owoc666 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 JonesB, zanim bym zaczął poprawiać moc w WRXie - to priorytetem byłaby zmiana seryjnych spowalniaczy na coś mocniejszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Ma jezdzić jak narazie na prostej Hamulce faktycznie sa do kitu ale na tym juz pracuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Ma jezdzić jak narazie na prostej To chyba złe auto wybrałeś... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Proszac o rade nie spodziewałem sie krytyki Napisałem "jak narazie" bo teraz ten etap przerabiam...reszta poźniej. Kolejność modyfikacji jest dla mnie bez znaczenia. A auto wybrałem takie jakie zawsze chciałem mieć. Nie może jezdzić na prostej tylko zawsze bokami musi latać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2007 Kolejność modyfikacji jest dla mnie bez znaczenia. Ja tam może się nie znam na tuningu, ale wg mnie kolejność modyfikacji jest dość kluczowa. Moc - to chyba ostatni element układanki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Jak na polskie warunki to wcale nie taki najgorszy wybor do scigania sie na prostej. Na seryjnym turbo pewnie dalo by sie zejsc do wysokich 12 sekund przy zalozeniu ze kierowca umie zmieniac biegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Na seryjnym turbo i wtryskach usyska sie te 280KM ? Jesli nie to co trzeba zmienić..pierwsze czy drugie? A moze oba? Może 270 może 265 a może 280. Zależy od wielu czynników (np paliwa, temperatury, hamowni itd). Najpierw kończy się turbo i zaraz potem wtryski, w zasadzie można uznać, że jak zmieniać to razem. Do wysokich 12 moim zdaniem nie ma szans się nawet zbliżyć w "polskich warunkach". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Moc - to chyba ostatni element układanki Ale najbardziej skomplikowany i ryzykowny . Zawias i hamulce to prosta sprawa. Kupujesz , zakładasz i jezdzisz jesli wiesz co jest dobre i Cie na to stać. Jesli zwiekszy sie doładowanie to "drastycznie" spadnie żywotność turbo? Piszesz tak z tego wzgledy czy to juz taka zaleznosc ze jak pada to razem? Gdybym zmienił turbo na vf34 to seryne wtryski wydola a jak nie to jakie zakładać? Jesli bym zmieniał turbo to raczej nie po to zeby przeskakiwac te 280km a po to zeby miec pelne doladowanie w jak najwiekszym zakresie obrotow. I do tego ta turbina bedzie dobra? Pasuje bez oroblemu do WRX-a czy trzeba cos kombinowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Do wysokich 12 moim zdaniem nie ma szans się nawet zbliżyć w "polskich warunkach". Dlaczego? O trakcje przy takiej mocy to chyba nie trzeba sie martwic, a powietrze w prawie calym kraju macie "geste". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Jak na polskie warunki Możesz rozwinac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Co mam rozwijac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Niebardzo wiem co w/g Ciebie znacza te "polskie warunki" Bieda w karju? nie ma samochodow ? dziurawe drogi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Bieda w karju? nie ma samochodow ? dziurawe drogi? Pieniadze sa, raczej nie ma samochodow i sa dziadowskie drogi, nie ma sie gdzie scigac. Normatnie, to do scigania sie na prostej bierze sie V8 i RWD, a nie jakies japonskie wynalazki z dziwnymi napedami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Jesli zwiekszy sie doładowanie to "drastycznie" spadnie żywotność turbo? Piszesz tak z tego wzgledy czy to juz taka zaleznosc ze jak pada to razem? Marcinowi chodziło raczej o to, że kończy się wydajność wtrysków i turbo, a nie żywotność, choć ta oczywiście ma stosunek odwrotnie proporcjonalny do zwiększania ciś. doładowania. Gdybym zmienił turbo na vf34 to seryne wtryski wydola a jak nie to jakie zakładać? Jesli bym zmieniał turbo to raczej nie po to zeby przeskakiwac te 280km a po to zeby miec pelne doladowanie w jak najwiekszym zakresie obrotow. I do tego ta turbina bedzie dobra? Pasuje bez oroblemu do WRX-a czy trzeba cos kombinowac? Napisałeś wcześniej że to ma być wersja budżetowa, więc zrób jak radzi Marcin, większe turbo to jednak proszenie się o kłopoty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2007 Tak jak marcinJ wyżej napisał. A jeżeli koniecznie chcesz zmieniać (w co wątpię) to vf34 i różowe wtryski z STi są bolt-on. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracowy Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Na seryjnym turbo pewnie dalo by sie zejsc do wysokich 12 sekund przy zalozeniu ze kierowca umie zmieniac biegi. to sem nie da !... no chyb ze chcesz jeden przejazd zrobic i na lawete Ziomy Ci tu dobrze radza : - hamulec - zawias - VF34 - wtryski min 550 - zegary - chlodnica oleju z termostatem - dobra opona 070 - nie-ASO po drodze przyda sie sprzeglo AP, Exedy ... a dalej tu juz lista sie nie konczy, albo inaczej lista sie konczy na .... EVO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2007 Na seryjnym turbo pewnie dalo by sie zejsc do wysokich 12 sekund przy zalozeniu ze kierowca umie zmieniac biegi. to sem nie da !... http://www.quicktimeperformance.com/Projects/WeaponX.php I jezdzilo bardzo dlugo do puki panowie nie zabili silnika strzalem nitro 75KM w czasie strojenia na hamowni. Jedyne co sie nie zgadza, to to ze teraz sa juz szybsze WRX'y na seryjnym turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 OK...zrobie jak radzicie wydech pompa sprzeglo remap i do tego zawiecha czyli ALK , stabilizator 22mm (a jaki jest seryjny u mnie? )rozporka i geometria. Sa 2 sprzegla na nie-ASO...ACT i AP. Przy AP napisane jest ze wzmocnione...przy ACT nie.Tak faktycznie jest? W tej chwili jak strzelam ze sprzegla to sie slizga tak jakby docisk byl za slaby. Po zmianie wydechu zwiekszyla mi sie turbo dziura...wczesniej max ladowalo przy ok. 3600 a teraz dobrze ponad 4000. Wyczytałem ze tak jest bez strojenia wiec chyba tak ma byc a moze sie myle i cos jest nie tak? Zastanawia mnie jeszcze sprawa uppipa...wymieniac teraz czy dopiero przed samym remapem? Cos sie moze z silnikiem stac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 stabilizatory dwa uppipe zmienic, tylko sprawdzic doladowanie po. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 stabilizatory dwa Czyli z tylu tez? uppipe zmienic, tylko sprawdzic doladowanie po. Czym sprawdzic i czego sie trzymac po odczycie? Jakie sa opcje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Czyli z tylu tez? Zawsze parami chyba że śiadomie z jakiegośpowodu chcesz zmienić balans. Czym sprawdzic i czego sie trzymac po odczycie? Jakie sa opcje ? Sprawdzić manometrem. trzymać się wiedzy osoby sprawdzającej najlepiej ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 trzymać się wiedzy osoby sprawdzającej najlepiej Jedyna osoba z wiedza jaka znam tp p.Marek z Dzierzoniowa.Ale on mowił zeby uppipe nie zmieniac do remapu. Jakie cisnienie bedzie dopuszczalne po zmianie uppipe i czy mozna to skorygowac bez remapu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 JonesB, można skorygowąc, może być konieczna inna zwężka w przewodzie sterującym. Znam wiele WRX bez remapu jeżdżących z innym uppipe i nic się nie dzieje złego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Sprzęgło ACT też jest mocniejsze niż seria. Nawet sporo mocniejsze. Ale AP jest najlepsze. Stabilizatory zdecydowanie korzystnie obydwa wymienić. Co do zwiększonej turbodziury po wymianie wydechu to nie wiem - zazwyczaj miałem przeciwne doświadczenia. Oczywiście strojenie może tu wiele poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JonesB Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2007 Jedyny fachowiec ktorego znam odradza wiec watpie zeby cos z tym zrobil a upieral sie raczej nie bede. Pytam dlatego ze nie chce na remap jechac na lawecie tylko na kolach (ok. 200km) a chciałbym juz miec wszystko przygotowane. I jeszcze jedno pytanie...warto zakladac lekkie kolo zamachowe? Cena/ korzysc wuypada dobrze czy raczej marnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi