Skocz do zawartości

Kodowanie kluczyka


Young Renton

Rekomendowane odpowiedzi

Niby prosta sprawa padła bateria wymieniłem na nową, idę do samochodu nie działa centralny zamek (samochód sie uruchamia normalnie). Wracam wchodze na forum czytam, wracam nabity wiedzą do forka spinam kostki, zamykam drzwi, cewntralny klik klik pilotem, otwieram centralny klik klik pilotem itd cała te i inne procedury i nic... Spinam, rozpinam, otwieram zamykam drzwi zero reakcji. Mam dwa oryginalne kluczyki i na jednym jest blaszka Security ID z pięcio cyfrowym numerem już próbowałem wg tego systemu:
http://www.cars101.com/subaru/keyless.html#05 legacy program remotes ale też nic po przekręceniu 10 razy zapłonu nie ma dzwięku zeby wprowadzic kod. MA ktoś jeszcze jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, koziolek napisał:

Wciśnij i trzymaj przycisk od centralnego na drzwiach, wtedy klikaj pilotem.

po spięciu kostek lampka na suficie powinna mrugać, czyli świeci nie świeci.

Nic się nie dzieje. Jak trzymam wcisniety centralny to rygluje wszystkie drzwi i po chwilę lampka normalnie gaśnie mimo że kostki spięte i klikam pilotem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jaki masz pilot. Ja mam osobny, z dwoma przyciskami, coś w kształcie zaokrąglonego kwadratu. Spinam kostki. W momencie gdy zamykam ryglem wciskam przycisk pilota "lock" i analogicznie z otwieraniem. Rozpinam kostki i zamek zawsze działa z pilota. W twoim przypadku może być taki że nie łapie np krańcówka zamka klapy bagażnika. Pilot działa, ale nie zamyka samochodu bo ten jest niby otwarty. Jak przełączysz lampkę na pozycję "door", pozamykasz samochód to ona świeci czy gaśnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę, że to z translatora ale rozumiem to tak:
1. Spiąć kostki
2. Odrygluj drzwi (przycisk "LOCK") otwierają się wszystkie drzwi.

3. Nacisnąć dowolny przycisk na pilocie 2 razy i w trakcie nacisnąć blokadę drzwi kierowcy - tylko kierowcy? Czy "LOCK" wszystkie drzwi? (z resztą robiłem i tak i tak :-)

4.Nastęnie drzwi mają się zamknąć i otworzyć 

U mnie sie nic nie dzieje.Jak tylko naciskam LOCK to tylko ryglują się drzwi lampki nie mrugają nie ma żadnych dzwięków, odłączam kostki i dalej nie działa pajlot :/

Teraz mi przyszło jeszcze do głowy bo kluczyk zamyka tylko drzwi kierowcy. Natomiast przycisk LOCK na boczku drzwi zamyka wszystko. Więc może nie do końca mam sprawny centralny zamek i stąd nie działają te wszystkie "zabiegi" ? Ale w sumie przed wymiana baterii w pilocie działało... 

Edytowane przez Young Renton
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamietam spinasz kostki zamykasz drzwi wciskasz lock albo unlock na drzwiach potem 2x pilot ten sam klawisz drzwi sie zamkna otworza i potem drugi i trzeci pilot. Rozpinasz kostki i 3 klucze max mozesz zakodowac. Robilem tak w forku sg i sg fl i dzialalo a kluczyki kupowalem na internecie dla samego pilota.

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

O znalazłem :)3998987a0bd31f5b140241c222fcfec0.jpg

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli nie koniecznie padła bateria a może padł kluczyk lub odbiornik.

bateria na pewnp sprawna i popranie włożona?

ZTCP jak się zbliżało kluczuk do tradycyjnego radia i się klikało w kluczyki to zakłócało radio- taki prosty test na sprawność kluczyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bateria sprawna i dobrze włożona. Wątpię, żeby padły oba kluczyki na raz ale przy tradycyjnym radiu jak klikam to żadnych zakłuceń nie ma... Postaram sie podjechać gdzieś w tygodniu do jakiś magików od tych spraw i dam znać 

Walniety był mikrostyk w pilocie który powodował zwarcie. Po jego wymianie centralny zadziałał od razu, nie musiałem spinać kostek i kodowac kluczyka. Dzięki wszystkim za zaangażowanie ☺️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Siema, jestem tu nowy. Szukam tutaj tej procedury z rejestracji nowego klucza ( chodzi o pilot) nie mogę znaleźć wpisując frazy "kodowanie kluczyka, kostka kodowania kluczyka" . Mógłby ktoś pomóc? Byłbym wdzięczny. Mam podobny problem , nie mogę wejść w tryb serwisowy zapłonem (10 x ACC/off) więc szukam dalej rozwiązania. Pozdrawiam Alex.

Edytowane przez AleksanderW
Błąd ortograficzny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla potomnych. W moim Legacy z 2004, sekwencja z wtyczką ( taka sama jak w imprezie) w panelu koło lewej nogi kierowcy wypaliła. Jakby ktoś chciał to kupiłem kluczyk "scyzoryk " na AliExpress I działa.Keyecu Upgraded Flip Remote Car Key Fob 315/433MHz 4D62 Chip 3 Button for Subaru Outback Liberty Impreza WRX Forester 2003-2009
https://s.click.aliexpress.com/e/24gUm1Ke6c769dd56644753822f3cc36c8d3c62.jpgf1def8847856effaf6afb18a53e139a6.jpg855bbb4c021ecd9fe5573c18a42dc591.jpg21c6338a8d4a9b4412f32a5dbcd98b12.jpg

Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka

Dla potomnych. W moim Legacy z 2004, sekwencja z wtyczką ( taka sama jak w imprezie) w panelu koło lewej nogi kierowcy wypaliła. Jakby ktoś chciał to kupiłem kluczyk "scyzoryk " na AliExpress I działa.Keyecu Upgraded Flip Remote Car Key Fob 315/433MHz 4D62 Chip 3 Button for Subaru Outback Liberty Impreza WRX Forester 2003-2009
https://s.click.aliexpress.com/e/24gUm1Ke6c769dd56644753822f3cc36c8d3c62.jpg&key=a7b9b0d2b77cd42c71a42e0f606071b149160ce9cf6461e840c3e9da2355d4a9f1def8847856effaf6afb18a53e139a6.jpg&key=413e8280f847e5a81d4ee8bffa936112ebe93a26308507d21de844dbab92f171855bbb4c021ecd9fe5573c18a42dc591.jpg&key=29ebd7576ff9a1ca80a7a8ea19968fc0e0b6100e16b1d451fe79482c3de4322521c6338a8d4a9b4412f32a5dbcd98b12.jpg&key=def278d3fafb748e467859a6ed9a4eb5c86efc6e524d5696101b8ddc32f6d5e2

Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka


W moim przypadku pilot 433Mhz, jak ktoś chce to mogę poszukać liste transmiterów immobiliser a do Subaru (bo jest kilka rodzajów chipów)

Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Koledzy, a czy ja znajdę tu rozwiązanie dla mojego pacjenta? Legacy V 2.5GT z 2010. Jeden pilot mam, zakupiłem go z autem. Samochód europejski z kraju zza Alp ... samochód bezkluczykowy dostęp i bez stacyjki (tylko odpalanie na guzik). Zakupiłem drugi pilot taki sam, ale nie mam pojęcia jak go dodać do samochodu (samemu). Sprawdzałem i niestety takiego białego kabelka w słupku u mnie nie ma. Nie działa też procedura jaką gdzieś na filmiku widziałem z wersji IV z kodowaniem klamką ... innej nie znam ... oczywiście to kodowanie guzikiem zamykania odpada, bo nie mam kluczyka żeby wejść w tryb dodawania pilota. .... HELP!IMG_0643 (1).HEIC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
W dniu 29.09.2018 o 21:21, rześki napisał:

Z tego co pamietam spinasz kostki zamykasz drzwi wciskasz lock albo unlock na drzwiach potem 2x pilot ten sam klawisz drzwi sie zamkna otworza i potem drugi i trzeci pilot. Rozpinasz kostki i 3 klucze max mozesz zakodowac. Robilem tak w forku sg i sg fl i dzialalo a kluczyki kupowalem na internecie dla samego pilota.

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
 

O znalazłem :)3998987a0bd31f5b140241c222fcfec0.jpg

Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka
 

U mnie zadziałało :) chciałem sprawdzić czy kluczyk zapasowy działa, bo pierwszy ma coraz częściej problem z otwieraniem auta. Czuć pod palcem, że w zapasowym "klik" jest bardziej wyraźny. Inaczej nie umiem tego opisać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...