_scooby_ Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 (edytowane) Zbierałem się trochę do założenia tematu ale finalnie znalazłem chwilkę więc wrzucam opis mojego nowego autka. Co jakiś czas będę wklejał jakieś aktualności. Przygodę z Subaru rozpocząłem kilka lat temu. Szukałem trzeciego auta w rodzinie i celowałem w WRX`a. Trochę mi zeszło zanim trafiłem fajną sztukę. Kupiłem go od dealera Subaru w Bonn gdzie do ostatnich dni było zarejestrowane na dealera i autem jeździł starszy pan, ojciec właściciela salonu. Ogólnie auto służyło mu w głównej mierze do wyjazdów ze swoim psem do lasu Jedyne co musiałem zrobić to porządnie wyprać tapicerkę i zafundować ozonowanie wnętrza. Niby znalazłem to czego szukałem ...ale czegoś mu brakowało. Nie ta moc, nie ten zawias, spora turbodziura i jeszcze kilka szczegółów. Pewnego dnia na forum jeden z użytkowników zapytał czy nie ma ktoś do sprzedania WRX`a. Odezwałem się z propozycją, klient zapłacił za przegląd u dealera, dealer wysłał mu raport potwierdzając bardzo dobry stan po czym klient przejechał pół Polski i wrócił z bananem na twarzy do swojego domu nowym nabytkiem Już przed sprzedażą WRX`a zaplanowałem zakup bloba lub hawka STi. Nie sądziłem , że po raz kolejny rozpocznie się aż tak żmudny okres poszukiwań, które trwały prawie rok. Obejrzałem chyba z 8 krajowych aut + kilka poza granicami Polski. Nie liczę kasy i czasu jaki straciłem na poszukiwaniach. Jednym słowem kupa rdzy, szpachla, klekoczące panewy, kompresja poniżej normy, test CO2 przy wersjach EJ257 w kilku przypadkach pozytywny...traciłem wiarę. Od jakiegoś czasu miałem w telefonie otwartych kilka zakładek z portalami i na bieżąco śledziłem aukcje i fora. Moją uwagę przykuł hawk 2006 STi wersja EU. Na początku był wystawiony za jakieś abstrakcyjne pieniądze ale udało się dojść z dealerem Subaru, od którego kupowałem auto do sensownego porozumienia. Pojechałem na oględziny, sprawdziłem lakier, silnik, zawieszenie, podwozie...Bingo! Każdy element karoserii w seryjnym lakierze. Silnik pracuje równo, sprawdzona kompresja, podłączenie pod kompa + CO2 test u dealera Subaru. Samochód był sprowadzony do Polski w 2008r i do czasu kiedy go kupiłem jeździł 10 lat u jednego właściciela jako 3 auto w rodzinie. U mnie też będzie to trzecie auto i patrząc na przebiegi roczne jakie robiłem WRX`em to STi będzie robił ok.6-8tys/rok Auto jak twierdzi poprzedni właściciel było używane sporadycznie, przy okazji trochę stało w nieASO ze względu na remont silnika (UPG w 2011r) oraz późniejszy wypadek właściciela ( z tego co mówił na motorze) i związane z tym jakieś problemy zdrowotne. W nieASO zakuli silnik na tłokach Manley Performance 99,75mm, założyli szpilki ARP, panewki główne i korbowodowe ACL Race, zrobili rozrząd, regulację zaworów, docieranie zaworów, wpadło sprzęgło organiczne AP Racing + HKS turbo timer. Autko ma zamontowany przelot ( nie mierzyłem ale coś ok. 3-3,5'') z DP na szerokim kołnierzu + końcówka Greddy SP2 Auto stoi na seryjnych felgach Enkei + dostałem od właściciela dwa komplety złotych ATS DTM Competition na zimówkach oraz na letnich oponach Poniżej kilka danych na temat auta: Model: WRX STi Rok produkcji: 2006/02 Data pierwszej rejestracji w kraju: 2008/06 Silnik: EJ257 Przebieg: 64.000kmMoc: 327KM @5786rpm,Moment obrotowy: 531,8Nm @3290 rpmKolor: WR Blue Pearl 02C Olej: Motul 300V Power 5W40 Po zakupie auta zabrałem się za doprowadzenie go do takiego stanu zewnętrznego, który by mnie zadowolił. W ruch poszła glinka, trójstopniowa korekta lakieru pastami Menzerna + politura Poor Boys Black Whole i na deser wosk Collinite 476S Efekt końcowy Większych modów nie planuję aczkolwiek leci już do mnie z Japonii daszek ze Spec C ( oczywiście w kolorze 02C) https://www.japanparts.com/parts/detail/11095 CDN... Edytowane 4 Września 2018 przez _scooby_ 10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 O bedzie ciecie dachu. I like 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 A "chlapoki" gdzie?? Piękny hawk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 (edytowane) Rozważałem właśnie Rallyarmor Classic ale nie jestem w 100% przekonany czy ich potrzebuję. Jak zauważę, że będą pojawiać się odpryski na karoserii to wrócę do tematu. Edytowane 4 Września 2018 przez _scooby_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 Piękny hawk,gratuluję autka,jak będziesz jeździł to będą się pojawiać nie ma rady więc pomyśl o tym wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 No właśnie, 100% zabezpieczenie to nie jest ale pomagają utrzymać dolną część karoserii dłużej w lepszym stanie Ja polecam RA, drogie, ale jakość super, wszystko pasuje idealnie pod fabryczne otwory, montaż dziecinnie prosty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 54 minuty temu, irektob napisał: Piękny hawk Dzięki 19 minut temu, Mateusz22 napisał: Ja polecam RA, drogie, ale jakość super, wszystko pasuje idealnie pod fabryczne otwory, montaż dziecinnie prosty Czy masz może porównanie wersji Classic i UR? Basic odpada bo są za cienkie i wyglądają na kruche. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 13 minut temu, _scooby_ napisał: Czy masz może porównanie wersji Classic i UR? "Chlapacze Rally Armor z serii UR są wykonane z uretanu dzięki czemu nie tracą sztywności nawet w zimę. Materiał ten zapewnia kompromis pomiędzy elastycznością zapewniającą wytrzymałość, a sztywnością potrzebą przy dużych prędkościach. Dzięki temu chlapacze z serii UR są wykorzystywane w samochodach rajdowych." - subarak(kropka)pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 17 minut temu, _scooby_ napisał: Czy masz może porównanie wersji Classic i UR? Basic odpada bo są za cienkie i wyglądają na kruche. Nie mam porównania, ja dałem za swoje prawie 500zl (chyba właśnie basic) i jak dla mnie płacenie prawie 400wiecej za ur nie miało sensu żadnego. Mam je 3 lata, są tak samo sztywne, wciąż mają taki sam kolor i spełniają swe zadanie Tak ze ja polecam w tym wypadku przyoszczędzenie trochę bo będziesz Pan zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 za pińcet to raczej Classic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 No może być i tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 3 godziny temu, Mateusz22 napisał: Nie mam porównania, ja dałem za swoje prawie 500zl (chyba właśnie basic) i jak dla mnie płacenie prawie 400wiecej za ur nie miało sensu żadnego. Mam je 3 lata, są tak samo sztywne, wciąż mają taki sam kolor i spełniają swe zadanie .......jak dla mnie 500 czy 900 to też bez sensu,ale to jest każdego indywidualna sprawa! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 5 minut temu, irektob napisał: .......jak dla mnie 500 czy 900 to też bez sensu,ale to jest każdego indywidualna sprawa! Ty nie masz czy sam dorobiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irektob Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 (edytowane) Ja swoje dorabiałem sobiie sam i do STI,Sierry i Lancii Edytowane 4 Września 2018 przez irektob Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 18 godzin temu, _scooby_ napisał: Zbierałem się trochę do założenia tematu ale finalnie znalazłem chwilkę więc wrzucam opis mojego nowego autka. Co jakiś czas będę wklejał jakieś aktualności. Przygodę z Subaru rozpocząłem kilka lat temu. Szukałem trzeciego auta w rodzinie i celowałem w WRX`a. Trochę mi zeszło zanim trafiłem fajną sztukę. Kupiłem go od dealera Subaru w Bonn gdzie do ostatnich dni było zarejestrowane na dealera i autem jeździł starszy pan, ojciec właściciela salonu. Ogólnie auto służyło mu w głównej mierze do wyjazdów ze swoim psem do lasu Jedyne co musiałem zrobić to porządnie wyprać tapicerkę i zafundować ozonowanie wnętrza. Niby znalazłem to czego szukałem ...ale czegoś mu brakowało. Nie ta moc, nie ten zawias, spora turbodziura i jeszcze kilka szczegółów. Pewnego dnia na forum jeden z użytkowników zapytał czy nie ma ktoś do sprzedania WRX`a. Odezwałem się z propozycją, klient zapłacił za przegląd u dealera, dealer wysłał mu raport potwierdzając bardzo dobry stan po czym klient przejechał pół Polski i wrócił z bananem na twarzy do swojego domu nowym nabytkiem Już przed sprzedażą WRX`a zaplanowałem zakup bloba lub hawka STi. Nie sądziłem , że po raz kolejny rozpocznie się aż tak żmudny okres poszukiwań, które trwały prawie rok. Obejrzałem chyba z 8 krajowych aut + kilka poza granicami Polski. Nie liczę kasy i czasu jaki straciłem na poszukiwaniach. Jednym słowem kupa rdzy, szpachla, klekoczące panewy, kompresja poniżej normy, test CO2 przy wersjach EJ257 w kilku przypadkach pozytywny...traciłem wiarę. Od jakiegoś czasu miałem w telefonie otwartych kilka zakładek z portalami i na bieżąco śledziłem aukcje i fora. Moją uwagę przykuł hawk 2006 STi wersja EU. Na początku był wystawiony za jakieś abstrakcyjne pieniądze ale udało się dojść z dealerem Subaru, od którego kupowałem auto do sensownego porozumienia. Pojechałem na oględziny, sprawdziłem lakier, silnik, zawieszenie, podwozie...Bingo! Każdy element karoserii w seryjnym lakierze. Silnik pracuje równo, sprawdzona kompresja, podłączenie pod kompa + CO2 test u dealera Subaru. Samochód był sprowadzony do Polski w 2008r i do czasu kiedy go kupiłem jeździł 10 lat u jednego właściciela jako 3 auto w rodzinie. U mnie też będzie to trzecie auto i patrząc na przebiegi roczne jakie robiłem WRX`em to STi będzie robił ok.6-8tys/rok Auto jak twierdzi poprzedni właściciel było używane sporadycznie, przy okazji trochę stało w nieASO ze względu na remont silnika (UPG w 2011r) oraz późniejszy wypadek właściciela ( z tego co mówił na motorze) i związane z tym jakieś problemy zdrowotne. W nieASO zakuli silnik na tłokach Manley Performance 99,75mm, założyli szpilki ARP, panewki główne i korbowodowe ACL Race, zrobili rozrząd, regulację zaworów, docieranie zaworów, wpadło sprzęgło organiczne AP Racing + HKS turbo timer. Autko ma zamontowany przelot ( nie mierzyłem ale coś ok. 3-3,5'') z DP na szerokim kołnierzu + końcówka Greddy SP2 Auto stoi na seryjnych felgach Enkei + dostałem od właściciela dwa komplety złotych ATS DTM Competition na zimówkach oraz na letnich oponach Poniżej kilka danych na temat auta: Model: WRX STi Rok produkcji: 2006/02 Data pierwszej rejestracji w kraju: 2008/06 Silnik: EJ257 Przebieg: 64.000kmMoc: 327KM @5786rpm,Moment obrotowy: 531,8Nm @3290 rpmKolor: WR Blue Pearl 02C Olej: Motul 300V Power 5W40 Po zakupie auta zabrałem się za doprowadzenie go do takiego stanu zewnętrznego, który by mnie zadowolił. W ruch poszła glinka, trójstopniowa korekta lakieru pastami Menzerna + politura Poor Boys Black Whole i na deser wosk Collinite 476S Efekt końcowy Większych modów nie planuję aczkolwiek leci już do mnie z Japonii daszek ze Spec C ( oczywiście w kolorze 02C) https://www.japanparts.com/parts/detail/11095 CDN... Gratuluje fajnego hawka z niskim przebiegiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skyline Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 bardzo fajne autko nie urzedowales wczesniej na crx.info ?? Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 2 godziny temu, irektob napisał: .......jak dla mnie 500 czy 900 to też bez sensu,ale to jest każdego indywidualna sprawa! Ja chciałem akurat takie, też wolał bym żeby kosztowały przysłowiowe pińc zeta no ale.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 4 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 (edytowane) W dniu 4.09.2018 o 16:26, abecer napisał: Gratuluje fajnego hawka z niskim przebiegiem W dniu 4.09.2018 o 17:17, skyline napisał: bardzo fajne autko nie urzedowales wczesniej na crx.info ?? Pozdro Podziękował Co do CRX nie miałem okazji użytkować choć za małolata był moim marzeniem. Przebieg 64.286km wymiana oleju + Przyszedł zamówiony daszek ATI. Edytowane 6 Września 2018 przez _scooby_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 13 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 (edytowane) 8/09/2018 Korzystając z fajnej pogody i wolnego czasu postanowiłem odświeżyć dwa komplety ATS DTM ( jak coś to jedne sprzedam lub zamienię) Maly konkursik. Znajdź trzy różnice przed i po Edytowane 14 Września 2018 przez _scooby_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 13 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 Skąd wziąłeś kapsle? Naklejka po renowacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 13 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2018 (edytowane) W dniu 13.09.2018 o 22:10, Guliwer napisał: W dniu 13.09.2018 o 22:10, Guliwer napisał: Skąd wziąłeś kapsle? Naklejka po renowacji? Dostałem z felgami. Trochę je odświeżyłem. Naklejki oryginalne. 14/09/2018- Świeża dostawa- 3x zegary Depo + daszek Spec C Edytowane 15 Września 2018 przez _scooby_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 4 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 (edytowane) Końcem września zabrałem się za dach. Podstawa to cierpliwość, pomiary, pomiary i jeszcze raz dokładne pomiary. Cierpliwość popłaciła. Japoniec by tego nie zrobił lepiej Edytowane 4 Grudnia 2018 przez _scooby_ 7 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 27 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 (edytowane) 6/11/2018 - przed sezonem zimowym wpadły dywaniki gumowe Rigum z modelu GH ( szukałem, pytałem ale nikt nie miał do hawk’a). Jak by kogoś interesowało jak to wygląda względem oryginału do GD to podklejam fotki. Moim zdaniem jest ok. Przednie wykładają się idealnie, tył wchodzi głęboko pod fotel. Edytowane 27 Grudnia 2018 przez _scooby_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Ile kosztowaly tak z ciekawosci? ja kupilem ostatnio na sklep subaru za 240 chyba i leżą idealnie w gh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_scooby_ Opublikowano 27 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 2 minuty temu, filipk93 napisał: Ile kosztowaly tak z ciekawosci? ja kupilem ostatnio na sklep subaru za 240 chyba i leżą idealnie w gh 97 PLN na aledrogo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się