-=nikon=- Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Panowie i Panie poszukiwana osoba z Legacy IV do odpowiedzi na kilka pytań przed zakupowych. Ktoś chętny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Zgłaszam się! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 2 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 6 minut temu, Oczkoo15 napisał: Zgłaszam się! I to trafił się ktoś z okolicy PW czy tutaj ciągniemy temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 30 minut temu, -=nikon=- napisał: PW czy tutaj ciągniemy temat? Mi to obojętnie, choć może lepiej tutaj, bo pozostanie dla potomnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) Chętnie poczytam Edytowane 2 Września 2018 przez llkuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 2 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 No to zaczynamy Niektóre będą pytania z cyklu głupich to pewne. Na początek na co najbardziej zwracać uwagę przy kupnie Legacy? Poprzednio szukałem Suzuki Swifta sporta i kilku właścicieli od mnie co nieco o aucie się dowiedziało, poszukiwana trwały 9 mc ale żona lata sportem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 1 minutę temu, -=nikon=- napisał: Na początek na co najbardziej zwracać uwagę przy kupnie Legacy? Przede wszystkim przy zakupie pojedź do warsztatu specjalizującego się w Subaru . Dobrze by było, aby sprzedający miał historię napraw, wymiany olejów itp. itd. Zwróć uwagę na: Pompę wspomagania, czy nie wyje Luzy na przednim mechaniźmie wycieraczek Tylną wycieraczkę Zamek centralny szczególnie w tylnych lewych drzwiach Zacinająca się klamka/uchwyt tylnej klapy Tłumiki, czy nie są pordzewiałe, dziurawe Manszety przegubów, Tuleje wahaczy z przodu, Łączniki stabilizatora, Tuleje tylnego zawieszenia Objawy UPG, czyli: bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym, majonez na korku oleju, dym przy odpalaniu Jeśli samochód ma LPG to, czy miał regulacje zaworów Rdzę - szczególnie tylne nadkola, u góry przy uszczelce przedniej szyby Maglownicę, czy np. nie stuka, cieknie Tarcze hamulcowe, czy nie biją przy hamowaniu Pasek klinowy wielorowkowy - lubi piszczeć Wiskozę Oprócz tego sprawdź (oczywiście wszystko zależy od przebiegu i silnika) kiedy był wymieniany rozrząd, świece, sprzęgło i dwumasa , oleje w A/T i w dyfrach. Dobrze by było, abyś miał ze sobą interfejs OBD, żeby sprawdzić, czy nie ma jakiś błędów w historii 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 2 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Czyli mało co różni się od standardów. Z tym że na pewno będę chciał odwiedzić aso z subaru przed kupnem o ile będzie taka opcja. To teraz co do silników. Szukam na 1000% BP i tutaj mamy 3 wersje 2.0 z tego co widzę.:B4 2.0 SOHC 137 KM B4 2.0 DOHC 150 KM B4 2.0 DOHC 165 KM I teraz powstaje pytanie którego szukać, z tym że możliwe że kiedyś pojawi się LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 10 minut temu, -=nikon=- napisał: I teraz powstaje pytanie którego szukać, z tym że możliwe że kiedyś pojawi się LPG. Do gazu zdecydowanie 2.0 SOHC 137KM - regulacja zaworowa na śrubki - koszt 300zł Choć dynamika nie jest mocną stroną tego silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 2 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) 1 minutę temu, Oczkoo15 napisał: Do gazu zdecydowanie 2.0 SOHC 137KM - regulacja zaworowa na śrubki - koszt 300zł Choć dynamika nie jest mocną stroną tego silnika Zapewne w DOHC trzeba silnik wyjąć i tu już koszty. Edytowane 2 Września 2018 przez -=nikon=- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 1 minutę temu, -=nikon=- napisał: Zapewne w DOHC trzeba silnik wyjąć i tu już koszty. No niestety. DOHC - regulacja na szklanki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 2 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 1 minutę temu, Oczkoo15 napisał: No niestety. DOHC - regulacja na szklanki I to już jakiś argument bo regulacja co 50 tys a koszt wyjęcia to około 1100 z tego co się orientuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Teraz, -=nikon=- napisał: I to już jakiś argument bo regulacja co 50 tys Może być co 50tys km, a może być co 100tys km. Wszystko zależy od instalacji LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 2 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 3 minuty temu, Oczkoo15 napisał: Może być co 50tys km, a może być co 100tys km. Wszystko zależy od instalacji LPG Od LPG będę się bronił ale nie wykluczam go z powodu pracy swojej Teraz pytanie o napęd. Szukamy manualnej skrzyni to pewne i tutaj niestety rynek jest dość wąski. I czy ja dobrze widzę niektóre mają starły napęd inne rozpinany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Pewnie mylą reduktor z zapisaniem napędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 2 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 1 minutę temu, hugo napisał: Pewnie mylą reduktor z zapisaniem napędów. No to ciąg dalszy pytanie szukać z reduktorem czy bez? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Reduktor jest w kombi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 2 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 5 minut temu, hugo napisał: Reduktor jest w kombi. Szukam kombi ps. 2000 postów pykło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 3 godziny temu, -=nikon=- napisał: Zapewne w DOHC trzeba silnik wyjąć i tu już koszty. Nie trzeba wyciągać, sporo warsztatów radzi sobie bez tego. Dodatkowo przy EJ20F luzy robi się co 100tyś, EJ204 co około 50tyś (sprawdza, bo reguluje się tylko wtedy gdy trzeba). Pomiędzy DOHC 150 i 165 koni jest taka różnica, że 150 lepiej jedzie z dołu a górę ma słabszą, ale nie są to duże różnice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 3 godziny temu, -=nikon=- napisał: B4 2.0 SOHC 137 KM B4 2.0 DOHC 150 KM B4 2.0 DOHC 165 KM Te 150KM to owszem w 2.0 ale SBD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Benzynowe też były 150KM. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Tak się wtrącę... Jeśli nie masz możliwości wziąć auta do ASO to polecam speców z internetu. Link mogę dać na priv. Sam z tego skorzystałem przy kupnie tego akurat wozu i jestem bardzo zadowolony z usług. Szczególnie przydatne, gdy sam nie możesz pojechać i pooglądać. W ASO też fajnie to robią, tylko nieco taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=nikon=- Opublikowano 2 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 2 godziny temu, Slawskip napisał: Nie trzeba wyciągać, sporo warsztatów radzi sobie bez tego. Dodatkowo przy EJ20F luzy robi się co 100tyś, EJ204 co około 50tyś (sprawdza, bo reguluje się tylko wtedy gdy trzeba). Pomiędzy DOHC 150 i 165 koni jest taka różnica, że 150 lepiej jedzie z dołu a górę ma słabszą, ale nie są to duże różnice. Hej kogo masz na myśli ? 20 minut temu, Orear napisał: Tak się wtrącę... Jeśli nie masz możliwości wziąć auta do ASO to polecam speców z internetu. Link mogę dać na priv. Sam z tego skorzystałem przy kupnie tego akurat wozu i jestem bardzo zadowolony z usług. Szczególnie przydatne, gdy sam nie możesz pojechać i pooglądać. W ASO też fajnie to robią, tylko nieco taniej. Podeślij linka na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 Godzinę temu, Slawskip napisał: Benzynowe też były 150KM. Jakiś konkret w rocznikach 2003-2009? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 2 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2018 (edytowane) Pod koniec produkcji benzynowe 2.0 DOHC miało 150 KM (roczniki 2008-2009) Tutaj potwierdzenie. Edytowane 2 Września 2018 przez Slawskip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się