Skocz do zawartości

Problem z hamulcem


cougar94

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Mam problem z hamulcem w GC, prawy przód jest cały czas lekko zaciśnięty, tłoczki i prowadniczki działają jak powinny, wszystko było przeczyszczone. Skończyły się już pomysły.

Będę wdzięczna za jakąkolwiek pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Zrób może kilka kilkanaście kilometrów żeby klocki ułożyły się

 

W moim przypadku zestaw naprawczy pomógł bo tłoczek nie cofał się  http://freno.pl/reperaturka-i-tloczki-zacisku-hamulcowego-przod-subaru-forester-impreza-legacy-outback-zestaw-naprawczy-p-1898.html oczywiście to tylko przykład więc musisz poszukać zestawu do Twojego modelu.

 

Może też być zbyt duży luz na prowadnicy albo masz rant na tarczy i wszystko musi dopasować się.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup nowe przewody hamulcowe gumowe, które są przy zaciskach skoro prowadnice, tłoczki, klocki chodzą bez problemu. Odpowietrzyc musisz u siebie odpowiednio układ hamulcowy jeśli masz ABS to trzeba to robić wg kolejności PP-LT, LP-PT. Jeśli masz wersję bez absu zaczynasz od najdalszego koła PT-LT, PP-LP. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, ADK90 napisał:

Jeśli masz wersję bez absu zaczynasz od najdalszego koła PT-LT, PP-LP

A mi zawsze mówili od najdalszego koła. 

Godzinę temu, cougar94 napisał:

Zrobiłam już ponad 100km z tymi klockami i niestety się nic nie zmienia.. Tłoczki normalnie działają. :(

Być może prowadnice mają zbyt duży luz i zacinają się  . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, ADK90 napisał:

Mi też tak zawsze mówili lecz sam u siebie się przekonałem, że tak ma być w Subaru :)

Najważniejsze, żeby nie ukręcić odpowietrznika... ale stara szkoła to podstawa ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie był przypadek na klockach trw zacinały się w jarzmie bo klocki były za doże i swobodnie nie poruszały się po tych metalowych prowadnicach przypiłowanie po 1mm i po problemie,obawy były takie jak by tarcze były krzywe i biło kierownica a także tarcza się grzała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...