marNY Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Mam od paru dni problem z Legacem (2,2 n/a z lpg). Przeżył spokojnie mrozy i jak zrobiło się trochę cieplej, to odechciało mu się odpalać. Jak postoi przez noc, to czasem mu się zdarzy odpalić, jednak jeśli nie załapie przy pierwszej próbie, to po wszystkim. Zdecydowanie lepiej odpala na gazie, na benzynie jest mega porażka. Jak nie odpala, to ciągam dziada na sznurku aż zapali a jak już zapali to trzeba nogę na gazie trzymać, bo chodzi nierówno i dopóki się nie zagrzeje to gaśnie na wolnych obrotach. Szału już dostaję, a jeden mądry warsztat może mnie przyjąć dopiero pod koniec tygodnia. Ma ktoś jakieś pomysły?? Miał ktoś kiedyś coś podobnego?? Aha, kable wymieniłem i nic więcej jak na razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gelo Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 jednak jeśli nie załapie przy pierwszej próbie, to po wszystkim. Stawiam na czujnik temperatury opowiadający za dawkę paliwa.Tylko słabo znam subaru i nie powiem ci który.Jeśli nie pomoże to sprawdź ciśnienie na listwie paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg111 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Kolego zacznij od odczytu kodów błędu, ja też stawiam na czujnik temperatury. -- 16 gru 2010, o 00:02 -- Kolego zacznij od odczytu kodów błędu, ja też stawiam na czujnik temperatury. -- 16 gru 2010, o 00:03 -- Kolego zacznij od odczytu kodów błędu, ja też stawiam na czujnik temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wąż Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 może świece? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marNY Opublikowano 16 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Świeczki będą niebawem wymienione. We wtorek jadę na diagnostykę komputerową. A wiecie co jest najlepsze?? Wczoraj przy -12 stopniach zapalił od strzała :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg111 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Kolego nie chce sie mądrzyć ale sprawć połączenie wiązki silnika z instalacja a błędy możesz sprawdzić sam. Trzeba połączyć czarną kostke pod kolumną kierownicy przekręcić klucz na zapłon i odczytać kody błyskowe . Po odczytaniu kodów zdejm kleme z akumulatora jeżeli są błedy na jakieś dziesięc minut uruchom silnik i po przejechaniu odczytaj jeszcze raz. Jeżeli nie będzie błędów musisz szukać usterek mechanicznych tzn. świece,przewody,cewka,ciśnienie paliwa,filtr paliwa,nieszczelność w dolocie,wtryski. Nie można naprawić samochodu na odległość coś jednak może wykluczysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Czasem pomaga w takich sytuacjach też przeczyszczenie czujnika położenia wału i wałka rozrządu - czasem zasyfią się i bywają problemy z odpaleniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 18 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2010 A nieraz bywa brudno pod czujnikami i nie mogą czytać.Wyczyść też te miejsca. No czujniki też.pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzolkowski Opublikowano 19 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2010 Też stawiam na czujniki położenia wałków rozrządu.Miałem identycznie w legacy 2,2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marNY Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2010 Dzięki bardzo koledzy za podpowiedzi. Za chwilę wiozę auto na wymianę świec i przy okazji poproszę o sprawdzenie wszystkich wspomnianych tutaj czujników. Mam nadzieję, że problemy znikną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
big-mc Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 cześć, ja mam podobny problem z moim 2.0R tak od listopada kiedy zrobiło się zimno po nocy trudno mi ją odpalić (muszę długo kręcić) ale jak już nabierze temp. to pali na strzał. świece wymienione 20tys.km temu ale chyba i tak wymienię na NGK ILFR6B, zmieniłem też stację. może mi też coś doradzicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się