Skocz do zawartości

Seryjny WRX 2001 co można z nim zrobić?


JonesB

Rekomendowane odpowiedzi

większość ma 2,5" i w zupełności wystarcza do 300KM.

 

dokladnie, Imprezka z 2,5'' przy pelnym odkreceniu brzmi jak Fighterbomber a w trasie dzwiek nie jest dokuczliwy ani meczacy.

 

 

police już z daleka nie wyskakuje z lizakiem

 

jak pojdziesz na pelnej bombie to miecz swietlny Jedi pojdzie w ruch nawet przy seryjnym wydechu, 2,5" brzmi naprawde ciekawie... zalezy to oczywiscie tez od koncowego tlumika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 103
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Witam!

Kupiłem 6mies. temu WRX2001. Załozona była płyta pod silnikiem ,turbo timer , Quickshift , zawór upustowy i to wszystko. Co mogę z tym autem zrobić za rozsądne pieniądze żeby lepiej latał ? :) Kwota powiedzmy do 8000zł.

Pozdrawiam.

 

 

sprzedac i kupic sti :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witek, zdaje się, że mamy taki same hamulce. Ostatnio w Miedzianej strasznie mnie denerwowały. Jak podniesiesz jeszcze moc, to rzeczywiście będzie kiepsko z hamowaniem.

 

Ja na początek wymienie same klocki na inne niż serię i zmienię płyn hamulcowy na inny. Jak to nie pomoże to pewnie będzie:

 

http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=780

 

 

Najgorszy z tego wszystkiego i tak jest ABS... 2x mi zablokował pedał na górze i przez to wyleciałem na trawę....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do codziennej jazdy to chyba bezsensowny wybor, skoro klocek zacznie prawidlowo dzialac dopiero kiedy osiagnie odpowiednia temperature robocza

_________________

 

 

Red Stuff to nie jest żaden kosmos. Na pewno nie jest to klocek sportowy.

 

mam Red Stuffy i jestem zadowolony, chyba mnie zmylil dodatek ceramic :cool:

 

 

EBC's Red Stuff for Subaru Impreza - the latest and greatest formulation for fast street / light track use.

 

Redstuff Ceramic pad compound for Subaru Impreza will blow your mind, approved and legal for street use yet capable of stopping you from regular fast runs without fade. The pads just keep getting better the more abuse you give them.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jakie mam najsensowniejsze opcje przy założeniach, że

felgi na lato i zimę są 17',

auto ma hamować na zimnych,

niedługo jego moc wzrośnie dzięki maptekowi,

całość ma kosztować mniej niż 3000zł?

 

DS 2500 (klocki przod, klocki tyl, tarcze brembo przod) i miescisz sie w wymienionej cenie a hamuje o niebo lepiej. Dokladne ceny podawalem wyzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chojny, tak mi pisał Twój poznański kolega :wink:

 

 

To jakie klocki i gdzie?

 

 

 

Najgorszy z tego wszystkiego i tak jest ABS... 2x mi zablokował pedał na górze i przez to wyleciałem na trawę....

 

:shock: Ja z ABSem nie miałem jakichś problemów, a na trawę wyleciałem tylko podczas treningów, bo w ogóle nie znałem małej pętli, która jest trochę zdradliwa.

 

 

EDIT (nie widziałem posta Sykstusa):

Sykstus, te klocki działają na zimno i są lepsze od wcześniej wymienianych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobienie wydechu 2,5-3" przelot od turbo do końca - około 2tys

Pompa Paliwa 400zł

Remap Ecutek - 3tys

Zostaje ci 3 tys (za to możesz trochę poprawić zawieszenie albo hamulce), czyli możesz włożyć zawieszenie D2 lub możesz zmienić tarcze hamulcowe na większe (patrz mati ale wymagane felgi 17") + np. Kayaby AGX.

Mniej więcej w 8tys powinieneś się wyrobić.

 

jakie czterysta :?: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT (nie widziałem posta Sykstusa):

Sykstus, te klocki działają na zimno i są lepsze od wcześniej wymienianych?

 

Tak dzialaja na zimno, od poczatku 100% skutecznosci hamowania. Sa naprawde niezle. Jakos mi sie bardziej widza od green stuff, red stuff, shit stuff :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorszy z tego wszystkiego i tak jest ABS... 2x mi zablokował pedał na górze i przez to wyleciałem na trawę....

Ha! No właśnie. U siebie też zauważyłem kilka razy takie objawy. Właśnie wczoraj prawie by się to skończyło uszkodzeniem auta o krawężnik. Myślałem, że to objaw jakiejś awarii, bądź wpychającego się śniegu w zaciski, a to widzę rzecz typowa. Szczególnie, że wczoraj miało to miejsce na suchym i zawsze po lekkiej podcince rękawem (co prawda bez sprzęgła, ale dosłownie na ułamek sekundy). Szczerze mówiąc trochę głupie uczucie, jak przychodzi do ostrego hamowania, a tu się okazuje, że hamulca nie wciśniesz ani o pół centymetra. Wtedy pomaga albo szybkie kilkukrotne kopnięcie w hebel bądź zaciągnięcie rękawa i pedał odpuszcza. Ktoś się jeszcze spotkał z takim zachowaniem ABSu?

 

pzdr

Seb@

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa Paliwa 400zł

 

jakie czterysta :?: :mrgreen:

 

A z gwarancją i fakturą? Jak pompa paliwowa padnie to to chyba nie jest "zbyt dobrze" dla auta...?

 

Tak dzialaja na zimno, od poczatku 100% skutecznosci hamowania. Sa naprawde niezle. Jakos mi sie bardziej widza od green stuff, red stuff, shit stuff :mrgreen:

 

Ale to ze względu na nazwę czy własne doświadczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

police już z daleka nie wyskakuje z lizakiem :)

 

na bielawskiej obwodnicy niebieskie chlopaki lataja w poplochu przy moim super sprincie (nie mam pojecia jaka srednica ale zakladam 2.5") w sumie to fajnie wyglada jak ludki 500 metrow dalej lataja przez ulice :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dzialaja na zimno, od poczatku 100% skutecznosci hamowania. Sa naprawde niezle. Jakos mi sie bardziej widza od green stuff, red stuff, shit stuff :mrgreen:

 

Ale to ze względu na nazwę czy własne doświadczenia?

 

Nie mam pochlebnej opini na temat EBC niestety i nikomu ich nigdy nie polece, predzej Mintexa, choc jakos najbardziej pasuje mi Ferodo.

 

Ktoś się jeszcze spotkał z takim zachowaniem ABSu?

 

Nie wiem ja w Subaru nie-STI na dzień dobry wyrywam bezpiecznik bo jest beznadziejny.

 

Fakt ABS w subaru to porazka, jezdizlem kilkoma naprawde szybkimi oskami (Klasy GTi/S16) i kazda miala o niebo lepszy ABS niz Subaru audo z definicji sportowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompa Paliwa 400zł

 

jakie czterysta :?: :mrgreen:

 

A z gwarancją .........? ...................

 

z gwarancja 12 mies ;)

 

Sykstus co powiesz o mintexie :?: bo mi sie dostep do brembo/ferodo chyba skonczyl ale za to otworzyl do mintexa ;)

 

a w raize czego ktos ma moze numery katalogowe tarcz i klockow mintexa do GT MY99 :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JonesB, google Twoim przyjacielem. STI ma Sports-ABS z czujnikami przeciążeń, położenia pedałów itp.

 

I to są właśnie te różnice w wrx a sti, że przeróbki tracą sens.

 

 

- moc (to się da, tyle że za tym idzie sprzegło i oby skrzynia wytrzymała)

- opony (to sie da łatwo przerobic i relatywnie tanio :P )

- zawieszenie ( i tu już tanio nie jest)

- hamulce ( tu też drogo :mrgreen: )

- sportowy abs

- dccd

- mocniejsze szpery

 

Po ostatnich różnicach czasowych w Kielcach zastanawiałem się, co by tu przerobic.

Nie ma wała, lepiej kupic STi niż się bawic w przeróbki. 3 ostatnie pozycje praktycznie nie do zmiany, a pierwsze 4 pozycje żeby było spox to trzeba liczyc 30tyś.

 

Jedyne co zmienie to opony na re070 i może hamulce (jak inne klocki nie pomogą).

Jak się skończy leasing to... :mrgreen:

 

Tak się właśnie zastanawiam, czy aby jest sens montowac zestaw d2 z nie-ASO przy takim nędznym absie? Niby go można zawsze wyłączyc - ale załóżmy, że tego nie chcę. Co z tego, że klocki i tarcze będą badziej odporne na przegrzanie jak mi pedał zablokuje tak jak ostatnio... Co wy na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JonesB, google Twoim przyjacielem. STI ma Sports-ABS z czujnikami przeciążeń, położenia pedałów itp.

 

W WRXsie ABS może częściej zrobi krzywdę, jedyna jego zaleta to że koła sie przez nie uwagę kwadratowe nie zrobią... Na ABS w STI nikt tu jeszcze nie narzekał to fakt :) Szkoda że w tej całej gadce o aktywnym bezpieczeństwie Subaru tylko do STI daje pożądane hamulce....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ostatnich różnicach czasowych w Kielcach zastanawiałem się, co by tu przerobic.

Nie ma wała, lepiej kupic STi niż się bawic w przeróbki.

 

No Ameryki to nie odkryłeś :P

 

Co z tego, że klocki i tarcze będą badziej odporne na przegrzanie jak mi pedał zablokuje tak jak ostatnio... Co wy na to?

Ktoś mi wytłumaczy co to znaczy "pedała zabraknie" tylko bez skojarzeń owocowych ! :???:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"pedała zabraknie"

 

A gdzie tam jest tak napisane? :)

 

Jak się sunie bokiem i naciska raz gaz raz hamulec, próbując utrzymac się na zakręcie to za którymś razem, pedał robi się twardy (w górnym położeniu) i nie daje się go wcisnac nawet 1cm (nic się nie dzieje auto nie hamuje) - jak masz farta to kopniesz 2x i odpuści (jak zdążysz zanim wypadniesz) - jak nie, to odpuszcza dopiero jak się sytuacja pod kołami zmieni (czytaj wypadasz z zakrętu na np trawę :P - jak masz pecha to na jakąs oponę lub barierkę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...