Skocz do zawartości

Volo

Nowy
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Legacy IV 2,0R 2008

Ostatnie wizyty

1025 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Volo

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dla potomnych Legacy 2,0R. Oring zakupiony w ASO 34439AE020 jest w przekroju "jajowaty" od środka jest płaski jak pierścień i ciężko go dostać. Manual podaje, że zamiennikiem jest 34439AE021, który jest zwykłym oringiem "okrągłym" o dokładnych wymiarach 13,5x1,9 (osobiście zmierzone). Ja kupiłem OEM bo polecany 14x2 przy dwóch próbach przyciąłem przy wkręcaniu.
  2. OEM, po wrażeniach z obsługą ASO Kraków, dziękuję i wszystko kupuję w sklepach do subaru w sieci. Najczęściej podają filtr OC195, dlatego taki był montowany, dopiero ostatnio w katalogu Knecht wskazał inny filtr.
  3. To wiem, ale chciałem ciut większy o większej powierzchni filtrującej, normalnie używam Knecht OC 195. Poza tym, katalog Knechta podaje obecnie OC1177, w starym podawał OC195.
  4. U mnie katalog pokazuje Knecht OC 1177. Różnica z OC195 to OC1177 jest wyższy (więcej powierzchni czyszczącej) i ciśnienie zaworu 1,3 (w OC195 jest 1,0). Wie ktoś jaki wpływ ma ten zawór? Przy większym zasyfieniu się otwiera dopiero (kiedy ciśnienie oleju w filtrze wzrośnie)? Czy mogę zamiast polecanego OC195 założyć ciut wyższy filtr OC1177?
  5. Z wlepy Legacy: Front 2.3 Rear 2.2 dociążony plus bagaż F 2.6 R 2.6 z przyczepą F 2.6 R 2.7
  6. To jak ktoś nie słyszał, to mogę foty przysłać. Też Russia zaraz po premierze kupione, reklamacja odrzucona "zbyt niskie ciśnienie podczas użytkowania..." itp bzdury. Nadmieniam, iż opony zawsze pompuję ok 2,4-2,8 (wolę dobrze dobite gumy). Wersja XL, żeby w przypadku strzału w krawężnik, była większa pewność, że nie zrobi się bula. Bieżnik wyszczerbiony, jak by go coś powygryzało. Aha i bzdury o "zbyt dynamicznej jeździe" wkładam między baje, wyszczerbienia na tyle i przodzie, silnik 2,0 traktowany przez chemicznego Alego (LPG) więc jakiegoś szału z mocą nie ma. Tylko ostrzegam, bo podobno te z Rosji miały jakąś wadę fabryczną, sporo tego jest na necie, a walą głupa o niskim ciśnieniu. Teraz skłaniam się do Dunlop Winter Sport 5 lub Yokohama BluEarth Winter V905 Oczywiście trakcyjnie, OK, hamowanie super, łuki trzyma, tylko problem bo wyszczerbiona i na przeglądzie się diagnosta rzucał że nie podbije (miał oczywiście racje).
  7. U mnie zaczyna gasnąć podświetlenie przycisków w górnej części radia. Pomaga chwilowo dociśnięcie obudowy w okolicach wyświetlacza górnego lub tej czarnej zaślepki, świeci ale znów na koleinie gaśnie. Ktoś wie, czy styki ekranu są "dociśnięte" do płytki czy połączone jakąś taśmą? Musze rozebrać całość i szukać na czuja. Czy ktoś miał przypadek gaśnięcia podświetlenia (tego czeerwonego)?
  8. Właśnie też mam ten problem, czy do przegubu wewnętrznego potrzebny jest smar litowy czy molibdenowy jak do zewnętrznych? Wymieniam obie strony wewnętrzne i sklep przesłał zwykły do przegubów a manual Subaru pokazuje różne smary w obu przegubach.
  9. Volo

    Box dachowy do sedana 09

    Miał ktoś z was do czynienia z boxami Northline? Widziałem na samochodzie box Northline Tirol 420 i piszą że 5mm ścianki, podobno dobrze wykonany, waham się między nim a Thule Dynamic "M". Doradzi ktoś, w sklepie w Kraku mają Thule, ale nigdzie nie ma Northline i nie wiem czy nie będzie giętki i lipnie wykonany? Niech się ktoś wypowie, mam ograniczenia bo Legacy IV Kombi (wystająca klapa).
  10. Ja nie polecam nakrętek Królak (model i ile pamiętam M-1004ZZ, zakryty chromowanym kapturkiem żeby się syf nie dostawał do gwintu), kupione ok 6 miesięcy temu, pokryte rdzą, pomimo, że zima nie była aż tak mroźna i nie sypali tak solą.Wywody producenta o technologii i trwałości można więc w buty wsadzić. Poprzednie zabezpieczenia miałem TPI ale pokrycie chrom i wytrzymały 6 lat, potem autko sprzedałem, Królaki są cynkowane i do d**y. Zachęciła mnie ich długość że nie wystają za bardzo z felgi (coś koło 29mm). Musze poszukać czegoś solidnego.
  11. Jak rozwiązałeś problem styków? Podgięcie, wymiana? U mnie raz zapali lewy, raz prawy a czasem nierówno zapala oba, jedynie z minimalną różnicą jeden wcześniej. Myślałem że wina przełącznika w kierownicy. Żarniki nowe.
  12. Kup cały zestaw ze śrubami, u mnie tylko sprężyny dało się wykorzystać, śruby za katem pękły przy próbie odkręcenia. Też mam Polmostrów.
  13. Ja zamocowałem sprężyny od Outbacka KYB RA6429, Bilsteiny 19-158686, no i mocowanie KYB. Efekt jak u Slawskip z pełnymi zbiornikami i osobą z tyłu. Grubsza sprężyna utwardziła lekko tył, no i pełny bagażnik nie powoduje wpadania koła w nadkole.
  14. Mnie wychodzi tylko 19-158686 na tył wersja B4.
  15. Mocowanie kosztuje 94zł, więc nie ma co żałować, zwłaszcza że rzeczywiście te gumy siadają po dłuższych przebiegach. Ja kupiłem zestaw Bilstein amor, sprężyna KYB Outback (grubsza) i mocowanie KYB. Zmierzę kolumny przed montażem i porównam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...