cougar94 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Witajcie, Mam problem z hamulcem w GC, prawy przód jest cały czas lekko zaciśnięty, tłoczki i prowadniczki działają jak powinny, wszystko było przeczyszczone. Skończyły się już pomysły. Będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Cześć, Zrób może kilka kilkanaście kilometrów żeby klocki ułożyły się W moim przypadku zestaw naprawczy pomógł bo tłoczek nie cofał się http://freno.pl/reperaturka-i-tloczki-zacisku-hamulcowego-przod-subaru-forester-impreza-legacy-outback-zestaw-naprawczy-p-1898.html oczywiście to tylko przykład więc musisz poszukać zestawu do Twojego modelu. Może też być zbyt duży luz na prowadnicy albo masz rant na tarczy i wszystko musi dopasować się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cougar94 Opublikowano 6 Maja 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Zrobiłam już ponad 100km z tymi klockami i niestety się nic nie zmienia.. Tłoczki normalnie działają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Kup nowe przewody hamulcowe gumowe, które są przy zaciskach skoro prowadnice, tłoczki, klocki chodzą bez problemu. Odpowietrzyc musisz u siebie odpowiednio układ hamulcowy jeśli masz ABS to trzeba to robić wg kolejności PP-LT, LP-PT. Jeśli masz wersję bez absu zaczynasz od najdalszego koła PT-LT, PP-LP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 27 minut temu, ADK90 napisał: Jeśli masz wersję bez absu zaczynasz od najdalszego koła PT-LT, PP-LP A mi zawsze mówili od najdalszego koła. Godzinę temu, cougar94 napisał: Zrobiłam już ponad 100km z tymi klockami i niestety się nic nie zmienia.. Tłoczki normalnie działają. Być może prowadnice mają zbyt duży luz i zacinają się . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 Mi też tak zawsze mówili lecz sam u siebie się przekonałem, że tak ma być w Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
llkuba Opublikowano 6 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2018 11 minut temu, ADK90 napisał: Mi też tak zawsze mówili lecz sam u siebie się przekonałem, że tak ma być w Subaru Najważniejsze, żeby nie ukręcić odpowietrznika... ale stara szkoła to podstawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
namiot Opublikowano 7 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2018 u mnie był przypadek na klockach trw zacinały się w jarzmie bo klocki były za doże i swobodnie nie poruszały się po tych metalowych prowadnicach przypiłowanie po 1mm i po problemie,obawy były takie jak by tarcze były krzywe i biło kierownica a także tarcza się grzała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcos Opublikowano 10 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2018 Wszystko wskazuje na przewód gumowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się