HoQ Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Witajcie. Kilka pytań do świeżego zakupu czyli Legacy IV, o kilku z nich czytałem już tu i ówdzie, ale pomyślałem że podzielę się nimi z szanownym Forum, gdzie doświadczenia nie brakuje 1. Gumki ochronne na błotnikach tylnych - zbierają dziadostwo i trzeba wywalić czy coś tam chronią i lepiej zostawić? 2. Wyświetlacz radia gaśnie (radio działa normalnie, tylko nie widać co się robi) - przelutowanie styków pomogło komuś na dobre? 3. Centralny z pilota nie otwiera wszystkich drzwi, nie rozbierałem tego jeszcze, ale wiem że to normalne w Legasiach - do wymiany są siłowniki czy całe zamki? 4. Wskazówka temperatury chłodziwa nie jest idealnie poziomo, tylko tak dziwnie 2mm poniżej - czy to jest normalne wskazanie temperatury roboczej w Legasiach czy termostat do wymiany? Z góry dzięki za jakiekolwiek komentarze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 11 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2018 Ad 1 wywalić Ad4 Tak jak jest u Ciebie ,jest Ok. Z resztą nie miałem problemu 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 (edytowane) 16 godzin temu, HoQ napisał: Gumki ochronne na błotnikach tylnych - zbierają dziadostwo i trzeba wywalić czy coś tam chronią i lepiej zostawić? Wywal. Wiecej szkody niz pożytku. 16 godzin temu, HoQ napisał: Centralny z pilota nie otwiera wszystkich drzwi, nie rozbierałem tego jeszcze, ale wiem że to normalne w Legasiach - do wymiany są siłowniki czy całe zamki Tak. Czesto silniczki trzeba robić. 16 godzin temu, HoQ napisał: Wskazówka temperatury chłodziwa nie jest idealnie poziomo, tylko tak dziwnie 2mm poniżej - czy to jest normalne wskazanie temperatury roboczej w Legasiach czy termostat do wymiany U mnie tez nie jest idealnie, ale chyba mie 2 mm. Podepbij jakis obd i sprawdź wskazania. Do zestawu: Mechanizm wycieraczek, beda luźne predzej czy później. Jak kombi to klamka od klapy przestanie odskakiwac, tylna wycieraczka zwariuje (wiazka do sprawdzenia) Plyn chlodniczy sprawdzamy. Szczelnosc korka może zabic. Zmieniarka plyt odmowi posluszenstwa. Jak jest szyberdac to kanaly odprowadzajace trzeba pilnowac (nie jakos intensywnie, ale warto) Te silniczki od centralnego .ktos gdzies znalazl ma american ebay. Obywatel czekker był to... Edytowane 12 Listopada 2018 przez euyot 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoQ Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 Dzięki piękne za wszystkie wskazówki, widać jest tych typowych usterek ciut więcej niż słyszałem Jeśli chodzi o centralny, to znalazłem taki silniczek, jest identyczny jak te polecane gdzieś dawno na forum z AliExpress. Sprawdzimy czy podziała. Ta wskazówka płynu po nagrzaniu jest na takim poziomie na foto jak poniżej, poprzedni właściciel mówił że norma: : Jak jest za nisko to faktycznie podepnę się pod OBD i sprawdzimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 41 minut temu, HoQ napisał: Dzięki piękne za wszystkie wskazówki, widać jest tych typowych usterek ciut więcej niż słyszałem Jeśli chodzi o centralny, to znalazłem taki silniczek, jest identyczny jak te polecane gdzieś dawno na forum z AliExpress. Sprawdzimy czy podziała. Ta wskazówka płynu po nagrzaniu jest na takim poziomie na foto jak poniżej, poprzedni właściciel mówił że norma: : Jak jest za nisko to faktycznie podepnę się pod OBD i sprawdzimy. Wskazówka od płynu jest ustawiona idealnie, ale obroty na biegu jałowym (?) są za wysokie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoQ Opublikowano 12 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 24 minuty temu, WOJO napisał: ale obroty na biegu jałowym (?) są za wysokie. Wstyd przyznać, ale foto robione... podczas jazdy Dzięki za info, w takim razie niepotrzebne schizo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 Godzinę temu, HoQ napisał: Wstyd przyznać, ale foto robione... podczas jazdy To zas za niskie 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
euyot Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 (edytowane) 2 godziny temu, HoQ napisał: Ta wskazówka płynu po nagrzaniu jest na takim poziomie na foto jak poniżej, poprzedni właściciel mówił że norma: Wedlug mnie norma. Podłacz obd i s8 przejedz dla spojnosci A z tym silniczkiem daj znać jak zadzialał. Edytowane 12 Listopada 2018 przez euyot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limesiak Opublikowano 12 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2018 Mam kilka silniczków na zbyciu, tylko trzeba lutować piny od złączki z pinami w silniczku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się