ipawelek Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Witam Praktycznie od zakupu auta mam z nim problem objawiający się tym, że podczas spokojnej jazdy pomiędzy 2-3 tyś obrotów, silnik nagle słabnie, pojawiają się nierówna praca oraz stuki z okolicy silnika, jakby uderzanie małym młotkiem w kowadło. Trwa to kilka sekund zanim się zorientuję, że coś jest nie tak. Po odpuszczeniu gazu wszystko wraca do normy. Nie wyświetlają się żadne błędy. Problem objawia się raz na kilka miesięcy, więc się specjalnie nim nie przejmowałem, ale ostatnio zauważyłem że się nasila (raz na 2 tygodnie). Rozmawiałem o tym w serwisie Subaru, ale nie mają punktu zaczepienia, nie da się tego wywołać, nie da się nagrać, bo trwa to chwilę (dotychczas zawsze odpuszczałem gaz, aby silnik zaczął pracować normalnie, i szkoda mi ciągnąć dłuższą chwilę te objawy, aby nie uszkodzić silnika). Czy ktoś może spotkał się z podobnymi objawami? Co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes124 Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 Miałem tak sporadycznie. Ustąpiło po przejściu na 98. Serwis nie umiał pomóc, zdiagnozować problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2018 U znajomego były podobne objawy jak przeszedł z 98 na 95. Do jego auta poprzedni właściciel lał 98 a on zaczął 95 i 98 a późnej sama 95. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 19 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2018 Aktualizacja softu? Miałem przez chwilę podobne objawy w swoim MY 2013. Zniknęły po aktualizacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kYs Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 (edytowane) W dniu 19.12.2018 o 12:26, yossarian napisał: Aktualizacja softu? Miałem przez chwilę podobne objawy w swoim MY 2013. Zniknęły po aktualizacji. @yossarian, a gdzie robiłeś update? Zadowolony? Jaki koszt? Edytowane 19 Czerwca 2019 przez kYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 20 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2019 W dniu 19.06.2019 o 09:31, kYs napisał: @yossarian, a gdzie robiłeś update? Zadowolony? Jaki koszt? ASO Max Usluga Olsztyn. Od czasu aktualizacji bez problemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kYs Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 W dniu 20.06.2019 o 23:34, yossarian napisał: ASO Max Usluga Olsztyn. Od czasu aktualizacji bez problemów Dzięki za info. Daj jeszcze proszę znać albo tu albo priv ile Cię kosztowała ta przyjemność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SCUBA Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Forek SJ 2014 2.0 150 koni, przebieg 150 tyś km, czy to normalne, że zjada 1 litr oleju na 2500 km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cougar Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 To nie jest raczej normalne.., mój FXT (przebieg blisko 90kkm) po przejechaniu (od ostatniej wymiany) 4kkm nie bierze nic.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 Godzinę temu, SCUBA napisał: Forek SJ 2014 2.0 150 koni, przebieg 150 tyś km, czy to normalne, że zjada 1 litr oleju na 2500 km? silnik fb20 - nie powinien tyle łykać. Wpisz w necie fb20 oil consumption - niestety jest to podobno dość częsta przypadłość silników fb20 wyprodukowanych przed 2014 rokiem, później problem wyeliminowano. W USA był nawet pozew zbiorowy z tego powodu. Silnik tez swój przebieg ma więc zapewne zmiana oleju na bardziej lepki ograniczyłaby konsumpcje - coś typu 5w40/5w50 . Valvoline ma serie max life dla starszych silników która ogranicza pobór oleju, mobil1 5w50 tez się dobrze w tej kwestii sprawdza-przynajmniej sprawdzał w Hondzie A jak to nie pomoże to albo remont albo swap na taki sam silnik z nowszego auta. Sprawdź jeszcze pod autem czy nie masz żadnych wycieków, czy się nie poci itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SCUBA Opublikowano 26 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2019 (edytowane) zalewam już 5-40, silnik jest suchutki , dzięki za info, silnik moc ma, ale głód na olej też, jakoś muszę z tym żyć , ta nowa motoryzacja to shit mój stary SG palił mniej oleju jak miał prawie 400 tyś Edytowane 26 Czerwca 2019 przez SCUBA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się