Skocz do zawartości
marNY

Problem z odpalaniem na zimnym silniku. Pomocy!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Mam od paru dni problem z Legacem (2,2 n/a z lpg). Przeżył spokojnie mrozy i jak zrobiło się trochę cieplej, to odechciało mu się odpalać.

Jak postoi przez noc, to czasem mu się zdarzy odpalić, jednak jeśli nie załapie przy pierwszej próbie, to po wszystkim.

Zdecydowanie lepiej odpala na gazie, na benzynie jest mega porażka.

Jak nie odpala, to ciągam dziada na sznurku aż zapali a jak już zapali to trzeba nogę na gazie trzymać, bo chodzi nierówno i dopóki się nie zagrzeje to gaśnie na wolnych obrotach.

 

Szału już dostaję, a jeden mądry warsztat może mnie przyjąć dopiero pod koniec tygodnia.

 

Ma ktoś jakieś pomysły??

Miał ktoś kiedyś coś podobnego??

 

Aha, kable wymieniłem i nic więcej jak na razie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jednak jeśli nie załapie przy pierwszej próbie, to po wszystkim.

Stawiam na czujnik temperatury opowiadający za dawkę paliwa.Tylko słabo znam subaru i nie powiem ci który.Jeśli nie pomoże to sprawdź ciśnienie na listwie paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego zacznij od odczytu kodów błędu, ja też stawiam na czujnik temperatury.

 

-- 16 gru 2010, o 00:02 --

 

Kolego zacznij od odczytu kodów błędu, ja też stawiam na czujnik temperatury.

 

-- 16 gru 2010, o 00:03 --

 

Kolego zacznij od odczytu kodów błędu, ja też stawiam na czujnik temperatury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świeczki będą niebawem wymienione. We wtorek jadę na diagnostykę komputerową.

A wiecie co jest najlepsze?? Wczoraj przy -12 stopniach zapalił od strzała :|

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie chce sie mądrzyć ale sprawć połączenie wiązki silnika z instalacja a błędy możesz sprawdzić sam. Trzeba połączyć czarną kostke pod kolumną kierownicy przekręcić klucz na zapłon i odczytać kody błyskowe . Po odczytaniu kodów zdejm kleme z akumulatora jeżeli są błedy na jakieś dziesięc minut uruchom silnik i po przejechaniu odczytaj jeszcze raz. Jeżeli nie będzie błędów musisz szukać usterek mechanicznych tzn. świece,przewody,cewka,ciśnienie paliwa,filtr paliwa,nieszczelność w dolocie,wtryski. Nie można naprawić samochodu na odległość coś jednak może wykluczysz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czasem pomaga w takich sytuacjach też przeczyszczenie czujnika położenia wału i wałka rozrządu - czasem zasyfią się i bywają problemy z odpaleniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A nieraz bywa brudno pod czujnikami i nie mogą czytać.Wyczyść też te miejsca.

No czujniki też.pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki bardzo koledzy za podpowiedzi. Za chwilę wiozę auto na wymianę świec i przy okazji poproszę o sprawdzenie wszystkich wspomnianych tutaj czujników. Mam nadzieję, że problemy znikną ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć, ja mam podobny problem z moim 2.0R tak od listopada kiedy zrobiło się zimno po nocy trudno mi ją odpalić (muszę długo kręcić) ale jak już nabierze temp. to pali na strzał. świece wymienione 20tys.km temu ale chyba i tak wymienię na NGK ILFR6B, zmieniłem też stację. może mi też coś doradzicie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×