Skocz do zawartości

Czy to SLS ? (zdjęcia)


klev

Rekomendowane odpowiedzi

Postaraj się zajrzeć od drugiej strony od wewnątrz powinna być duża srebrna naklejka z nr amora.
Trochę wyżej niż blacha mocujaca.
I mnie naklejka była cała i czytelna pomimo wieku amorka.
Po numerze dojdziesz bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sęk w tym właśnie, że poprzedni właściciel wymienił sprężyny na nowe (mam ich numer w książeczce) zapewne dlatego ze tył siedział, po wymianie i tak tył był nadal siadnięty..... Ja wstawiłem dystanse 3cm i jest w miarę równo.... choć też nie jest idealnie.

 

Jeśli mam "rozwalone" SLS'y + źle dobrane sprężyny (do zwykłych amorów) + dystanse (żeby to jakoś się wyrównało względem przodu) to wychodzi, że mam druciarstwo aż strach....

 

i teraz muszę pokombinować - może wystarczy kupić zwykłe amorki (pasujące do sprężyn) i wywalić dystanse i będzie wszystko OK ........ dlatego założyłem ten temat

 

popołudniu podam numer fabryczny tych sprężyn. i może (jakimś cudem) uda mi się pstryknąć fotkę tej naklejki (choć wątpię)

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, klev napisał:

sęk w tym właśnie, że poprzedni właściciel wymienił sprężyny na nowe (mam ich numer w książeczce) zapewne dlatego ze tył siedział, po wymianie i tak tył był nadal siadnięty..... Ja wstawiłem dystanse 3cm i jest w miarę równo.... choć też nie jest idealnie.

 

Jeśli mam "rozwalone" SLS'y + źle dobrane sprężyny (do zwykłych amorów) + dystanse (żeby to jakoś się wyrównało względem przodu) to wychodzi, że mam druciarstwo aż strach....

 

i teraz muszę pokombinować - może wystarczy kupić zwykłe amorki (pasujące do sprężyn) i wywalić dystanse i będzie wszystko OK ........ dlatego założyłem ten temat

 

popołudniu podam numer fabryczny tych sprężyn. i może (jakimś cudem) uda mi się pstryknąć fotkę tej naklejki (choć wątpię)

Sprawdź suwmiarką grubość drutu sprężyny, te pod sls mają 12 mm a zwykłe 14mm.

Najprawdopodobniej  poprzedni właściciel dobrał sprężyny z katalogu i do padniętych slsow zamontował nowe sprężyny pod sls.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorwałem książeczkę :) sprężyny mam wstawione KYABA RA5762. Ktoś umie mi powiedzieć czy to są do SLS ? A z jakim numerem szukać sprężyn do zwykłych amorów ?

(jak już mam dystanse 3m wstawione)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to już wiem czemu dupka dalej siedziała jak typ zmienił sprężyny.... teraz jak ja wymienię na właściwe + dystanse 3cm (które mam założone) to może mi stać jak klin :) najwyżej dokupię dystanse na przód :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ja do tej pory mam zwykle amorki + sprezyny cienkie do sls'ow + dystance 3cm. Auto jest bardzo miekkie. W lesie i na dziurach super ale przy szybszej jezdzie na asfalcie troche strach w zakretach..... Jak bede zmieniac to kupie odpowiednie sprezyny (te grubsze co numer katalogowy podali koledzy wyzej) i zrezygnuje z dystansow. Sprawdzalem koszt dwoch sprezyn to 220zl. Koszt jednego dystansu to 99zl wiec praktycznie wychodzi na to samo. 

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...