Drednaught Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam wszystkich fanów. Przymierzam się do kupna Subaru Legacy IV Benzyna 2.0 165 KM z zamontowana instalacją LPG. Auto turla się jak trzeba jednak podczas jazdy testowej zauważyłem, że zapalone są kontrolki od "Sprawdź silnik" i "Kontrola trakcji". Sprzedający oczywiście twierdzi, że ten typ tak ma na LPG. Czy macie jakieś sugestie? Z tego co czytałem to może sugerować różne problemy. Z góry dzięki za pomoc. Dred Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Drednaught Dopisanie komentarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lutek34 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 najlepiej by było odczytać błędy i wtedy można by coś pomóc, tak to wróżenie z fusów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzymeQ Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Może być kilka problemów, ja obstawiam prawdopodobnie awaria pompy wtórnego powietrza i jego obiegu. U mnie to samo, auto działa bez zarzutu lecz choinka na zegarach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Ten typ tak nie ma na LPG. Coś jest nie sprawne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 32 minuty temu, Jumpman napisał: Ten typ tak nie ma na LPG. Coś jest nie sprawne. Dokładnie. 99% lambda. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2019 Ta, na uszkodzonej lambdzie świeci się na pewno Check Engine i Cruse. Nie działa też tempomat. Po jej wymianie będzie trzeba usunąć błąd z komputera, u mnie sam się nie skasował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hexao Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 U mnie na przykład okazał się padnięty katalizator (dało radę o obejść), chodź też obstawiano na pierwszy ogień sondę lambda. Zdecydowanie warto podjechać do kogoś obeznanego na sprawdzanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drednaught Opublikowano 1 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 Dzięki za podpowiedzi. Po weekendzie majowym wybieram się do ASO na przegląd przed zakupowy (będę wiedział o co pytać). Mam nadzieję, że szybko to zdiagnozują i wycenia. Dodatkowo ciekawe czy znajda coś jeszcze co musiałoby być naprawione. Sam samochód jest z automatyczną skrzynia biegów i pytanie do Was. Jakie są różnice między automatem, a manualną skrzynią biegów (oczywiście poza samym wbijaniem biegów )?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hexao Opublikowano 1 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2019 Automat będzie mniej żwawy, ale za to nie ma problemu świerczacej dwumasy. To chyba najważniejsza różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przecier Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 W dniu 30.04.2019 o 06:47, SzymeQ napisał: Może być kilka problemów, ja obstawiam prawdopodobnie awaria pompy wtórnego powietrza i jego obiegu. U mnie to samo, auto działa bez zarzutu lecz choinka na zegarach Ja tak samo obstawiam, to najczęstszy problem w Subarakach. 100zł zaślepki aby się pozbyć tej nie potrzebnej pompy + koszt zablokowania błędów w komputerze. Więc jak to pompa to się nie przejmuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drednaught Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 Mieliście rację Panowie. Sonda Lambda do wymiany + system wtórnego dopowietrzania.(planuje się tego kompletnie pozbyć.Nie bede z choinka na liczniku jeździł) Wydaje mi się, że przegląd się opłacił bo zeszli kilka tysi mniej. (koszt ok. 300 zł). Co i tak pewnie było ich dolną granicą Btw. mimo listy rzeczy do wymiany to i tak się zdecydowałem i kupiłem. W czerwcu serwis startowy. Niemały niestety bo wymian na porzadny osprzet trochę mnie czeka+ opony letnie do wymiany. (zimowe pewnie też) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się