoś takiego? Zastanawiam się to głowy nie urywa i czy jest znacząca róznica w porównaniu z 2.5". Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 seryjemu STI nie ustepuje osiagami Ale hamulcami, układem kierowniczym i zawieszeniem owszem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Zrobienie wydechu 2,5-3" przelot od turbo do końca - około 2tys Pompa Paliwa 400zł Remap Ecutek - 3tys Zostaje ci 3 tys (za to możesz trochę poprawić zawieszenie albo hamulce), czyli możesz włożyć zawieszenie D2 lub możesz zmienić tarcze hamulcowe na większe (patrz mati ale wymagane felgi 17") + np. Kayaby AGX. Mniej więcej w 8tys powinieneś się wyrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Feligi mam 17" lato i zima. No tak...zawiecha albo hamulce.Bielawa.. okolice górzyste(góry sowie...Elmot...Nikon:) Przydało by się i to i to Na początek chyba hample....patrzyłem na kpl. EBC..nawiercane+frez +czerwone klocki..na 2 osie ok.2700zł. Chyba że polecicie coś tańszego a lepszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Feligi mam 17" lato i zima. No tak...zawiecha albo hamulce.Bielawa.. okolice górzyste(góry sowie...Elmot...Nikon:) Przydało by się i to i to Na początek chyba hample....patrzyłem na kpl. EBC..nawiercane+frez +czerwone klocki..na 2 osie ok.2700zł. Chyba że polecicie coś tańszego a lepszego Jak masz zmieniać to zmień na coś takiego http://sklep.pws.com.pl/product_info.php?cPath=866_2093_2131&products_id=24178, ewentualnie przetestuj Ferodo DS3000 jak się sprawuje na obecnych tarczach może wystarczą tobie. (Koszt klocków DS3000 z tego co widziałem jest około 1200zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Na początek chyba hample.... Trafny wybór bo po remapie auto na prawdę zaczyna jeździć a skoro mi przy dość delikatnej jeździe puchną w GT to nawet nie chce wiedzieć co sie dzieje w cięższym o 100 kg WRXe :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Z tego co wyczytałem to albo DS2000 albo EBC bo DS3000 hamuja dopiero na goracym układzie. Trza by było najpierw w góry na serpentyny a później na miasto na dziewczyny Jak mi się ładnie zrymowało :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Z tego co wyczytałem to albo DS2000 albo EBC bo DS3000 hamuja dopiero na goracym układzie. Trza by było najpierw w góry na serpentyny a później na miasto na dziewczyny Jak mi się ładnie zrymowało :wink: bez przesady z tymi goracymi, daja rade, ja polecam DS 2500 (mam przod i tyl) miales chyba okazje widziec mojego WRXa po wymanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Jedyna jakie znam z okolic to srebrne z Pieszyc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Albo te w którym słuchałem SuperSprinta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Albo te w którym słuchałem SuperSprinta Bingo :!: Ferodo DS 2500 na pokladnie (przod i tyl) i hamuje naprawde super, od samego poczatku czyli od zimnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 hamuje naprawde super, od samego poczatku .........do samego konca czyli słupa :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Jak Ci się fura sprawuje? Dalej tak jeczy ten zawór? Ile kpl.na 2 osie tych DS2500 i gdzie kupowałeś? Jak kupowałem auto w warszawie to wracałem 450km z samą blachą zamiast klocków i tarczami jak liście.Na szybko kpiłem kpl. przód za 480zł tarcze brembo i klocki jakieś tam. Przy 150 pedeł w podłoge i ABS nawet nie zadziała bo nie musi:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Jak Ci się fura sprawuje? Dalej tak jeczy ten zawór? Ile kpl.na 2 osie tych DS2500 i gdzie kupowałeś? Jak kupowałem auto w warszawie to wracałem 450km z samą blachą zamiast klocków i tarczami jak liście.Na szybko kpiłem kpl. przód za 480zł tarcze brembo i klocki jakieś tam. Przy 150 pedeł w podłoge i ABS nawet nie zadziała bo nie musi:) Autko smiga, nie narzekam. Klocki kupowalem po: 600 zl tyl DS 2500, 450 zl przod DS 2500, tarcze Brembo 750 zl (przod) Wymiane robil p.Marek. Jak chcesz namiar na klocki to podesle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Bede wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remek Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 czesc, cos Ty pol roku adres forum sobie przypominal? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 seryjemu STI nie ustepuje osiagami Ale hamulcami, układem kierowniczym i zawieszeniem owszem. mialem na mysli przyspieszenie i elastycznosc a po remapie WRX z dolu zbiera sie zdecydowanie lepiej niz STI. a cala reszta... no coz STI to STI :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 czesc, cos Ty pol roku adres forum sobie przypominal? A tak jakoś nie miałm czasu nawet jeździć nie mówiąć o jakimś tuningu Ale coś mnie ostatnio diesle chipowane wkurzają no to trzeba coś z tym zrobić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 A co z tym wydechem 3.5" ? Używa ktoś takiego? Jak to się ma do 2.5" i czy głowy nie urywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 3,5" nie jest tobie do szczęścia potrzebne. Chyba że planujesz zrobić potwora 500konnego. Ex-Marcinowy GT miał chyba 3" przy 420KM, większość ma 2,5" i w zupełności wystarcza do 300KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Pytam bo jest na miejscu i od reki mozna założyć Wiem że wystarczy do 300km...chodzi mi tylko o glośność...czy to głowy nie urywa i police już z daleka nie wyskakuje z lizakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi