Young Renton Posted September 27, 2018 Share Posted September 27, 2018 Niby prosta sprawa padła bateria wymieniłem na nową, idę do samochodu nie działa centralny zamek (samochód sie uruchamia normalnie). Wracam wchodze na forum czytam, wracam nabity wiedzą do forka spinam kostki, zamykam drzwi, cewntralny klik klik pilotem, otwieram centralny klik klik pilotem itd cała te i inne procedury i nic... Spinam, rozpinam, otwieram zamykam drzwi zero reakcji. Mam dwa oryginalne kluczyki i na jednym jest blaszka Security ID z pięcio cyfrowym numerem już próbowałem wg tego systemu:http://www.cars101.com/subaru/keyless.html#05 legacy program remotes ale też nic po przekręceniu 10 razy zapłonu nie ma dzwięku zeby wprowadzic kod. MA ktoś jeszcze jakieś pomysły? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 27, 2018 Share Posted September 27, 2018 (edited) . Edited February 6, 2019 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Young Renton Posted September 28, 2018 Author Share Posted September 28, 2018 (edited) Wydaję mi sie że właściwą Tak teraz oba kluczyki nie działają. Edited September 28, 2018 by Young Renton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 (edited) . Edited February 6, 2019 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Young Renton Posted September 28, 2018 Author Share Posted September 28, 2018 Wymieniłem baterię w dwóch kluczykach... Tak z drzwi zamyka wszystko Link to comment Share on other sites More sharing options...
koziolek Posted September 28, 2018 Share Posted September 28, 2018 Wciśnij i trzymaj przycisk od centralnego na drzwiach, wtedy klikaj pilotem. po spięciu kostek lampka na suficie powinna mrugać, czyli świeci nie świeci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Young Renton Posted September 28, 2018 Author Share Posted September 28, 2018 2 godziny temu, koziolek napisał: Wciśnij i trzymaj przycisk od centralnego na drzwiach, wtedy klikaj pilotem. po spięciu kostek lampka na suficie powinna mrugać, czyli świeci nie świeci. Nic się nie dzieje. Jak trzymam wcisniety centralny to rygluje wszystkie drzwi i po chwilę lampka normalnie gaśnie mimo że kostki spięte i klikam pilotem Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted September 29, 2018 Share Posted September 29, 2018 Nie wiem jaki masz pilot. Ja mam osobny, z dwoma przyciskami, coś w kształcie zaokrąglonego kwadratu. Spinam kostki. W momencie gdy zamykam ryglem wciskam przycisk pilota "lock" i analogicznie z otwieraniem. Rozpinam kostki i zamek zawsze działa z pilota. W twoim przypadku może być taki że nie łapie np krańcówka zamka klapy bagażnika. Pilot działa, ale nie zamyka samochodu bo ten jest niby otwarty. Jak przełączysz lampkę na pozycję "door", pozamykasz samochód to ona świeci czy gaśnie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Young Renton Posted September 29, 2018 Author Share Posted September 29, 2018 Lampka na "door" i normalnie gaśnie po chwili jak zamknę auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 29, 2018 Share Posted September 29, 2018 (edited) , Edited February 6, 2019 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
Young Renton Posted September 29, 2018 Author Share Posted September 29, 2018 Po naciśnięciu lock na drzwiach kierowcy klapa też się zamyka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted September 29, 2018 Share Posted September 29, 2018 (edited) , Edited February 6, 2019 by Guest Link to comment Share on other sites More sharing options...
rześki Posted September 29, 2018 Share Posted September 29, 2018 Tak robiłeś? Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Young Renton Posted September 29, 2018 Author Share Posted September 29, 2018 (edited) widzę, że to z translatora ale rozumiem to tak: 1. Spiąć kostki 2. Odrygluj drzwi (przycisk "LOCK") otwierają się wszystkie drzwi. 3. Nacisnąć dowolny przycisk na pilocie 2 razy i w trakcie nacisnąć blokadę drzwi kierowcy - tylko kierowcy? Czy "LOCK" wszystkie drzwi? (z resztą robiłem i tak i tak :-) 4.Nastęnie drzwi mają się zamknąć i otworzyć U mnie sie nic nie dzieje.Jak tylko naciskam LOCK to tylko ryglują się drzwi lampki nie mrugają nie ma żadnych dzwięków, odłączam kostki i dalej nie działa pajlot :/ Teraz mi przyszło jeszcze do głowy bo kluczyk zamyka tylko drzwi kierowcy. Natomiast przycisk LOCK na boczku drzwi zamyka wszystko. Więc może nie do końca mam sprawny centralny zamek i stąd nie działają te wszystkie "zabiegi" ? Ale w sumie przed wymiana baterii w pilocie działało... Edited September 29, 2018 by Young Renton Link to comment Share on other sites More sharing options...
rześki Posted September 29, 2018 Share Posted September 29, 2018 Z tego co pamietam spinasz kostki zamykasz drzwi wciskasz lock albo unlock na drzwiach potem 2x pilot ten sam klawisz drzwi sie zamkna otworza i potem drugi i trzeci pilot. Rozpinasz kostki i 3 klucze max mozesz zakodowac. Robilem tak w forku sg i sg fl i dzialalo a kluczyki kupowalem na internecie dla samego pilota. Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka O znalazłem Wysłane z mojego PRA-LX1 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Young Renton Posted September 30, 2018 Author Share Posted September 30, 2018 U mnie nie działają te kombinacje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AdaSch Posted October 1, 2018 Share Posted October 1, 2018 czyli nie koniecznie padła bateria a może padł kluczyk lub odbiornik. bateria na pewnp sprawna i popranie włożona? ZTCP jak się zbliżało kluczuk do tradycyjnego radia i się klikało w kluczyki to zakłócało radio- taki prosty test na sprawność kluczyka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Young Renton Posted October 1, 2018 Author Share Posted October 1, 2018 bateria sprawna i dobrze włożona. Wątpię, żeby padły oba kluczyki na raz ale przy tradycyjnym radiu jak klikam to żadnych zakłuceń nie ma... Postaram sie podjechać gdzieś w tygodniu do jakiś magików od tych spraw i dam znać Walniety był mikrostyk w pilocie który powodował zwarcie. Po jego wymianie centralny zadziałał od razu, nie musiałem spinać kostek i kodowac kluczyka. Dzięki wszystkim za zaangażowanie ☺️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
AleksanderW Posted November 9, 2018 Share Posted November 9, 2018 (edited) Siema, jestem tu nowy. Szukam tutaj tej procedury z rejestracji nowego klucza ( chodzi o pilot) nie mogę znaleźć wpisując frazy "kodowanie kluczyka, kostka kodowania kluczyka" . Mógłby ktoś pomóc? Byłbym wdzięczny. Mam podobny problem , nie mogę wejść w tryb serwisowy zapłonem (10 x ACC/off) więc szukam dalej rozwiązania. Pozdrawiam Alex. Edited November 9, 2018 by AleksanderW Błąd ortograficzny Link to comment Share on other sites More sharing options...
respect Posted November 9, 2018 Share Posted November 9, 2018 (edited) Wpisz jeszcze samo"kodowanie" albo "pilot" i znajdziesz też inne wątki. Auto ma mniejsze znaczenia -raczej rocznik. Edited November 9, 2018 by respect 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AleksanderW Posted November 10, 2018 Share Posted November 10, 2018 Dla potomnych. W moim Legacy z 2004, sekwencja z wtyczką ( taka sama jak w imprezie) w panelu koło lewej nogi kierowcy wypaliła. Jakby ktoś chciał to kupiłem kluczyk "scyzoryk " na AliExpress I działa.Keyecu Upgraded Flip Remote Car Key Fob 315/433MHz 4D62 Chip 3 Button for Subaru Outback Liberty Impreza WRX Forester 2003-2009https://s.click.aliexpress.com/e/24gUm1KWysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka Dla potomnych. W moim Legacy z 2004, sekwencja z wtyczką ( taka sama jak w imprezie) w panelu koło lewej nogi kierowcy wypaliła. Jakby ktoś chciał to kupiłem kluczyk "scyzoryk " na AliExpress I działa.Keyecu Upgraded Flip Remote Car Key Fob 315/433MHz 4D62 Chip 3 Button for Subaru Outback Liberty Impreza WRX Forester 2003-2009https://s.click.aliexpress.com/e/24gUm1KWysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka W moim przypadku pilot 433Mhz, jak ktoś chce to mogę poszukać liste transmiterów immobiliser a do Subaru (bo jest kilka rodzajów chipów) Wysłane z mojego TA-1004 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krisugr Posted December 23, 2021 Share Posted December 23, 2021 Koledzy, a czy ja znajdę tu rozwiązanie dla mojego pacjenta? Legacy V 2.5GT z 2010. Jeden pilot mam, zakupiłem go z autem. Samochód europejski z kraju zza Alp ... samochód bezkluczykowy dostęp i bez stacyjki (tylko odpalanie na guzik). Zakupiłem drugi pilot taki sam, ale nie mam pojęcia jak go dodać do samochodu (samemu). Sprawdzałem i niestety takiego białego kabelka w słupku u mnie nie ma. Nie działa też procedura jaką gdzieś na filmiku widziałem z wersji IV z kodowaniem klamką ... innej nie znam ... oczywiście to kodowanie guzikiem zamykania odpada, bo nie mam kluczyka żeby wejść w tryb dodawania pilota. .... HELP!IMG_0643 (1).HEIC Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now