llkuba Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 5 minut temu, chudy__ napisał: na 16" wejda, na 15" nie. warto zalozyc 294, tylko przypomina mi sie cos ze nie dawno zakladales nowe tarcze i klocki, mogles odrazu dac wieksze. Bo chciałem zostać przy oryginałach. Za rok pewnie zmienię . Tylko pytanie czy te tarcze wejdą na moje zaciski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 4 minuty temu, llkuba napisał: Bo chciałem zostać przy oryginałach. Za rok pewnie zmienię . Tylko pytanie czy te tarcze wejdą na moje zaciski. Temat już gdzieś o tym jest. Jak się zgadamy to ci powiem co i jak żeby tu off topu nie robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 8 minut temu, 133699 napisał: Nie umiem w cytaty. @IIkuba A to nie było tak że 253 miał MAF a 251 MAP i to była jedyna różnica? Ej 253 w moim RS ma elektroniczną przepustnice gdzieś czytałem, że pierwsze generacje ej25 miały problem z chłodzeniem. W moim ej253 zimą po chwili jest ciepło jak włączę grzanie a ciepło idzie z silnika. 2 minuty temu, chudy__ napisał: Temat już gdzieś o tym jest. Jak się zgadamy to ci powiem co i jak żeby tu off topu nie robić Ok lecę spać. Dobranoc Ps: mam ver USA i jak pytałem na spocie nikt nie znał odpowiedzi a zależy mi na tym żeby weszła stalowa 16' którą mam na zimę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Pierwsze RSy i ogólnie 2.5 to właśnie wspomniane DOHC 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 34 minuty temu, 133699 napisał: Pierwsze RSy i ogólnie 2.5 to właśnie wspomniane DOHC GFC 2.5 RS cosworth1984 z nielegala jest sohc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 On ma chyba 00, więc nie dziwne. Gdzieś mi się obiło na rs25 bo pisali o różnicach, nie mniej generalnie DOHC w RS był naprawdę chwilę i z samego początku, głównie to SOHC. DOHC to głównie Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trojan86 Opublikowano 27 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2018 (edytowane) Troche sie pomieszały tematy bo kolega zaczał pisać nie w tmat ale spoko. Ogólnie troche ja nakreciłem. Nie chce takiej typowej rajdówki. To ma byc drugi samochód na tor ale wątpie zebym tym gdzies kiedykjolwiek wystartował( w sensie ulicznie na zawodach) Po prostu mam hawka w wagonie 2.0r i pojechałem kilka razy na tor na szkolenie i o dziwo daje rade Kumpel ma legacy 1 z mocą 260 KM i poprzerabianym na tor a dodatkowo juz sporo jezdzi i mowi ze Hawk na prawde fajnie jezdzi jak na te moc. Po prostu fajnie sie trzyma. Druga najwazniejsza sprawa to ze kupilem Hawka Sedana w takiej cenie że jak go wyszykuje to powinno sie to zamknąć w 15 tysiacach spokojnie. To ma byc po prostu samochod na tor ale nie rajdówka rodem z WRC JEdnym Słowem , poliuretany , jakis zawias odpowiedni , wszystko ze srodka wywalone , kubły na miejscu i rozpórki itd.. CHodzilo o to ze skoro mam silnik do wywalenie to mozna cos inneg wsadzić. Myslalem albo nad tym samym 2.5 SOHC bo w sumie te ponad 170 kunie podobno juz smigają albo coś delikatnie mocniejszym co jednak wytrzyma. Ciekawy bylem czy konstrukcyjnie Hawke 2.5 jest taki sam jak 2.0r czy jednak ma coś tam wzmacniane. Edytowane 27 Sierpnia 2018 przez Trojan86 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikooo11 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 19 godzin temu, Trojan86 napisał: Troche sie pomieszały tematy bo kolega zaczał pisać nie w tmat ale spoko. Ogólnie troche ja nakreciłem. Nie chce takiej typowej rajdówki. To ma byc drugi samochód na tor ale wątpie zebym tym gdzies kiedykjolwiek wystartował( w sensie ulicznie na zawodach) Po prostu mam hawka w wagonie 2.0r i pojechałem kilka razy na tor na szkolenie i o dziwo daje rade Kumpel ma legacy 1 z mocą 260 KM i poprzerabianym na tor a dodatkowo juz sporo jezdzi i mowi ze Hawk na prawde fajnie jezdzi jak na te moc. Po prostu fajnie sie trzyma. Druga najwazniejsza sprawa to ze kupilem Hawka Sedana w takiej cenie że jak go wyszykuje to powinno sie to zamknąć w 15 tysiacach spokojnie. To ma byc po prostu samochod na tor ale nie rajdówka rodem z WRC JEdnym Słowem , poliuretany , jakis zawias odpowiedni , wszystko ze srodka wywalone , kubły na miejscu i rozpórki itd.. CHodzilo o to ze skoro mam silnik do wywalenie to mozna cos inneg wsadzić. Myslalem albo nad tym samym 2.5 SOHC bo w sumie te ponad 170 kunie podobno juz smigają albo coś delikatnie mocniejszym co jednak wytrzyma. Ciekawy bylem czy konstrukcyjnie Hawke 2.5 jest taki sam jak 2.0r czy jednak ma coś tam wzmacniane. Wiem, chyba o którą sztukę chodzi, i widzę na fb oznaczone jako "sprzedane" powiem szczerze że również ostrzyłem sobie na nią ząbki ale jak zwykle zagapiłem się haha powodzenia w projekcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trojan86 Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2018 Tą co sprzedawał Marcin. Chyba z 50 osób sobie ostrzyło bo cena jak za mleko No ale że wczesniej już kupowałem od Marcina i sie znamy to kto pierwszy ten lepszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 1 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2018 dobra cena, ale jak swapowac hawka to tylko na 2.5 turbo. Wtedy te auto jakos juz jedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się