Bartosz Coda Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 No i niestety zanim zdążyłem się pochwalić nowym nabytkiem w całości, pochwalę się wyciekiem spod głowicy. Sprzedający (obecny tu zresztą na forum) twierdzi, że to raczej niegroźne zjawisko, mój mechanik odsyła mnie do lokalnych speców od Subaru na wymianę UPG. Silnik pracuje równo, trzyma moc i temperaturę. Oprócz wycieków, innych objawów brak. Auto ma być docelowo użytkowane na dalsze trasy, więc raczej nie mogę sobie pozwolić na wyplucie uszczelki w losowym momencie. Co o tym myślicie? Robić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EDDIE Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2019 Jeśli uszczelka faktycznie puściła pomiędzy kanałem olejowym a zewnętrzną częścią głowicy (nie popularny przypadek) to z temperaturą i pracą silnika będzie wszystko ok. Traktować można jako zwykły wyciek oleju, przynajmniej do czasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Poszukaj dokładnie źródła, które zapewne znajduje się gdzieś wyżej...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Coda Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 W przyszłym tygodniu zaprowadzę go do lokalnego szamana, żeby sprawdził dokładnie miejsce wycieków. Pytanie, czy ktoś już miał takie objawy i z tym jeździł? I czy bez wyciągania motoru da się w ogóle coś sensownego powiedzieć? Bo jak wyciągną silnik to znając życie będziemy już robić na gotowo. Mam w planach podpiąć do niego przyczepę i prędzej czy później ruszyć daleko na południe, więc jeśli mam np. odwlec problem o 10k km to wolę to zrobić teraz. Pytanie tylko, czy faktycznie to może być problem, czy lepiej dolewać oleju i z tym żyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Jak znam życie to uszczelki pod pokrywami zaworów do wymiany, a nie UPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Coda Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Pokrywy zaworów wyglądają właśnie na suche i były całkiem niedawno robione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 (edytowane) To jeszcze zdejmij boczne pokrywy rozrządu i zobacz czy uszczelniacze wałków nie ciekną. UPG bym rozpatrywał na samym końcu. Edytowane 3 Kwietnia 2019 przez skwaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Coda Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Sprawdzę, dzięki za trop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grajol Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Na amerykańskim forum outbacka albo forestera trafiłem wątek lejących z kanałów olejowych upg w ej25. Generalnie dopóki nie leje się strumieniem to jeżdżą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 3 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2019 12 godzin temu, EDDIE napisał: puściła pomiędzy kanałem olejowym a zewnętrzną częścią głowicy (nie popularny przypadek) akurat w 2.5 na jednowarstwowych uszczelkach całkiem popularny jeśli kiedyś wymieniać to na MLS z turbionych wersji, co powinno zapobiec nawrotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VitoZ Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 @Bartosz Coda Czy juz wiadomo skąd tę wycieki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Coda Opublikowano 18 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2019 @VitoZ Niestety czarny scenariusz się sprawdził... Uszczelki leciały kanałem olejowym z obu stron na zewnątrz. Będę je oglądał w najbliższych dniach. Podobno jakiś czas faktycznie można z tym jeździć, ale u mnie nie było już czego zbierać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się