Skocz do zawartości

Subaru Legacy IV kombi 2.0 165 KM benzyna z LPG


Drednaught

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich fanów. Przymierzam się do kupna Subaru Legacy IV Benzyna 2.0 165 KM z zamontowana instalacją LPG.

 

Auto turla się jak trzeba jednak podczas jazdy testowej zauważyłem, że zapalone są kontrolki od "Sprawdź silnik" i "Kontrola trakcji".

 

Sprzedający oczywiście twierdzi, że ten typ tak ma na LPG. 

 

Czy macie jakieś sugestie? Z tego co czytałem to może sugerować różne problemy.

 

Z góry dzięki za pomoc. 

 

Dred

 

Edytowane przez Drednaught
Dopisanie komentarza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na przykład okazał się padnięty katalizator (dało radę o obejść), chodź też obstawiano na pierwszy ogień sondę lambda.

Zdecydowanie warto podjechać do kogoś obeznanego na sprawdzanie. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi. Po weekendzie majowym wybieram się do ASO na przegląd przed zakupowy (będę wiedział o co pytać). 

 

Mam nadzieję, że szybko to zdiagnozują i wycenia.

 

Dodatkowo ciekawe czy znajda coś jeszcze co musiałoby być naprawione.

 

Sam samochód jest z automatyczną skrzynia biegów i pytanie do Was.

 

Jakie są różnice między automatem, a manualną skrzynią biegów (oczywiście poza samym wbijaniem biegów :unsure:)?? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.04.2019 o 06:47, SzymeQ napisał:

Może być kilka problemów, ja obstawiam prawdopodobnie awaria pompy wtórnego powietrza i jego obiegu. U mnie to samo, auto działa bez zarzutu lecz choinka na zegarach :(

Ja tak samo obstawiam, to najczęstszy problem w Subarakach. 100zł zaślepki aby się pozbyć tej nie potrzebnej pompy + koszt zablokowania błędów w komputerze. Więc jak  to pompa to się nie przejmuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mieliście rację Panowie. Sonda Lambda do wymiany + system wtórnego dopowietrzania.(planuje się tego kompletnie pozbyć.Nie bede z choinka na liczniku jeździł)

Wydaje mi się, że przegląd się opłacił bo zeszli kilka tysi mniej. (koszt ok. 300 zł).:clapping: Co i tak pewnie było ich dolną granicą <_<

 

Btw. mimo listy rzeczy do wymiany to i tak się zdecydowałem i kupiłem:yahoo:

W czerwcu serwis startowy. Niemały niestety bo wymian na porzadny osprzet trochę mnie czeka+ opony letnie do wymiany.  (zimowe pewnie też) :( 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...