Skocz do zawartości

Outback IV sprzęgło wiskotyczne


sztarno

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie.

Zauważyłem że po przejechaniu paru kilometrów (na "zimno" tego nie robi) przy mocnym skręcie kół odczuwalny jest przeskok kół tylnych i stuki spod podłokietnika w części centralnej. Doszukałem się na forum że to prawdopodobnie wisko jednak nie mam pojęcia (mechanik ze mnie żaden) gdzie go szukać w swoim aucie (OBK IV 2009r   2.0 SBD manual) stąd też mam parę pytań.

Do wymiany danego sprzęgła szukać specjalistycznego warsztatu czy niekoniecznie?

Jakie koszty mniej więcej takiej wymiany?

Oddawać do regeneracji czy po prostu wymienić?

Jak długo mogę jeszcze tak jeździć? (Na razie stuki słabo wyczuwalne)

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest w dupce skrzyni , przy wyjściu wału napędowego. Wystarczy zregenerować i posłuży. Warto wymienić łożyska transferu. Koszt około 1500pln z robocizną, zależy oczywiście od warsztatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎06‎.‎05‎.‎2018 o 15:04, tedimy99 napisał:

Koszt około 1500pln z robocizną, zależy oczywiście od warsztatu.

To nie tak tragicznie jak się spodziewałem :P

 

A to dopiero początkowe oznaki czy już innych nie będzie, po prostu auto odmówi posłuszeństwa? Pytam bo pod koniec maja wybieram się na 2 koniec Polski, a nie wiem czy zdążę mojego OBK odstawić do tego czasu(muszę jeszcze znaleźć warsztat który to zrobi). Czy lepiej nie ryzykować? Tylko w takim wypadku pozostaje mi chyba tylko nowe sprzęgło bo na regenerację trzeba pewnie czekać z tydzień, a dopiero co "pozbyłem się" drugiego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżdżąc z usmażoną wiskozą ryzykujesz ukręceniem półosi / zmieleniem przegubu. no risk - no fun

 

szukaj specjalisty we wrocławiu - całe forum tam regeneruje. kontakt trudny ale robota solidna. jednak trochę to może potrwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód umówiony na przyszły czwartek do ASO w Gdańsku. Koszt wymiany na regenerowaną to 1700zł a za nową z "centrali" Subaru ponad 4k zł.  Co dziwne ta pierwsza ma 3 lata gwarancji a nowa 2lata. 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, sztarno napisał:

Samochód umówiony na przyszły czwartek do ASO w Gdańsku. Koszt wymiany na regenerowaną to 1700zł a za nową z "centrali" Subaru ponad 4k zł.  Co dziwne ta pierwsza ma 3 lata gwarancji a nowa 2lata. 

Pozdrawiam

Oby tylko Dyrekcja tego nie przeczytała ...... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...