Andrzej Koper Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 ok,dziekuje za bardzo konkretną odpowiedz Tak wiec bede jadł kurz z podłogi ale zrobie wtedy dwie głowice. Na wyjętym silniku :grin: Pozdr.AK ps.przy okazji sprzęgielko bo pewno nie jest najlepsze.... :cool: itd.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 a momenty dokrecania głowicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Warto tez wymienic simerringi a moze i rozrzad :wink: A przykrecanie glowicy to cala ceremonia: http://www.main.experiencetherave.com:8 ... Heads2.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Ninja, z uszczełka powinienes mieć instruckję z momentami i sekwencją dokręcania, a jak nie to autodata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 uszczelniacze napewno wymienie,rozrząd to jeszcze hoho...robiony byl nie tak dawno. sprzęgło tez zobacze wtedy w jakim stanie. Robione było nawet nie caly rok temu. Sprawdzic sprawdze. Dzieki za pomoc chopaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 oo...rożnia sie troche te instrukcje. Ktorej sie trzymac? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 SebastianZ1, czy to aby nie instrukcja do wolnossącego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SebastianZ1 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 SebastianZ1, czy to aby nie instrukcja do wolnossącego? Wygląda na to, że nie. Do wolnego wygląda tak: pzdr Seb@ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 To zalezy jaki silnik. link ma dane do SOHC, obrazek DOHC. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 czyli wzorowac sie na tym co wkleił SEB@? bo nie bardzo rozumiem twoja wypowiedz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Masz silnik DOHC ? Dla pewnosci sprawdze wieczorem jak to wyglada w Legacy MY92, w biurze nie mam tych materialow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 ok, to poczekam do wieczorka http://www.subaru.de/kundenservice/pros ... urbo92.pdf - tu piszą ze to silniki DOHC albo to http://www.carfolio.com/specifications/ ... ifications wiec wszystko wskazuje na to ze to DOHC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Ninja, a nie wiesz ile twój silnik ma wałków po każdej stronie? Przecież to widać na pierwszy rzut oka, jak masz po jednym na końcach to SOHC, jak masz po dwa to DOHC, już kiedyś wklejałem fotki jak to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Ninja, a nie wiesz ile twój silnik ma wałków po każdej stronie? Przecież to widać na pierwszy rzut oka, jak masz po jednym na końcach to SOHC, jak masz po dwa to DOHC, już kiedyś wklejałem fotki jak to wygląda. no mysle ze nie musisz mi tlumaczyc tego co to SOHC (OHC) lub DOHC. Poprostu az tak głeboko nigdy nie zapuszczałem żurawia pod maske bo nie mialem potrzeby. A teraz auto stoi na warsztacie i mam do niego kawałek drogi przez poł miasta wiec nie zerkne pod maske. Jednakze wszystkie dane techniczne mowią ze to DOHC. Jakby nie bylo to i tak najpierw trzeba rozebrac wszystko zanim częsci kupie i złozy sie ponownie wiec bedzie wiadomo czy to DOHC czy nie predzej czy pozniej. Na moje to DOHC i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 A wiec sprawdzilem w Service Manual do Legacy MY92. Podaje roznice w stosunku do tego obrazka: http://www.main.experiencetherave.com:8 ... Heads2.jpg Po pierwsze kolejnosc dokrecania jest inna, sruba nr. 5 ma miec nr. 6 a nr.6 ma nr. 5 Po drugie na poczatku wszystkie sruby dokrecic z momentem 29 Nm Potem dokrecic momentem 69 Nm Odkrecic wszystkie sruby kolejno o 180 stopni i jeszcze raz o 180 stopni Dociagnac sruby 1 i 2 momentem 36.8 Nm Dociagnac sruby 3 4 5 6 momentem 20 Nm Dociagnac wszystkie sruby o 80 do 90 stopni Jeszcze raz dociagnac o 90 stopni, w sumie nie wiecej niz o 180 stopni. To wszystko jest na stronie 46 manuala : http://www.main.experiencetherave.com:8 ... Electrical)/1992_Subaru_Service_Manual-Engine_%26_Wiring.zip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter77 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Dokręcać śruby tak jak na uszczelce wypisane. W manual-u jest instrukcja dokręcania oryginalnej oem uszczelki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 czyli instrukcje wraz z momentami dokrecania powinienem dostac wraz z uszczelką right? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2007 czyli instrukcje wraz z momentami dokrecania powinienem dostac wraz z uszczelką right? z DOBRĄ uszczelką - tak jak kupisz badziew to się nie spodziewaj instrukcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2007 no wlasnie dlatego pytam po forach zeby nie kupic badziewu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 auto poskladane. I teraz kolejne pytanie. Wyczytalem gdzies tam na Mitsumaniakach ze po 1000km dociąga sie śruby głowicy jeszcze po ułożeniu uszczelki. Czy w subaru tez trzeba dociagać po przebiegu 1000km? Czy poprostu momenty dokrecania srub sa juz tak dobrane ze nic nie trzeba? Bo w sumie ostatnie dokręcanie podane jest w kątach wiec nie wiadomo zbytnio jakim momentem dokrecać po 1000km. Zgłupialem znow...cholera nie znam sie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi