Skocz do zawartości

Forester s-turbo by Rafaelo


Rafaelo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

 

Po prawie 6 latach w moich rękach stwierdzam że pokaże wam mojego forestera s-turbo pierwsze subaru w moich rękach i zapewne nie ostatnie ;) Forek używany do różnych rzeczy od wożenia do pracy przez wyjazdy urlopowe i pomoc w zawodach szybowcowych do jazdy po torze oraz udziału w Plejadach Trasa Terenowa. :) 

Opis Auta : Subaru Forester SF s-turbo z roku 1999 salon polska 

Silnik : 2,0 turbo 170 KM 240 NM   Wydech przelot i to na razie wszystko  plus gaz Stag 4 do tego wtryski Hany 

Napęd : skrzynia manual  tylny dyfer zmieniony bo poprzedni się zmielił  ;)  ( poszukiwania dyfra ze szperą w trakcie ) dyfer tylny z VLSD Jest już na pokładzie i odrazu inna jazda. Zawieszenie :  Amortyzatory seria Kayaby  przód sprężyny seria tył sprężyny zrobione na zamówienie usztywnione i 1 cm wyższe Podkładki lift własnej produkcji ( kopia sumo ) jest 5 cm plus coś jeszcze ;) będzie Oraz dystansy na koła tył 25mm przód 10mm 

Hamulce : cały swap z imprezy GT ( 4 tłoczek przód , dwu tłoczek tył ) Wszystkie gumki wymienione na nowe plus przewody w stalowym oplocie 

Koła : były 17" z wrx z oponami yokohama geolander 215/55/17 Będą 16: z GT z oponami nokian Rotiva AT 215/65/16  zima  16" z GT Nokian WR SUV 215/65/16 

Body kit : Totalna seria  Dołożona tylna lotka oraz dodatkowe światła drogowe na przód . W planach bagażnik wyprawowy oraz listwa LED zamontowana na zderzaku. wlot na masce od sti by @Papug

Dzięki . Dodatkowo we wnętrzu zamontowano TURBO TIMER oraz CB radio. 
Zostały zamontowane jeszcze dodatkowe zegary: ciśnienie i temperatura oleju , EGT , oraz doładowanie. 

 

Zdjęcia od czasu jak jest w moich rękach.  

 

Plany są dość ambitne wszystko zależy od funduszy.  

 

Teraz jestem w trakcie naprawy blacharskiej tylnej części auta. 

 

Czekam na słowa krytyki i nie tylko ;)  Auto ma służyć kolejnych parę lat :)  

 

Pozdrawiam Rafał 

 

 

Forek fb 2.jpg

Forek fb 3.jpg

Forek fb 6.jpg

Forek fb 8.jpg

Forek fb.jpg

Forek fb4.jpg

Forke fb 7.jpg

Forke fb5.jpg

11004544_926316037420537_3076582651921634530_o.jpg

11059759_926354340750040_1258448762207248693_o.jpg

11103108_926316577420483_2427461084878096819_o.jpg

IMG_5014.JPG

IMG_6804.JPG

IMG_6099.JPG

IMG_6911.JPG

IMG_6853.JPG

IMG_6924.JPG

IMG_6928.JPG

IMG_6930.JPG

B9C1C4C5-2A8B-482C-94A0-4AD3DC34356A.jpeg

6915B60F-190C-46A3-994B-5ED21DD5429E.jpeg

43D17060-042A-47FD-8951-6FE964330ABB.jpeg

274588AB-E173-40A2-9DD5-3AE19C1DFF58.jpeg

A2F97255-9AC0-467F-AE34-A0390182FDDC.jpeg

AC494D07-5F50-41A2-AB4B-81A5F003134A.jpeg

00886D3B-66A1-4DD9-8FA0-62C807BD74BA.jpeg

87F3460E-1660-4DCF-B8ED-1DBD068416BE.jpeg

0331DA81-6AB7-4857-BCCB-9D7CFECF91B4.jpeg

E2FD9B1F-E8B8-428F-9A08-3E972B93E29A.jpeg

F376A316-83A0-4B57-A2D6-A6ED1C6213E8.jpeg

5C93F7B6-1519-4540-8E13-3DDAAF72AAB4.jpeg

F6B2C9AD-050E-459B-8509-28E1FDD58689.jpeg

2F3C5DAE-659F-4920-9893-F30D0B842728.jpeg

6584B0A3-8EA1-41F8-9752-604223A0DC23.jpeg

CB5606D1-8445-45DF-947D-A615AB3283CE.jpeg

C650F3F7-C8F2-4819-A58D-0905808C4514.jpeg

35B0D3C3-BFFC-487D-B15A-DE17052F09BF.jpeg

AD69A532-D58F-4723-956E-B9E0D467C97A.jpeg

55FEC899-6B58-4DB0-B1CA-CECEB082ED81.jpeg

8EDB7A80-754B-4D64-9356-6330B00DDDB7.jpeg

23A314B5-5E33-4E02-BBBD-2D54CEC40ADE.jpeg

C794F4AA-9B1E-4EB3-AE3C-C88FB2F3521B.jpeg

0E685BA9-F83F-40C1-85A9-005ABFB2B578.jpeg

28194812-92E9-4620-8A67-8B42AC01F2A8.jpeg

Edytowane przez Rafaelo
Aktualizacja
  • Super! 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Rafaelo napisał:

Jeszcze jakieś zdjęcia z Plejad mam :)  @llkuba wiadomo że zielony najlepiej pasuje. Będzie się jeszcze lepiej prezentował :) 

 

 

 

097.jpg

 


To zdjęcie wymiata. Gratuluje samochodu i życzę cierpliwości podczas odbudowy. 
Też mam w planach bagażnik wyprawowy. Masz już jakiś typ czy będziesz sam spawał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przy sprzątaniu zauważyłem iż wykładzina po stronie kierowcy mokra, schylilem sie -  no jest ubytek, próg i kawałek wzmocnienia.

Podjechałem do blacharza - oba progi do wymiany.

W poniedziałek odstawiam na tydzień, półtora.

Nic tylko sie pochlastać z zakupu.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam próg kupiony ale pasuje tylko w miejsce drzwi i nigdzie więcej :( A końcówkę błotnika będę musiał dorobić. Chodź u mnie progi są w doskonałej kondycji :)

Dziś został jeden kielich naprawiony I wycięty kielich z auta jutro przymiarka i spawanie kielicha do samochodu. 47a745c88ee0882fa6e6f7f764b5a2a1.jpg3525ad85431962d179179ec0afe1a6fd.jpg6c93da512c3fbe7afde23a3050fc9822.jpg

Oraz zakupiłem chyba ostatnia Belkę pod zderzak w Polsce
95760eb7bae35d2a0497c2dab884eab1.jpg

CDN.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale będzie cacuszko :). Sam będziesz spawał czy jakiś Fachmajster ? 

 

Jak już tak ładnie robisz to zajrzyj w przednie nadkola. W środku w błotnikach może występować korozja. Przy takich pracach dobrze obejrzeć progi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@llkuba progi i błotniki są w Bardzo dobrym stanie aż jestem zaskoczony. Spawam razem z kumplem bo dopiero uczę się spawać migiem. @bobek666 zamówiłem w Aso Subaru była jedna na magazynie w Polsce.

 

Dziś ciąg dalszy prac. Prawa strona wstawiona na swoje miejsce, gdzie trzeba było cynowałem spawy aby nabrać wprawy na błotnik Potem zamontowano wewnętrzne nadkole. Na koniec wszystko wypsikane podkładem epoksydowym. Z racji tego że podkład musiał wyschnąć zabrałem się za lewa stronę, i po godzince kielich wyleciał z auta. 0fa6c42f27b50d4ea3caca69c23d9c82.jpg642ece837a53e08b4f29f6457699d4df.jpg156e2aa161dd674dcda7b973d6244176.jpge350081cc5ab6341f4d060e39728218a.jpg97e0bacd34993cd7643439a92f8b4a19.jpg1b1ab80a4a6922a0392184b3da3ffbbb.jpg86cc514a0ce47a8d72315aff11f4e0f6.jpg

 

CDN w poniedziałek

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

  • Super! 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj nastąpiła kulminacja i prawa strona została zamknięta. Zostało jeszcze wygładzić spawy i dokończyć spawanie na rantach Ale już mi się podoba jak prace postępują i widać efekty.245561b7854ee3394828dcb71aff1786.jpgd8e55c54fffbf074430ff9dfcdbd5f9d.jpg984203ddb5a30b406ff87424ac77e7d4.jpg97a548795fb911346cb9da08b3419053.jpg




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Super! 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dalsza cześć prac. Odratowany lewy kielich był w gorszym stanie niż prawy ale udało się. A po prawej stronie zrobiłem konserwacje nadkola kielicha oraz podłogi gdzie jest montowany Bak Paliwa oraz konserwacja tylnych sanek. Coraz bliżej końca jeśli chodzi o blacharkę w przyszłym tygodniu mam nadzieje ze auto trafi do Lakiernika. Pare zdjęć z prac. 4295157ce05aa4606589acc89d6a9d49.jpg564805791bbb391fa30d494330e79523.jpg0dcab1110e3b4e1bc7434b6e613f0709.jpgb727579635f2cb651538568318fa6116.jpg73c7df73e03284b54d251fabb9359b8e.jpgf1a4494ec90f7a26ded0d3185ddb23bb.jpg

Pozdrawiam

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...